![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ik werk, in mijn dienst, zijn vandaag alle recente en huidige zieke reeds dubbel gevaccineerd.
Van de niet gevaccineerden is er tot op vandaag nog niemand ziek geweest. => het vaccin is verantwoordelijk voor 100% van de zieke.
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Minister-President
|
![]() Dat is ook wat ik bij ons op het bedrijf en er rond zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een vaccinatiegraad van 92% in Vlaanderen is het niet zo verwonderlijk dat er hier een groot draagvlak voor zoiets bestaat. De vraag is evenwel of die visie wel spoort met de rechten van het individu op vlak van lichamelijke integriteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
plichten: IEDEREEN moet doen wat hij kan om deze pandemie in te dijken. Anders hebben we nog corona voor 1(2 ?) jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je eerst beweert dat het vaccin de oplossing is tegen het virus, je dan een vaccinatiegraad van 92% bereikt, maar... toch te maken krijgt met een opstoot, dan mag je toch wel vragen stellen of vaccinatie de oplossing is om de pandemie in te dijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je een weg volgen die nergens naar leidt? Ben je dan vergeten dat De Croo enkele maanden oreerde dat met een vaccinatiegraad van 70% "het rijk der vrijheid" openlag? En dat we dan het virus hadden ingedijkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom grijpt de overheid dan in om zo te vermijden dat we dat doen door allerlei maatregelen?
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen er meer bijmaken maar dan moeten ze personeel van andere afdelingen weghalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was: heb jij een andere, betere, concrete oplossing ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom een dure IC gebruiken voor iemand waar ze niks anders aan kunnen doen dan intuberen? Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 18 november 2021 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooruitgang is niet altijd een rechte lijn. Voortschrijdend inzicht leert dat je soms een omweg maakt omdat er op dat moment voor niemand een andere keuze bekend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke speciale verzorging heeft zo een patiënt nodig? Dat zou gewoon bandwerk kunnen zijn. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 18 november 2021 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, we lopen vele nutteloze rondjes, pompen mensen vol vaccins die niet echt werken waarvoor ze bedoeld waren... en we hopen dat er plotseling een oplossing uit de lucht valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pompen: een beetje overdrijven mag maar niet te véél. Vaccins: ze waren er abnormaal snel, dus... We hopen: de meeste mensen zijn nuchter genoeg om te weten dat er voor zo'n pandemie NIET plotseling een oplossing uit de lucht valt. |
|
![]() |
![]() |