![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wapenbezit/dracht? | |||
Ja, het is een (noodzakelijk geregulariseerd) basisrecht |
![]() ![]() ![]() |
77 | 50,33% |
Neen, de staat heeft een monopolie op geweld |
![]() ![]() ![]() |
55 | 35,95% |
Ik denk er het mijne van, en zeg het ook |
![]() ![]() ![]() |
21 | 13,73% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() allé ja, ik heb zo geen masjien zulle, alhoewel ik zou daar wel geld voor durven geven, al wast maar om daar nekeer mee te mogen schieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fernand : 19 mei 2006 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ginder hebde open vlakte genoeg om er ne serieuze schietstand in te bouwen, 500 m / 1000 m eventueel 3000, kom het moet wat spannend blijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nergens heb ik je beschuldigd over het feit als zou je lachen met de opleiding van de politie, maar eerder omdat je smiley net achter de uitspraak over zelfmoorden ging, wat m.i. los staat van het al dan niet goed om kunnen gaan met een wapen. Citaat:
Immers, wanneer zij stellen dat het zo slecht gesteld is met het schietvermogen van de agenten, is het aan hun om ervoor te zorgen dat die personen niet op straat komen met een wapen. Als ze desondanks toch een oogje dichtknijpen, met of zonder druk van bovenaf, zijn het een stelletje hypocrieten en zijn zij medeverantwoordelijk voor wanneer een vuurgevecht met een politie-agent slecht afloopt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, schieten vanop 25 meter met één hand, voor een gewone burger, lijkt me wel héél veeleisend. Ik zeg niet dat je liegt, maar het lijkt me overdreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van de vrije wapendracht (waar jij als voorstander natuurlijk persoonlijk ook niet vreemd aan bent). Wat jij doet is het maar al te veelbeproefde patroon van de discussiepartner persoonlijk gek te verklaren, dat is ook makkelijk zodra je argumentatie tekort schiet. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2006 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hand in eigen boezem, man. Dáár reageerde ik op.
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me een beetje onpraktisch met een verboden geweer of machinepistool rond te lopen in een vioolkast, dag in dag uit. Dus zal het wel met een blank wapen zijn dat je het waar zal moeten maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En eerst en vooral leren wanneer u iets zegt of afbreekt dat het de waarheid is. of dat U minstens zo eerlijk bent er bij te zetten IK DENK. En niet iemand die het WEET proberen af te katten, maar zoals uw avatar laat zien. Het zal inderdaad bij leugens en bedrog blijven hetgeen u zegt. Laat U eerst en vooral inlichten in een schuttersvereniging en kom dan nog eens een klapke doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal hier in een politiek forum niet mogen zinspelen op de (geprofesseerde) politieke opvattingen van je discussie-partners... dat geldt dan bij jou als persoonlijke aanval...en dan maar anderen "lichtgeraaktheid " verwijten.... Ik zeg alleen maar, dat je je best intoomt, ipv mij gek te verklaren. Verder wordt jouw standpunt over vrij wapenbezit zogoed als door de gehele bevolking totaal verworpen en werden de laatste gaatjes in de bestaande wetgeving door de zittende legislatuur in sneltempo dichtgereden. Een gek zou het zo gek niet kunnen bedenken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mss kwam het hier al ter sprake want niet het hele topic gelezen maar ik sta op t punt om mss een gewoon jachtgeweer te kopen. Niet uit verdediging want ik voel me niet bedreigd maar om af en toe eens een konijn of fazant te kunnen schieten ( enkel als ik op t einde van mijn geld nog een stuk maand over heb - wat elke maand is ) . Is het bezitten van zo n jachtgeweer nu eigenlijk nog legaal ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Staatssecretaris
|
![]() Verwijderd op vraag van verzoekende.
Elo Uw buurtmoderator Laatst gewijzigd door Elo : 20 mei 2006 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mispost.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 mei 2006 om 15:08. |
![]() |
![]() |