![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar eigenlijk niet hé, ah nee, want dat is van plastiek enzo, dus dat kan je niet eten eh! dat gaat niet hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Froesje is wel een leuke kat.
Valt het niet moeilijk om een kat te houden op een appartement?
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Yup.
Zonder het te weten weliswaar. 't was ergens midden jaren '70 aan het Lago Maggiore (toen nog niet zo grondig verkloot door het toerisme als vandaag); we logeerden bij een ontzettend gastvrije Italiaanse familie. Rond het meer wemelde het van de verwilderde katten. Op de Italiaanse nationale feestdag waren we met de jongelui van het gezin de bergen ingetrokken om wijn te ... euh ... nuttigen. (in grote kwantiteiten, vanwege... euh... het feest) en toen we terugkwamen, had 'la mama' een feestmaal aangericht. Een heel fijn gerecht met konijn en typische kruiden. Echt om duimen en vingers bij af te likken. We hebben met een hele bende gegeten tot we erbij neervielen. 's Anderdaags ging ik (ik was toen al culinair zeer geïnteresseerd; mijn vrouw kon toen al geen pot water koken zonder 'm te laten aanbranden) het recept vragen, waarop 'la mama' me toevertrouwde dat het grootva's recept voor Gato was. Eens op het jaar dunden ze de populatie wilde katten rond het meer eens grondig uit. En verhip... er liepen inderdaad maar heel weinig katten meer rond toen we daar onze valiezen maakten. Enfin, om een heel lang verhaal kort te maken: kat is lekker! In tegenstelling tot hond; een goeie vriend van me had het dubieuze genoegen om dat eens uit te proberen toen hij in Zuid-Korea door een zakenpartner op sleeptouw werd genomen.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik ga u moeten teleurstellen, maar honden blijven meestal uit de buurt van dikke katers. Ik ken niet veel honden die een opengehaalde neus kunnen na(blaffen)vertellen.
En die van ons heeft meer schrik van andere katers dan van honden. PS: De buren hebben zo een hond verloren, lief beest, krets op de neus van een kat. Begon dat te onsteken en dergelijke...en dat bloedt int begin, niet normaal. Laatst gewijzigd door Tavek : 8 december 2007 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn geen zekerheden meer
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Als mijn kat hongerig wordt dan gaat die over mijn toetsenbord lopen.
Vandaar dat ik de software PawSense heb geinstalleerd. http://members.tripod.com/~DaBearsShop/pawsense.html To date, no large computer networks are known to have crashed because a cat traipsed across someone's keyboard. Yet kitty-triggered crashes are no joke to the individual who tries to maintain a cat and a computer under the same roof. For these people, there is no outrage like returning from the coffee pot to discover Fluffy is snoozing atop the keyboard - one big bundle of fur, sprawled from QWERT to ENTER - and that the computer screen has turned dark |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Mijn pa had vroeger een kat en een hond die van tijd tot eens vochten (de poes beet dan in het snoetje van de hond) maar in de winter wisten ze elkaar te vinden en lagen ze heel dicht tegen elkaar aan gedrukt.
![]()
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() we hebben thuis 4 katten rondlopen, en er altijd al gehad.
zalige beesten !!!! cats rules !!! ( enfin, eigenlijk alle beestjes )
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() bij ons is dit ook zo. de hond en de katten ..... een bende poten op mekanders buik
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De VS staat wel veel verder met zijn eerbied vr paarden dan wij hier ( ligt wsl aan hun wilde westenverleden waar op diefstal van paarden etc. de doodstraf stond )
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() van een belediging aan het adres van de honden gesproken.
![]() |
#75 |
Minister
|
![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 9 december 2007 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel hebben we geen hond meer, maar als je "the House of Chaos" leest, zal je duidelijk merken dat onze helaas heengegane Duitse herder Critter, 45 kg aan affectie, alle katten bekeek als puppies die gewassen moesten worden. En die krab over de neus nam ze er genoegzaam bij als ze een "nieuwe" kat kon wassen.
Voor de rest. Als je een "Killer Cat" wil hebben, is een Main Coone een visueel prachtkeuze, daar die monsterachtig groot worden, tot 12 kg zonder dik te zijn. Maar ze zijn (krankzinnige modellen daargelaten) niks voor niks bijgenaamd de "Gentle Giants". Je kan ze heb best vergelijken met een mobiel dekbed. Onze Banshee, de ros/witte halfblood Coonie is nog luier dan ik. Knokken met de andere kitten Rhimnir(halve Noorse boskat en die maar een derde weegt van Banshee) Doet ie simpel. Ik lig, en mep. Jij springt en vliegt weg. Maar ja, raar maar waar zijn we hier geen racisten. Desondanks onze rechtse politieke strekking. Varken, koe of Paard, Kat of Hond, smaken doen ze allemaal, zo naast de kroketjes. We hebben maar 1 criterium op dat vlak. Geen eigen huisdieren.(en daar is over te discuteren, ons ma haar krankzinnig paard heeft goed gesmaakt)
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd deze honden gehad
![]()
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mechelaars, die de Duitse Herders verdringen als politiehond.
Ook de Hollandse Herder maakt een glorieuze comeback. ![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de bijtkracht en de ruikzin zijn enorm goed ontwikkeld bij onze Mechelaars Ons duupje weet wat ik zoal bereikt heb met het africhten van deze honden
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 december 2007 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |