![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien zo, dan weet u niet waarover u het heeft !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Colonial Desire: Hybridity in Theory, Culture and Race http://www.amazon.com/Colonial-Desir.../dp/0415053749 Dat werkje schetst de cultuurgeschiedenis van de ideologische betekenaar die zegt dat blanke mannen donkere vrouwen moeten bevrijden van de 'ondrukking' van hun donkere mannen. Waarop in de huidige postkolonie een ironische contra-koloniale logica is ontstaan waarbij de donkere mannen vandaag een mimetische omkering van dat principe hanteren en stellen dat donkere mannen blanke vrouwen moeten bevrijden van hun blanke mannen.
Laatst gewijzigd door C2C : 18 november 2007 om 01:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwen (en uiteraard ook hun mannen) die willen leven volgens de Islam, en zich storen aan het Westen, moeten in een Islamitisch gebied gaan leven. En wat zij ginder uitsteken (of afkappen ![]() Aanpassen aan ons Westerlingen of OPKRASSEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 november 2007 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is dat de reden waarom ik het zo graag doe ?? En ik die dacht dat het de hormonen waren. (te simpel waarschijnlijk, te recht toe rechtaan, derop en derover ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar door zijn eigen ideeën te posten, trek hij wel elke keer opnieuw taboes open en dat geeft dus wel een meerwaarde voor ons. Alleen spijtig dat men het steeds opnieuw als een teroristische daad beschouwd, inplaats van zelf de discussie over te nemen en in de goede richting te sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hen die niet geloven hoe erg de westerse mentaliteit is hier een klein voorbeeldje ervan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een zinvolle bijdrage van u bijvoorbeeld. of gewoon iets gelijkend op een geformuleerde mening die iéts met het onderwerp uitstaans heeft. 99% van uw posts zijn persoonlijke aanvallen naar medeforummers. ik vraag mij soms af of gij eigenlijk wel een mening hébt over politiek. Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 november 2007 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
ik neem inderdaad aan dat er voor iedereen aangenamer zaken zijn dan met zo'n rioolgeur geconfronteerd te worden vind je't erg? da's dan een beginin het geval dat uw teer zieltje ne beschadigd zou zijn excuses daarvoor Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 november 2007 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() en maar weer onmiddelijk de aandacht verschuiven naar de ander.
duidelijk schrik om de zaken op zichzelf te betrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind die quote van u verrassend zeer on topic wat is nu het probleem?? Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 november 2007 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ge doet ferm uw best, ge steekt er veel tijd en energie in, en daardoor voel ik mij soms wel gevleid. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
politieke humor, ironie en sarcasme.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() *kuch* alle loverboys zijn buitenlands *kuch*
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 18 november 2007 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Vertelt Mitgard zulke dingen?!!
Laatst gewijzigd door forumspook : 19 november 2007 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval, om lesjes moraal te geven bent u slecht geplaatst...Triestig individu... |
|
![]() |
![]() |