![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ego filo hé...enkel IK...IK...IK... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer dringt dat eens door? Ik kan enkel herhalen : Punt is dat dwangmatige politiek correcte xenophoben als jij hun angsten niet onder ogen zien, of weigeren te zien. Jammer voor jou, maar verzorging blijft zich opdringen ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch duidelijk een dubbele moraal: stel je je daar zélf geen vragen bij ![]() ![]() ![]() ![]() Ik schreef nergens over her het "verwijderen van 100.000 den mensen" en dat weet je maar al te goed ![]() ![]() Troost je ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit een VB versie is dat een linkse versie... zo kun je niet discussieren e ego filo, snap je dat dan tenminste? Aha mensen worden vandaag de dag al beroofd door het VB, hoe kom je daarbij? Meer uitleg nodig hé. Tot nu toe worden de mensen armgeplukt door de linkse politiek e makker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank je Filosoof, je hebt er geen moeite mee om telkenmale mijn stelling te herbevestigen. Mijn analyse klopt als een bus : Zijn naam is P.C. Hoessein ![]() Voornaamste symptomen: - selectief lezen en verdraaien - negeren, ontkennen, minimaliseren - uit de context rukken - het verleden niet los kunnen laten en projecteren op het heden - waanbeelden (het loerend gevaar van een concentratiekamp in aanbouw (door het VB) op zijn dakterras) - scheldpartijen en voorkeur voor agressieve emoticons - uit de hand gelopen fobie voor kritiskasters die zich onmiddellijk vertaalt in verbale agressie - allergie voor een kritische ingesteldheid in het algemeen - onmogelijkheid tot relativeren - weerzin tegenover vrije meningsuiting - ophemeling allochone culturen, verguising en/of ontkenning eigen cultuur ; maar was niet volledig : - totaal gebrek aan emphatie voor bepaalde slachtoffers : ik denk aan de mensen die door allochtone criminelen dagelijks worden gepest, gebroodroofd, etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xenofobie komt waarschijnlijk ook weer enkel voor bij autochtonen zoals het ander verschijnsel rascisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Beroofd door het VB? gebroodroofd door VB KMO-ers en VB Human Resources Managers, wil je zeggen? Zowat iedereen met een kleurtje of met een naam die gewoon exotisch klinkt... Sinds wanneer is broodroof verschillend van beroven? Zo morgen het zwartblok verdwijnt omdat een boze heks het met haar toverstok aanraakt, dan zullen die kiezers gehoor en onderdak vinden bij een normale partij die geen resten uit WO2 meesleurt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... Neen, illwill xenofobie is geen uitvinding van de linkse PC-denkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ongecontroleerde angst bij de bevolking is in geen geval gezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe worden mensen gebroodroofd door het VB? Man hoe lees jij ego filo? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een discussie begin over het verschil van broodroof en beroven? OMG! Indien het VB verdwijnt (wat niet gebeurt) dan zullen de mensen massaal gaan protesteren, ik zit er eigenlijk op te wachten dat men probeert de stemmers en het VB het zwijgen wil gaan opleggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() [quote="headinajar"]
Citaat:
Die angst voor afstraffing of religieus geïnspireerde uitbranders uit eigen midden, zijn de oorzaken van de islamistische radicalisering in sommige wijken of steden. Zeer ongezond, idd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() [quote="Hanne"]
Citaat:
Idd., vandaar dat men in steeds meer Europese landen verplichte inburgeringscursussen beoogt, niet alleen om imams te wijzen op fundamentele westerse principes, maar ook om migranten hun rechten en plichten bij de brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |