Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2015, 10:20   #861
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ze is niet gezond. Invaliditeit krijg je niet voor niets. Ik was ook niet gezond. Maar er was nooit spraak van dat ik die zou krijgen. Ik ging dus ongezond werken. Onder de armoedegrens. Ongezond en onder de armoedegrens. Ik herhaal. Als zij dat kan vermijden, dan
Ze is sociale fraude aan het plegen, want er scheelt helemaal niks met haar.

Haar afwijking is dat ze niet graag zweet, en van werken kan je soms zweten.

Het toppunt van luiheid.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:23   #862
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt. En ze doet dat geniaal. Never better said. Maar dan heb je ook gasten die zogezegd "sociaalvoelend" geworden zijn zoals Tavek. Als je het mij vraagt, dan staat die ook weer in zijn blootje. Er hangt hier een dikke dikke stank van verbrande rechtsen.
QO ==> RD
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:24   #863
eno2
Banneling

Standaard

Mijn "carrière naar beneden" was pas afgesloten, toen ik niets meer kon krijgen van werk. Tenzij bij een multinational de geen vragen stelde bij aanwerving, in de oplichtingssector, waarvoor ik expatriëerde. Na een maand was ik daarachter, dat van die oplichting. Dan noemen ze je "werkonwillig". Op mijn 51-ste was het afgelopen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2015 om 10:25.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:25   #864
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt. En ze doet dat geniaal. Never better said. Maar dan heb je ook gasten die zogezegd "sociaalvoelend" geworden zijn zoals Tavek. Als je het mij vraagt, dan staat die ook weer in zijn blootje.
Hoe doet ze dat dan? Met de overtuiging dat je met 1300 euro 2 kinderen deftig kan opvoeden, verzorgen en scholen en ondertussen ook nog eens kan sparen? Met het instrumentaliseren van kinderen tot een sociale zekerheidscheque?

Ik vind huurmoordenaar meer ethiek uitstralen dan ik-werp-jongen-voor-het-kindergeld-en-van-hun-welzijn-trek-ik-mij-verder-geen-moer-aan
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:32   #865
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze is sociale fraude aan het plegen, want er scheelt helemaal niks met haar.

Haar afwijking is dat ze niet graag zweet, en van werken kan je soms zweten.

Het toppunt van luiheid.
Meneer de grootinquisiteur, ben jij ook psychiater? Wait and see. Als ze het krijgt, dan is dat omdat het verantwoord is. Als ze het niet krijgt, dan een leefloon. Voor dat laatste verwijs ik naar de grondwet. Als je het niet kan verkroppen, probeer dan een grondwetswijziging met schrapping van artikel23
http://www.armoedebestrijding.be/pub...roobant_NL.pdf
Oud 15 juni 2015, 10:34   #866
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heerlijk Den Helder Bekijk bericht
Ook nog ene van de slimsten van de klas.
En thuis de grappigste als enig kind.
Oud 15 juni 2015, 10:40   #867
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze is niet werkonwillig. Ze wil een passende behoorlijke leefbare job. Iedereen zijn recht. Ik draag ook een pet. Als ze me dat verbieden, ga ik bommen leggen.

En ja ze zitten op dezelfde lijn: armoedeproblematieken. Dat is waarom links opkomt voor allochtonen.
Zo lang je maar geen sandalen + witte sokken draagt is dat oké.
En mocht je het toch doen, dan is bommen leggen toch wel wat te sterk. In den bak steken daarentegen moet kunnen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:42   #868
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb hier een lange carrière op politics als armenverdediger en whistlebower van hoe het is in langdurige armoede te leven. Voor mij is iemand als BemBem die met de clichés van rechts de vloer aanveegt en persoonlijk wel onkwetsbaar lijkt voor de allersmerigste grofheden, en integendeel nog een beetje gas bijgeeft in het provoceren, een godsgeschenk. Ik heb daar diepe bewondering voor. Iemand zo succesvol in het aanwijzen van "koningen zonder kleren" heb ik nog nooit meegemaakt. Ze doet die werkelijk uit hun vel springen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2015 om 10:53.
Oud 15 juni 2015, 10:42   #869
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze is niet werkonwillig. Ze wil een passende behoorlijke leefbare job. Iedereen zijn recht. Ik draag ook een pet. Als ze me dat verbieden, ga ik bommen leggen.

En ja ze zitten op dezelfde lijn: armoedeproblematieken. Dat is waarom links opkomt voor allochtonen.
Bembem is overduidelijk wél werkonwillig. Ze heeft zelfs de relatie met haar moeder prijsgegeven omdat ze levenslang OCMW-klant wil blijven.

Iedereen wil een "passende" job, maar werkschuw tuig met een ongeschikte psychische structuur past geen énkele job. Niet vroeger, niet nu, en niet tot sint Juttemis.

Jullie excuustruzen klinken precies hetzelfde als die van de vriendin van de Russische dief die hier een tijdlang een appartement huurde. Op kap van het OCMW, of wat dacht je?

De piepjonge en Nederlandsonkundige importvriendin van de Rus, die aan het werk werd gezet door het OCMW, klaagde steen en been omdat het zweet haar al uitbrak bij het vullen van de rekken in een supermarkt. Ze wilde na haar ongewenste dagtaak niet moe zijn in haar armen en benen maar in haar pretentieuze kop. Nochtans doet de jongen van 17 van half Marokkaanse afkomst die om de hoek woont precies hetzelfde. En niet alleen tijdens zijn vakantie, maar zelfs in de blokperiode. Hij is de oudste van het gezin. Hij heeft vier zussen maar geen adoptiemoeder die hen rot verwent.
Gaat er een lichtje branden?

Het OCMW heeft de Russen nog voorgesteld om hun energiefacturen te helpen betalen maar de vogels vlogen voor ze uit hun comfortabele appartementje werden gedreven.
Butrimov, de vriend die in één jaar tijd drie tweedehands wagens kocht, uiteraard met geld van de bank dat hij nooit terugbetaalde, probeerde zijn dieverij later nog eens over te doen met B-post. Hoe hij het flikte begrijpt geen mens, maar hij slaagde erin om daar een rekening te openen met opgave van zijn oude adres. De nieuwe bewoners kregen de bankkaart die hij aanvroeg (plus de bijbehorende code) toegestuurd door B-post. Hoe Butrimov aan die bankkaart hoopte te geraken is een open vraag want zelfs de politie wist niet waar het koppel was onderdoken.

Ik begrijp dat jij bembem niet over dezelfde kam wil scheren, maar vergeet toch maar beter niet dat zij meermaals betrapt werd op diefstal, en dat Eno dit goedkeurde met woorden die ongeveer zo klonken: "wie niet aan zijn basisbehoeften kan voldoen m�*g stelen".

Wat primaire behoeften zijn kan je hier vinden:

http://www.economische-begrippen.nl/basisbehoeften/

En neen, een pc en een internetverbinding zijn daar niet bij.
Oud 15 juni 2015, 10:44   #870
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zo lang je maar geen sandalen + witte sokken draagt is dat oké.
En mocht je het toch doen, dan is bommen leggen toch wel wat te sterk. In den bak steken daarentegen moet kunnen.
Het is veel erger dan dat. Ik draag altijd een training en gympies. .

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2015 om 10:46.
Oud 15 juni 2015, 10:46   #871
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat riek ik nu weer?
Hoog tijd om eens een douche te nemen en uw tanden te poetsen blijkbaar
Oud 15 juni 2015, 10:47   #872
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Meneer de grootinquisiteur, ben jij ook psychiater? Wait and see. Als ze het krijgt, dan is dat omdat het verantwoord is. Als ze het niet krijgt, dan een leefloon. Voor dat laatste verwijs ik naar de grondwet. Als je het niet kan verkroppen, probeer dan een grondwetswijziging met schrapping van artikel23
http://www.armoedebestrijding.be/pub...roobant_NL.pdf
Een leefloon komt niet zonder voorwaarden. Het OCMW zal haar ook werken sturen, al is het maar om de straten te kuisen.

Denk dat ze nu heel hard aan het duimen is dat ze haar voor zot verklaren. Het is echter zo dat deze aanvragen streng worden behandeld en dat er genoeg zijn die het proberen om via deze weg het werken te vermijden. Ze zal niet de eerste zijn die op haar bek gaat.
Oud 15 juni 2015, 10:48   #873
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is veel erger dan dat. Ik draag altijd een training en gympies. .
Nu nog een Honda Wallaroo om je te verplaatsen en het plaatje is compleet
Oud 15 juni 2015, 10:51   #874
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is wellicht bij uitstek de meest idiote post uit de geschiedenis van dit forum.

Dit verdient een warm applaus.
Oei ... en jij hebt die gelezen ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 10:52   #875
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je dat de gasdarm in mijn mond steekt?
Of je graag rimt of niet zijn mijn zaken niet
Oud 15 juni 2015, 10:57   #876
Tavek
Banneling

Standaard

Niet de seriedubbelnicker quoten aub.

Wachten tot hij verdwijnt en re-incarneert.
Oud 15 juni 2015, 10:58   #877
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Een leefloon komt niet zonder voorwaarden. Het OCMW zal haar ook werken sturen, al is het maar om de straten te kuisen
.

Tijdelijk. Met vooruitzichten op dop. Traditionele OCMW taktiek.

Leefloon is middelencontrole. Akkoord. Maar het leefloon dient iedereen die geen middelen heeft, een leefloon te geven, zonder een pledge van werkwilligheid. Dat is rechtse chantage, overgenomen door links.

Citaat:
Denk dat ze nu heel hard aan het duimen is dat ze haar voor zot verklaren. Het is echter zo dat deze aanvragen streng worden behandeld en dat er genoeg zijn die het proberen om via deze weg het werken te vermijden. Ze zal niet de eerste zijn die op haar bek gaat
Klopt. Ik had het moeten krijgen zonder vragen zelfs. Maar ik vroeg het niet.
Wait & see , zei ik je.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2015 om 11:02.
Oud 15 juni 2015, 11:00   #878
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet de seriedubbelnicker quoten aub.

Wachten tot hij verdwijnt en re-incarneert.
Soms is hij onweerstaanbaar
Oud 15 juni 2015, 11:02   #879
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Hoe doet ze dat dan? Met de overtuiging dat je met 1300 euro 2 kinderen deftig kan opvoeden, verzorgen en scholen en ondertussen ook nog eens kan sparen? Met het instrumentaliseren van kinderen tot een sociale zekerheidscheque?

Ik vind huurmoordenaar meer ethiek uitstralen dan ik-werp-jongen-voor-het-kindergeld-en-van-hun-welzijn-trek-ik-mij-verder-geen-moer-aan
Als het bembem niet lukt om te overleven met haar uitkering steelt ze wel ergens wat ze niet kan betalen van de schandalig lage uitkering die (werkschuwe) mensen zoals zij krijgen.
Volgens Eno mag dat als ze niet aan haar eigen basisbehoefte kan voldoen.
Met een paar koters ten laste is stelen om aan de nodige tablets of pc's te geraken (een basisbehoefte volgens bembem) dus toegelaten.
Oud 15 juni 2015, 11:03   #880
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Oei ... en jij hebt die gelezen ?

.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be