![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hun recht op privacy?
Mogen ze ook van dat recht gebruik maken als ze betrapt worden door burgers of de politie en die hun identiteitsbewijs vraagt?
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() groot gelijk dat die vent dat op you tube zet. ze zouden een site moeten maken waar foto's van alle ooit veroordeelde misdadigers opstaan.
een schandpaal op het web dus. iemand die een misdaad pleegt, heeft totaal geen recht op privacy of wat dan ook. enkel de schandpaal
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 9 december 2007 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() idd, vind ik ook.
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Welk wapen was het? De afbeelding is niet meer zichtbaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Haha, mooi zo! Dit zou meer mogen gebeuren!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() het excuus van "privacy" gaat echt wel te ver. Iemand filmen die in MIJN huis is, zou niet mogen????
Marlientje , neem eens wat prozac, meiske, je hebt het dringend nodig!!!! Wat die privacy betreft, het kan echt wel belachelijk worden: enkele maanden geleden vroeg ik MIJN bloeduitslag aan het laboratorium: antwoord: omwille van de privacy mogen wij dit enkel aan uw dokter geven!!! MIJN bloed is zelfs al niet meer mijn privacy!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het filmpje was nochtans ook deze week te zien op VTM. De beelden van de moord op Joe toonde men toch ook op TV. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 december 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verspil mijn tijd niet meer zo een dwaze huisarts.Krijg van alles kopie en duplicaat bloedonderzoek komt naar huis ze kunnen dat aanduiden op het formulier. http://www.medilab.be/docs/medilab-humane-aanvraag.pdf je werkt voor de SZ te betalen en je betaalt dat onderzoek hoor... Zijn gewoon prutsers die dat achterhouden om zich in te dekken als er iets fout loopt. Vele huisartsen maken mensen kapot, laten een ziekte goed ontwikkelen ( bv. diabetes, ontstekingen,.... ) om daarna veel visites te doen,onderzoeken, huisbezoeken,... is de dag van vandaag ene grote maffia geworden. dokters genoeg en mondig zijn is de boodschap,op uw poten staan !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien impliceert de toestemming nog niet dat ge het recht dan ook zou hebben dat te reproduceren niet meer dan logisch medunkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hooguit krijg je een boete ofzo maar als het kan helpen om die dader te indentificiëren op 't internet gooien is een heel andere zaak want dan ga je sowiezo elke case verliezen tegen die inbreker Citaat:
want uit die redenering zou bv iemand die een wild thuisfeestje organiseert waar jij aanwezig bent perfect ongevraagd leuke kiekjes mogen maken en vervolgens op 't net gooien |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als jij 1) een foto neemt ... ergens als bewijslast : goed 2) dat vervolgens op 't net zet ter voorkoming : dan heb je gearandeerd een contraproductief effect voor zijn uiteindelijke veroordeling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
da's dan de schuld van ons recht, mr datzelfde recht kan altijd gewijzigd worden.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ... en gij hoort in een gesticht. En ik wik mijn woorden.
![]() |