Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2006, 22:56   #861
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
zou het misschien kunnen dat iemand zich bij gebrek aan kinderen zo minderwaardig voelt datie daarom dat gebrek wilt kompenseren door overal ( tot bij vws toe ) het opvoederke te gaan uithangen ?

kunnen armen v vws er iets aan doen dat iemand geen eigen kinderen heeft om te paternaliseren ?
King, U bent m.i. een erg ziekelijke man...

Hoe kan nu iemand, die pretenteert de kansarmen te vertegenwoordigen, zo woedend reageren op iemand die, via werk, een (voor sommigen) oplossing tracht te zoeken?...

Ik walg alleszins van uw post...

Laatst gewijzigd door Chipie : 19 april 2006 om 22:58.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 22:58   #862

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
karma als je geld en je werkezelschap je zo gelukkig maakt waarom voel je je dan zo leeg van binnen ? Waarom ben je dan zo eenzaam ? Waarom heb je dan buiten enkele te goeie armen van vws geen echte vrienden ? Waarom is je leven zo perfect en tegelijk nutteloos ? Waarom vond je het in de tijd zo belangrijk om erbij te horen ? Iemand die niet diep eenzaam is en zich niet onbegrepen voelt en bevredigd is in het leven kan daar toch geen nood aan hebben he ?

Vertel me toch eens - waarom ben je zo ongelukkig ?
Gij zijt ne stomme kloot King. Heb je nu in de tang want deze posting is HET bewijs dat er niets mag vertelt worden in vertrouwen met jou. Andere leden van vws hebben me pb'tjes gestuurd (en veel meer dan je denkt). Die hebben privacy gerespecteerd. Maar nu heb ik je Kobafke. Je bent gewoon een adder (rijmt op Adler). Deze posting is het levende bewijs. Jij gaat gewoon over lijken. En jij bent dan die woordvoerder van ......... )
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 22:59   #863
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Dat klopt inderdaad wel, maar bij hoeveel jobs is er sprake van: een uitdaging, iets uitbouwen, etc... ?
Heel wat jobs geven geen meerwaarde aan het leven en als die job daarnaast zelfs financieel niets oplevert heeft het op termijn alleen maar een zeer negatieve invloed op je leven. Dan wordt de prijs die je betaalt voor het uitoefenen van je job wel heel groot.
En wat is het alternatief ? Thuis wat zitten rond te draaien, in uw nest blijven liggen tot 11 uur iedere dag ?

En nu zegt ge dus eigenlijk verhuld dat de opgeleide mensen met interessante banen de ongeschoolden moeten gaan onderhouden ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:01   #864
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

tja de waarheid kan hard zijn he. En dat jij je beklaagt over schending van pricacy wil alleen maar zeggen dat mijn analyse van jouw probleem op basis van de theorie van adler die je op mij trachtte toe te passen de nagel op de kop was.

PS van pb s weet ik niks - gewoon mensenkennis
PS wie is er met ontleden begonnen ?
tja van spelen komt natuurlijk kwelen.
wees nu maar een flinke sportieve jongen en wees me maar dankbaar dat je weer iets hebt bijgeleerd vanavond

de rekening daarvoor zal ik je wel opsturen

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:06.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:03   #865
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer Bekijk bericht
efkes terug on topic
uw schouders ergens onderzetten, een uitdaging hebben in het leven, uw energie ergens insteken, samen met anderen iets uitbouwen, een dienst leveren aan anderen, .............. het maakt het leven gewoon meer de moeite waard.
Lees misschien allemaal eens iets rond de neveneffecten van 'arbeid'.
Jup. 100 % akkoord. Dingen doen waarop je trots bent en dan nog eens je brood ermee verdienen........wat wil je nog meer !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:05   #866

Karma's schermafbeelding

Standaard

Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas
zou het misschien kunnen dat iemand zich bij gebrek aan kinderen zo minderwaardig voelt datie daarom dat gebrek wilt kompenseren door overal ( tot bij vws toe ) het opvoederke te gaan uithangen ?

kunnen armen v vws er iets aan doen dat iemand geen eigen kinderen heeft om te paternaliseren ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
King, U bent m.i. een erg ziekelijke man...

Hoe kan nu iemand, die pretenteert de kansarmen te vertegenwoordigen, zo woedend reageren op iemand die, via werk, een (voor sommigen) oplossing tracht te zoeken?...

Ik walg alleszins van uw post...
Gewoon, smerig klootzakske. Was wel DE gevoelige snaar. Nu content. Typeert je wel maar leert mij des te meer. Vertrouw geen mensen die zichzelf koning noemen.
Oud 19 april 2006, 23:07   #867

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Oorspronkelijk bericht door King of beggars and fleas

Gewoon, smerig klootzakske. Was wel DE gevoelige snaar. Nu content. Typeert je wel maar leert mij des te meer. Vertrouw geen mensen die zichzelf koning noemen.
vertrouw geen andersarmen die denken dat ze armen kunnen helpen maar dat maar doen om niet te moeten confronteren met hun eigen zelf dat helemaal nog in de knoop zit.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 19 april 2006, 23:08   #868

Standaard

en waar is je niveau nu naartoe karmaatje ?
boos worden en histerisch worden stond dat in de andersarmencultuur niet gelijk aan gezichtsverlies ?

doe jij tegen de gasten in je instelling ook zo als jer er geen gelijk van kan halen ?

PS ik zal hier mee stoppen hoor maar stop dan eerst zelf he
of maw dont shoot the pianoplayer - je hebt er immers zelf om gevraagd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:11.
Oud 19 april 2006, 23:13   #869
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
boos worden en histerisch worden stond dat in de andersarmencultuur niet gelijk aan gezichtsverlies ?

doe jij tegen de gasten in je instelling ook zo als jer er geen gelijk van kan halen ?

King, ontroon U en beloof nooit meer de vertegenwoordiger van de armen te zijn...

U bent vergif voor die enkelen, die U toch wensen te volgen... U bent een blok aan het been van iedereen die iets aan de kansarmoede wenst te doen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 19 april 2006 om 23:14.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:14   #870

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja de waarheid kan hard zijn he. En dat jij je beklaagt over schending van pricacy wil alleen maar zeggen dat mijn analyse van jouw probleem op basis van de theorie van adler die je op mij trachtte toe te passen de nagel op de kop was.

PS van pb s weet ik niks - gewoon mensenkennis
PS wie is er met ontleden begonnen ?
tja van spelen komt natuurlijk kwelen.
wees nu maar een flinke sportieve jongen en wees me maar dankbaar dat je weer iets hebt bijgeleerd vanavond

de rekening daarvoor zal ik je wel opsturen
Tja, de rekening zal zichzelf wel presenteren Kobaf. Eigenlijk toch wel ironisch he. Je grootste sympathisanten worden meteen je grootste vijanden. Hopelijk zullen je leden hier een beetje bij stilstaan. Jij bent het klootzakske Kobaf. Je gaat over naar persoonlijke strijd. Wat in vertrouwen ooit is verteld (inderdaad, ik heb geen kinderen en dat is mijn grootste frustratie, helemaal niets te maken met veel geld, weinig geld, wel werk, geen werk) maar ik kan me niet voorstellen dat na deze postings die toch een serieuze inbreuk is van privacy nog één vws'er achter jou kan staan. Indien wel snap ik niets meer van waarden en respecten.
Oud 19 april 2006, 23:15   #871

Standaard

hoe sentimenteel - de werkezels nemen het voor mekaar op
Oud 19 april 2006, 23:16   #872

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Tja, de rekening zal zichzelf wel presenteren Kobaf. Eigenlijk toch wel ironisch he. Je grootste sympathisanten worden meteen je grootste vijanden. Hopelijk zullen je leden hier een beetje bij stilstaan. Jij bent het klootzakske Kobaf. Je gaat over naar persoonlijke strijd. Wat in vertrouwen ooit is verteld (inderdaad, ik heb geen kinderen en dat is mijn grootste frustratie, helemaal niets te maken met veel geld, weinig geld, wel werk, geen werk) maar ik kan me niet voorstellen dat na deze postings die toch een serieuze inbreuk is van privacy nog één vws'er achter jou kan staan. Indien wel snap ik niets meer van waarden en respecten.
je hebt dat hier op het forum en bij ons op het publieke forum zelf verteld karma en je doet net zoals lutifer. Eerst zelf met aanvallen beginnen ( ook persoonlijk ) en dan komen janken als ze er terug van langs krijgen

twee klassen dus

armen mag je bashen ( waar dienen die anders voor )
en zeker assertieve armen
maar doen ze eens iets terug

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:19.
Oud 19 april 2006, 23:20   #873

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

of maw dont shoot the pianoplayer - je hebt er immers zelf om gevraagd
We beginnen pas Kobafke.
Oud 19 april 2006, 23:21   #874

Standaard

dreigementjes

ik bibber !

heb al andere varkentjes gewassen hoor
Oud 19 april 2006, 23:23   #875

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je hebt dat hier op het forum en bij ons op het publieke forum zelf verteld karma en je doet net zoals lutifer. Eerst zelf met aanvallen beginnen ( ook persoonlijk ) en dan komen janken als ze er terug van langs krijgen

twee klassen dus

armen mag je bashen ( waar dienen die anders voor )
en zeker assertieve armen
maar doen ze eens iets terug
Nee Kobaf, je weet het maar al te goed. (citeer me gerust als het niet waar is). Ik heb er nooit persoonlijke zaken bij betrokken. Zaken die in ooit (in een andere context) in vertrouwen zijn vertelt. Jij kan het blijkbaar niet laten om smerig te worden he.
Oud 19 april 2006, 23:25   #876

Standaard

karma van het één komt het ander - ge begon zelf met persoonlijk te analyseren en ik heb dat bij u nu ook gedaan - en nu een beetje gaan ontkennen dat je me persoonlijk aangevallen hebt - je moet nogal durven. seffens gaat chipie dat ook nog beweren

trouwens ons gezever denkt ge dat dat de mensen hier intereseert ?
ik wees je er al eerder op dat het hier geen chat is he

het gaat hier normaal gezien over standpunten, politieke standpunten om politieke problemen op te lossen. niet om vetes uit te vechten noch om individuen of groepen of doelgroepen af te breken

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:29.
Oud 19 april 2006, 23:30   #877

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
karma van het één komt het ander - en nu een beetje gaan ontkennen dat je me persoonlijk aangevallen hebt - je moet nogal durven. seffens gaat chipie dat ook nog beweren

trouwens ons gezever denkt ge dat dat de mensen hier intereseert ?
ik wees je er al eerder op dat het hier geen chat is he

het gaat hier normaal gezien over standpunten, politieke standpunten
Meester in het omdraaien van de situaties. Jij hebt me aangevallen op zaken die ik je persoonlijk heb gezegd (in een vlaag van vertrouwen). Nu niet omdraaien Kobaf. Jij bent de klootzak dus. En de anderen zullen het ook gelezen hebben, ook al zeggen ze het niet. Iedereen moet maar de conclusie van zichzelf maken.
Oud 19 april 2006, 23:33   #878

Standaard

pff ik ga hier geen welles nietes spelletje blijven spelen zelle

jaja ik ben de klootzak
denk je dat ik ervan wakker lig dat na zowat de hele armoedebestrijding nu ook jij me een klootzak vind ?

kijk eens goed karma en je zal zien wie er met de aanval begonnen is
ik heb het dan over het ganse verhaal he ( dat verhaal dat niemand hier een reet interesseert ) - met de achterbakse aanvallen erbij he

en ontken het nu maar weer

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:37.
Oud 19 april 2006, 23:39   #879

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pff ik ga hier geen welles nietes spelletje blijven spelen zelle

jaja ik ben de klootzak
denk je dat ik ervan wakker lig dat na zowat de hele armoedebestrijding nu ook jij me een klootzak vind ?

kijk eens goed karma en je zal zien wie er met de aanval begonnen is
ik heb het dan over het ganse verhaal he ( dat verhaal dat niemand hier een reet interesseert ) - met de achterbakse aanvallen erbij he

en ontken het nu maar weer
inderdaad Kobaf kijk maar eens goed. Maar ik heb nooit persoonlijke zaken op het forum gesmeten. Meest smerigste dat ik het laatste jaar heb meegemaakt.
Oud 19 april 2006, 23:40   #880

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mezelf
het gaat hier normaal gezien over standpunten, politieke standpunten om politieke problemen op te lossen. niet om vetes uit te vechten noch om individuen of groepen of doelgroepen af te breken
kunnen we het dan nu verder in alle ernst en constructief hebben over tips om niet te moeten gaan werken en om terug te kunnen gaan doippen ?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be