Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2009, 13:37   #8981
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
zoals dit bedoelt u?
beweer je dan dat alle diesel is gerecupereerd ... bron
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 14:21   #8982
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en de truthers maar kronkelen hehe
Jij moet alweer hoog van de toren kraaien ... die posts waar jij weigert op te reageren ... hier bijvoorbeeld
Oud 7 maart 2009, 14:22   #8983
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=XwMIe-cocww vanaf 7m12s dit is wat ik ook er over vind de truthers spuwen op het graf van de slachtoffers van 9/11
Oud 7 maart 2009, 14:31   #8984
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=XwMIe-cocww vanaf 7m12s dit is wat ik ook er over vind de truthers spuwen op het graf van de slachtoffers van 9/11
De emo tour op Dixie ... heel onderbouwd, heel stevige structuur, ...

Facts zijn voor jou van ondergeschikt belang

9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt
Oud 7 maart 2009, 14:37   #8985
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Jij moet alweer hoog van de toren kraaien ... die posts waar jij weigert op te reageren ... hier bijvoorbeeld
deze mensen de 'echte' ooggetuigen die jij leugenaars noemt zelf aant woord en kruip nu van schaamte terug onder je steen http://www.youtube.com/watch?v=XwMIe-cocww

Laatst gewijzigd door Dixie : 7 maart 2009 om 14:37.
Oud 7 maart 2009, 14:41   #8986
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De emo tour op Dixie ... heel onderbouwd, heel stevige structuur, ...

Facts zijn voor jou van ondergeschikt belang

9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt
dus de mensen die ter plaatse waren en vele collega's en vrienden verloren hielpen mee aan de conspiracy nog beter trouwens facts genoeg je moet ze enkel wel willen zie natuurlijk bvb in die documentaire
Oud 7 maart 2009, 15:42   #8987
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus de mensen die ter plaatse waren en vele collega's en vrienden verloren hielpen mee aan de conspiracy nog beter trouwens facts genoeg je moet ze enkel wel willen zie natuurlijk bvb in die documentaire
Heb je de eerste post van de draad over de ooggetuigen al grondig gelezen?
Duidelijk niet

Alleen de mensen die ter plaatse waren die het officiële verhaal ondersteuenen krijgen jij en ik te zien op TV.

Durf eens op onderzoek gaan Dixie.

Ik ben intussen een 7-tal jaar geleden op onderzoek uit getrokken om een aantal vrienden van mij die kwamen aandraven met de inside job terminologie er van te overtuigen dat ze ongelijk hadden. Hoe dieper ik groef, hoe meer informatie (ofiiciële en niet-officiële) ik doornam hoe duidelijker het werd dat mijn doel onbegonnen werk was want:9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt

Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2009 om 15:48.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 16:02   #8988
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
BTW, video van Bin Laden al gevonden?
iets posten is zinloos aangezien jij toch alles fake en complot zult noemen. ik doe dus geen moeite op dat vlak. artikels allerhande uit diezelfde periode (heel makkelijk te vinden) ontken je ook omdat de persagentschappen toch mee in het complot zitten. iedereen die het niet met je eens is zit eigenlijk in het complot.
je ontkent nu zelfs dat een instortend gebouw lawaai kan maken als er geen explosieven aanwezig zijn. nadat je uiteraard al paginalang ontkent dat een gebouw wel eens kan instorten. tsja

tegen zoveel wereldvreemdheid kun je niet op.
sorry

Laatst gewijzigd door 1207 : 7 maart 2009 om 16:12.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 16:08   #8989
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
.

Ook kerosine was verantwoordelijk voor grote explosies . Niet alle kerosine was direct verbrand ,vele getuigen roken namelijk kerosine . Reken maar dat een mengsel van lucht en kerosine damp een vernietigende explosie kan opleveren, zeker wanneer het zich in een afgesloten ruimte bevind.
Wéét U wel hoe hoog explosief kerosine is.....

Ik heb destijds met een famillielid meegevaren op een rijnaak van 1000 ton geladen met kerosine op de rijn,desondanks het goedje veilig in de tanks was weggeborgen was er toch een rookverbod aan boord...

Zo bang was men dat de vonken van een sigaret explosies zouden kunnen veroorzaken.....

En U gaat samen met de overheid beweren ,dat er na die explosie en de brand die er het gevolg van was zich nog steeds onverbrande kerosine zich in het gebouw bevond....

Wéét U wel dat het vetgedrukte dat U voor waarheid aanneemt niet bewezen is...

Dat is slechts een hypothese van officiële zijde uit waarvoor géén enkel bewijs bestaat....

En zelfs na de verbranding van kerosine ruik je nog die specifieke geur mijn beste....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 17:04   #8990
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je de eerste post van de draad over de ooggetuigen al grondig gelezen?
Duidelijk niet

Alleen de mensen die ter plaatse waren die het officiële verhaal ondersteuenen krijgen jij en ik te zien op TV.
waarschijnlijk omdat het officiele verhaal de waarheid is anders zitten deze honderdtal getuigen ook in het complot ... aan jou om andere getuigen aan het woord te laten als je ze vind tenminste

Citaat:
Durf eens op onderzoek gaan Dixie.

Ik ben intussen een 7-tal jaar geleden op onderzoek uit getrokken om een aantal vrienden van mij die kwamen aandraven met de inside job terminologie er van te overtuigen dat ze ongelijk hadden. Hoe dieper ik groef, hoe meer informatie (ofiiciële en niet-officiële) ik doornam hoe duidelijker het werd dat mijn doel onbegonnen werk was want:9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder de actieve medewerking van de Buch junta wat de officiële theorie de grootste conspiracy maakt
wel ik heb de andere beweging gemaakt na loose change dacht ik hier klopt iets niet doch na de honderden debunkings ... honderden getuigenissen talrijke verklaringen van echte experts hebben mij de ogen geopend ... weg met de leugens van bepaalde truthers ingegeven door hun haat tegen de vs de joden of het bushregime
Oud 7 maart 2009, 17:10   #8991
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Er is helemaal niet zo vreemd dat er bij grote branden in gebouwen zo groot dat er dagelijks 40.000 mensen in en uit gaan, explosies te horen zijn. Fireblazes ,exploderende brandblusapparaten/flessen , exploderende hoogspanningstransformatoren !! electrische explosies (HOOGSPANNINGS VLAMBOOG) , Exploderende ACCU's die onderdeel waren van het 'Undependent Power Supply' van de torens (grote tractie cellen) , vallende staal profielen, kerosine explosies enz..
Yep. En u denkt natuurlijk dat simpele zielen zoals wij daar niet aan denken, en dat verlichte geesten zoals u iets bijbrengen aan de discussie wanneer ze met dit oud nieuws afkomen? You must be really stupid to think we're that stupid.

"Eender wat is er in die torens ontploft! Maar zeker geen explosieven! Want dat zou mijn verhaal in elkaar doen storten, bijgevolg som ik maar wat op en steek voor de rest m'n hoofd in't zand. Er zijn geen vragen, alles is opgelost, move along boys, there's nothing to see here."

En waar komt al dit op neer? Het feit dat uw verstand er niet bij kan dat (criminele elementen in) een overheid zoiets zouden doen, dat is de enige reden waarom je ELK excuus goed genoeg vind, maar nooit een gebeurtenis die overheidsinmenging impliceert zal toelaten als mogelijkheid. U weet, net zoals de rest van de bevolking, niets, maar u probeert anderen wel te overtuigen dat we alles weten ("alle vragen zijn beantwoord" zij u zonet nog).
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 17:24   #8992
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beweer je dan dat alle diesel is gerecupereerd ... bron
Neen, u was het die beweerde dat;

'explosies' die werden 'gehoord' in WT7 waren bvb de vele dieseltanks daar aanwezig

bron?

Laatst gewijzigd door eti1777 : 7 maart 2009 om 17:24.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 19:00   #8993
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat de kern geraakt was kan geen twijfel over bestaan gezien de getuigen verklaringen.
Ach zo,de doden hebben volgens U dus gesproken....
Welke getuigen hebben na de impact en voor de instorting op de bewuste verdiepingen in beide torens geweest mijn beste....

Natuurlijk zullen er cores schade hebben opgelopen ,zéker in de noord toren waar de inslag meer centraal in de toren was...

Bekijk eens de inslag op de zuidtoren mijn beste,de inslag gebeurd helemaal rechts en je ziet duidelijk hoeveel lager de bakboordvleugel van het toestel hangt ....Dat is een indicatie van een alles behalve rechte aanvlucht...

In de zuidtoren zouder er véél minder cores moeten beschadigd geweest zijn dan in de noord toren gezien het inslagpunt en het feit dat de explosie van de brandstof zowel door het inslaggat als door de zijgevel van de toren tot ontbranding kwam....
Bekijk die explosies er eens terug op na,en stel tevens vast dat er stukken van het vliegtuig dwaars doorheen het gebouw schieten....

Citaat:
u bent de eerste die ik tegen kom die denkt dat ze niet zijn beschadigd door het vliegtuig puin .
Dat heb ik nog nooit gezegd,dat maakt U ervan ,en probeert deze woorden gelijk in mijn mond te leggen...Een beetje serieus blijven aub....

U zegt zelf in een eerdere post letterlijk dat de cores doorgesneden worden....
Welk bewijs hebt U daarvoor buiten Uw eigen fantasie......

Citaat:
De vleugels bevatte overigens veel kerosine waardoor deze wel degelijk genog massa bevatte om grote schade aan te richten .
Dacht U dat die vleugels mooi aan het vliegtuig blijven zitten als het door de buitenste stalen collums heen dendert ...

Waarom denkt U dat je ogenblikkelijk die grote explosie ziet verschijnen,juist mijn beste ,omdat die vleugels door de buitenste collums in mootjes worden gehakt ..En trouwens mijn beste, de overheid deed zijn best steeds maar te benadrukken dat het gebouw maar was ontworpen om een boeing 707 te kunnen weerstaan en een boeing 757 daarentegen zoveel groter en sneller was...een flagrante leugen overigens aangezien een boeing707 alvast een viermotorig toestel was dat zwaarder en sneller was dan een tweemotorige 757....

En wat de brandstof betreft,geloof nooit dat een continentale vlucht telkens wéér vertrekt met volle vliegtuigtanks mijn beste....

Die brandstof wordt per vlucht berekend met een extra reserve voor noodgevallen....

Citaat:
denk aan een leeg bier blikje en aan een volle . Met die volle kun je door te gooien heel wat meer schade aanrichten .

U bent hier helaas de kampioen in het maken van slechte en op niets slaande vergelijkingen....

En wat Uw blikje bier betreft U maakt dus meer schade aan een voorwerp dat is ontworpen om blikjes bier te weerstaan omdat U met een blikje jupiler gooit,daar waar het voorwerp is ontworpen om een blikje stella te weerstaan...

Hebt U nog méér van zulke vergelijkingsvoorbeelden achter de hand...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 19:14   #8994
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk omdat het officiele verhaal de waarheid is anders zitten deze honderdtal getuigen ook in het complot ... aan jou om andere getuigen aan het woord te laten als je ze vind tenminste
Lees die post knuppel, je zal zien dat er geen hondertal te vinden zijn ... en analyse van diegene die zeggen dat het een grote vlieger was maakt ook veel duidelijk

Koppige µzµl
Oud 7 maart 2009, 20:11   #8995
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Ik heb destijds met een famillielid meegevaren op een rijnaak van 1000 ton geladen met kerosine op de rijn,desondanks het goedje veilig in de tanks was weggeborgen was er toch een rookverbod aan boord...

Zo bang was men dat de vonken van een sigaret explosies zouden kunnen veroorzaken.....

En U gaat samen met de overheid beweren ,dat er na die explosie en de brand die er het gevolg van was zich nog steeds onverbrande kerosine zich in het gebouw bevond....

Wéét U wel dat het vetgedrukte dat U voor waarheid aanneemt niet bewezen is...

Dat is slechts een hypothese van officiële zijde uit waarvoor géén enkel bewijs bestaat....

En zelfs na de verbranding van kerosine ruik je nog die specifieke geur mijn beste....

Als je dacht dat dit uit de lucht gegrepen is heb je het mooi mis .

Ik zal laten zien waarom ik dat beweer .

Wat de overheid beweert interesseert mij niet overigens .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 20:29   #8996
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo,de doden hebben volgens U dus gesproken....
Welke getuigen hebben na de impact en voor de instorting op de bewuste verdiepingen in beide torens geweest mijn beste....
Ik heb het over de mensen die onder de plaats van impact aan het werk waren .

Citaat:
Natuurlijk zullen er cores schade hebben opgelopen ,zéker in de noord toren waar de inslag meer centraal in de toren was...

Bekijk eens de inslag op de zuidtoren mijn beste,de inslag gebeurd helemaal rechts en je ziet duidelijk hoeveel lager de bakboordvleugel van het toestel hangt ....Dat is een indicatie van een alles behalve rechte aanvlucht...

In de zuidtoren zouder er véél minder cores moeten beschadigd geweest zijn dan in de noord toren gezien het inslagpunt en het feit dat de explosie van de brandstof zowel door het inslaggat als door de zijgevel van de toren tot ontbranding kwam....
Bekijk die explosies er eens terug op na,en stel tevens vast dat er stukken van het vliegtuig dwaars doorheen het gebouw schieten....
Klopt daar was minder schade aan de kern maar meer last . Er waren echter genoeg perimeter collumns kapot om voor overbelasting van de resterende
kolommen te zorgen .

Citaat:
Dat heb ik nog nooit gezegd,dat maakt U ervan ,en probeert deze woorden gelijk in mijn mond te leggen...Een beetje serieus blijven aub....

U zegt zelf in een eerdere post letterlijk dat de cores doorgesneden worden....
Welk bewijs hebt U daarvoor buiten Uw eigen fantasie......
Dat zei ik ja , maar niet dat de vleugels hiervoorvoor verantwoordelijk waren .

Citaat:
Waarom denkt U dat je ogenblikkelijk die grote explosie ziet verschijnen,juist mijn beste ,omdat die vleugels door de buitenste collums in mootjes worden gehakt ..En trouwens mijn beste, de overheid deed zijn best steeds maar te benadrukken dat het gebouw maar was ontworpen om een boeing 707 te kunnen weerstaan en een boeing 757 daarentegen zoveel groter en sneller was...een flagrante leugen overigens aangezien een boeing707 alvast een viermotorig toestel was dat zwaarder en sneller was dan een tweemotorige 757....
Die hele bewering dat het zou zijn ontworpen om de impact van een bepaald vliegtuig te weerstaan is gebakken lucht . Er bestaat helemaal geen data uit die tijd waaruit blijkt dat men daar mee bezig is geweest . 0,0
Dat dit door bouwers en anderen die belangen bij de torens hadden is gezegd is logisch , maar men had toen de kennis en techniek niet eens voor handen om zo te kunnen bouwen .
Oud 7 maart 2009, 20:34   #8997
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees die post knuppel, je zal zien dat er geen hondertal te vinden zijn ... en analyse van diegene die zeggen dat het een grote vlieger was maakt ook veel duidelijk

Koppige µzµl
Het hele Fire Deparment of New York die met een paar duizend man actief waren op 9/11 heeft niet door dat het hun eigen overheid was die een massamoord op hun collegas pleegde .

Of zitten zij ook in het complot ??

Je kunt deze mensen gewoon te spreken krijgen , je hoeft helemaal niet uit te gaan van wat main stream media ons verteld .

er zijn veel meer (ook niet officiële) bronnen met grote aantallen verklaringen !!
Oud 7 maart 2009, 20:35   #8998
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je dat als elementair en onbetwistbaar dogma in je conspiracy-bijbel opneemt -wat overduidelijk is- zou Ik er toch eerst die kanjer van een fout uithalen.

Of heb je het hier over die junta bij de bierbrouwers?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 20:44   #8999
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees die post knuppel, je zal zien dat er geen hondertal te vinden zijn ... Koppige µzµl
nee , denk je ?

http://graphics8.nytimes.com/package...s_full_01.html

503 stuks volledige verklaringen van brandweer en medisch personeel en andere first responders. elke verklaring in een aparte PDF
Oud 7 maart 2009, 20:53   #9000
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nee niet samen met de overheid maar met de getuigen :

er zijn zo veel waardevolle verklaringen die door de conspiristen worden genegeerd

Voor evenwichtig onderzoek moet je wel ALLE verklaringen doornemen !!

64 people on 43 levels below the impact zones reported smelling or contacting jet fuel/kerosene on these floors

North Tower: 87, 85, 83, 81, 78, 63, 62, 60, 57, 53, 52, 47, 46, 40, 39, 36, 35, 34, 33, 29, 27, 25, 13, 12, 9, 7, 6, 5, 4, 3, Plaza level, Concourse, B1, B6, and one unknown floor.

South Tower: 75, 74, 68, 61, 40, 25, Plaza Level, Concourse.

33 people on 18 levels below the impact zones reported seeing fireballs coming from elevator shafts or down hallways

North Tower: 91, 88, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 7, Plaza Level, Concourse, B1, B4, Basement (unknown level).

South Tower: 75, 70, Plaza level, Concourse.

29 people on 19 levels below the impact zones described fires on these floors

North Tower: 89, 88, 85, 83, 81, 78, 77, 72, 53, 46, 45, 22, 4, Plaza level, Concourse, Unknown upper levels.

South Tower: 50, Concourse.

49 people on 23 levels below the impact zones reported seeing elevators/shaft doors blown out or severely damaged.

North Tower: 89, 88, 86, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 45, 22, 3, Plaza Level, Concourse, B1, B4, Basement (unknown levels).

South Tower:78, 74, 44, Concourse, one unknown level.

8 people on 4 levels below the impact zones were burned in elevators and survived (does not include ST 78th floor)

North Tower:78, Concourse, B1.

South Tower: Concourse.

14 people on 9 levels below the impact zones survived burns or other injuries from blasts from elevator shafts

North Tower: 89, 88, 85, 83, 78, Concourse, B1, B4, B6.

26 people on 17 levels below the impact zones reported fallen elevators (11 were in the elevators and survived).

North Tower: 91, 88, 78, 47, 42, 27, 15, 7, Concourse, B1, B4, Basement (unknown level), Unknown upper levels.

South Tower: 19, 12, Concourse.

13 (non-deaf) people on 12 levels below the impact zone didn’t hear the aircraft impact/explosion on their building

North Tower: 88, 81, 72, 62, 60, 50, 35, 34, 28, 8, Concourse, B6.

50 people on 31 levels below the impact zones described significant secondary damage (walls down, doors jammed, broken pipes, stairwells disintegrating, etc. Not intended to suggest structural damage.)

North Tower: 88, 85, 83, 82, 81, 78, 77, 76, 74, 72, 71, 68, 63, 40, 30, 29, 22, 21, Plaza level, Concourse, B1, B4, B6, Basement (level unknown)

South Tower: 76, 70, 68, 67, 40, Plaza level, Concourse.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be