![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik moet gaan hamsteren dus? ![]() Balkantoestanden? Flahaut, die nog steeds de vooral niet corrupte chef is van het leger gaat Vlamingskes beginnen uitmoorden dan? ![]() By the way, dat "klein groepje extremisten", is het op die 90% Vlamingen (recentste poll) die vinden dat Vlaandere voor BHV geen toegevingen moet doen? Zoals gewoonlijk denkt klein-links weeral dat ze voor iedereen kunnen spreken... "voor de mensen"... ![]()
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als je denkt dat er in een land als België oorlog kan ontstaan, onderschat je denk ik toch de de moeite waarmee Vlamingen van hun bank opstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks sturen ze nog het leger.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Heeft niets met onderschatten te maken, gewoon negeren. Links heeft al altijd oogkleppen opgehad, laffe klootzakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik weiger dienst te doen als zover komt, de Walen zijn mijn genetische bloedbroeders... God,Koninkrijk, de uitverkorenen gaan voor en het hogere doel...wij het volk zijn maar de kleinere nietsbetekende schakels.
We moeten hier geen bananen republieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Heeft de wraak voor de democratische stemming gisteren je deugd gedaan?
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 8 november 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En met oorlog bedoelt hij niet echt op elkaar schieten, maar politieke oorlog, Frans praten in de gemeenteraad e.d. BTW: Waarom zouden 'de Hollanders' ons niet helpen?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() LACHTE ER MAAR MEE, slimmeke, het koningshuis kiest de kant van de Franstaligen mocht je nog niet weten en prins Filip was ooit een gevechtspiloot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]() de walen maken zich onsterfelijk belachelijk met hun ge krijs, BHV moet gesplitst worden en waarom zouden wij daar voor moeten betalen, we zullen op ons tellen moeten letten , want wie weetwat de walen al beloofd is, onderduims,
en ga gerust op vakantie in Wallonië, de gewone walen zien wel waar hun voordeel ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaan we echt lachen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou. De Vlamingen hadden een probleem met België, dat wilden ze oplossen; de Franstaligen maakten daar een probleem van; Nu is er een nieuw probleem, namelijk dat het voortbestaan van België ter discussie staat en het land nog altijd geen regering heeft.
|
![]() |
![]() |