![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() EINDELIJK LAAT DE LEEUW ZIJN KLAUWEN ZIEN! Ik hoop dat dit nog maar het begin is!
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta er al van te kijken dat Feremans niet direct het VB aanwees als de kladders. Hij zou ze zelfs de schuld geven als hij zijn eigen broek bescheet.
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En het is een publiek geheim dat Flupke al zijn diploma's in de schoot geworpen kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Prins Filip als gevechtspiloot die de Vlamingen eens een lesje zal leren... bwahahahah
![]() Ik lig echt strijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het Koningshuis nou hiermee van doen? Die mensen die komen nog niet van hun gat af als er een pistool voor hun kop staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() Filip ziet waarschijnlijk niks meer door zijn raampje van zijne vlieger Ne flauwe plezante heeft er "Flamands dehors" opgespoten.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik schaam me dood, wat een land zeg, erger dan een kleuterklas. En dat herbergt de hoofdstad van Europa??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() ook net het nieuws gezien, wat denkt die burgemeester wel? Die zouden ze idd direct uit zijn functie moeten ontzetten.
indien een nederlandstalige zoiets of veel minder nog zou zeggen zou heel wallonië schande spreken, wij vlamingen zijn gewoon veel te braaf, de hoogste tijd dat wij een front vormen en het been stijf houden, we hebben ons lang genoeg laten doen door de franstaligen! we zouden allemaal op straat moeten komen en laten zien dat het menens is deze keer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 november 2007 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg er meer eerst voor dat de Vlamingen het op een deftige manier in het Brugs kunnen zeggen vooraleer de anderstaligen ermee lastig te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En dan durft men nog beweren dat het de separatisten zijn die de minder begaafden van de maatschappij zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |