![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wordt er bedoelt met: 'Het VB speelt schaamteloos op het sentiment dat allerlei dingen tegenwoordig niet meer kunnen worden gezegd?' En wat zette de hardhandige aanpak van de anti-islambetoging opnieuw in de verf?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2007 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#843 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw referentie naar 'latere misverstanden' is dan ook welkom, doch volstrekt overbodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
NB: ook "(s)links" las ik al jaren op Nederlandse fora.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 september 2007 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
is dit het toppunt van humor? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de eerste berichten die ik daarmee zag, lang geleden, vond ik het wel vindingrijk en pakkend toegepast.
Nog zo'n gouwe-ouwe: journaille. "Hoernaille" heb ik persoonlijk niet zien opduiken maar ik verwacht wel dat ook dat bestaat, per slot van rekening lees ik niet alles. Met een zoekmachine vind je de meeste van zulke "klassiekers" snel genoeg terug op Net. Voorbeeldje: http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 september 2007 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als je ff verder nadenkt.. als ze geboycot worden op tv/krant/parlement.. zou jij toch ook gefrustreerd geraken.. met het cordon.. Laatst gewijzigd door PetSel : 14 september 2007 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Burger
|
![]() Ik hoop alvast dat jij niet hoeft mee te beslissen hoe de politie in de toekomst dient op te treden...
![]() |
#849 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En waarom hangt dat trouwens af van de grootte van een partij? BUB mag ook betogen van mij. En die hebben evenveel kiezers als kandidaten. Citaat:
Een politieker mag er niet aan denken! Gelukkig geef je zelf toe dat het een betoging was van gefrustreerden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=dmjBUQN0VmY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De mensen die voor het VB stemmen zijn wel met een stuk meer.. Als ik mij niet vergis had ik eens ergens vernomen (kan me vergissen) dat 1/6 Vlamingen VB'er zijn ofzo.. Dus in principe zouden dit dus allemaal mensen moeten zijn die genoeg hebben van het houdige regeerbeleid (hoofzakelijk van de paarse regering met hun blunders) . Dit kan toch al tellen vind ik.. en volgens mij zal het er niet op verbeteren..maar gelukkig hebben we Mr Leterme nog.. die het cordon een beetje overdreven vindt en de "gematigde" ideeën van het VB louter kopieert naar zijn agenda.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het geeft wel een idee, hoe men in het buitenland naar Belgie kijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mensen die ongehavend staan te wenen dat ze in elkaar zijn geslagen werken altijd op zeer positieve wijze in op mijn lachspieren.
Dankt u Mijnheer van Hecke.
![]() |
#854 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 14 september 2007 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat moeten we zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar wat heeft deze afbeelding te maken met deze topic? No offense maar das eerder zoiets voor "koetjes en kalfjes afdeling" of misschien op een "linkse sub categorie" .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en trouwens, VB wil geen democratische partij zijn, om de eenvoudige reden dat belgie geen democratie is en ze belgie niet willen. dus zolang belgie bestaat is VB geen democratische partij en dat is mr goed ook. want democratie staat vr linkse corruptie en politieke correctheid. 2 verwerpelijke uitwassingen van een vedorven politiek establisment
![]() |
![]() |
#860 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |