![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat eerder een bewijs dat die naar binnen toe buigende perimeter collums hun taak naar behoren hebben gedaan en het vliegtuig stevig afgeremd hebben voor het in de buurt van de centrale cores kon geraken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8963 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tfeit blijft nog altijd, vlak bij het instorten ziede allemaal witte pofkes uit da gebouw schieten. Da zou dan toch wel het enige gebouw zijn waar dat bij gebeurde he?
Ik hou wel van mijn conspiracy theorie. Ze houdt meer steek dan het mom van Bush administration te volgen
![]() |
#8964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die miste bijna zijn doel... http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8965 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() met dat filmke em gezien, mijn vraag is...
Heeft er echt nen bommenwerpen in het empire state gevlogen? Is da gebouw ni kleiner? Maar zelfs da heb ik ni nodig om mij te overtuigen. 9/11 is een inside job; mensen da liever Amerika's gat likken, laat ze toch doen? ze praten hun theoriën na, terwijl de onze gefundeerd zijn op verder denken
![]() |
#8966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8967 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nu ik die journaliste terug zie circa 13 min, kan het wel mogelijk zijn dat die geruchten over instortingen net afkomstig waren van al die explosies. "and then a fire Marshall came in and said we had to leave because, if there was a third explosion, this building might not last." Tuurlijk ga je uiteindelijk vermoeden dat de torens gaan instorten als je er kweetnihoeveel explosies uit hoort komen. Laatst gewijzigd door eti1777 : 7 maart 2009 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8968 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"9/11 is just not what they told to us" Ik ben persoonlijk nogal misnoegd met de term "inside job", wat volgens mij voor heel wat mensen, de hele amerikaanse regering impliceert, terwijl we het eerder hebben, denk ik, over 'key people' op 'key places'. "Reopen the 9/11 case internationally", dat zou mijn ultieme 9/11 conclusie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt,en deze keer een écht onderzoek door een niet aan de overheid gerelateerde groep wetenschappers uit de VS alleen...maar eerder een mondiaal gezelschap van experts...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8971 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf ik zag HOE Kennedy doodgeschoten werd, wist ik da er conspiracies plaatsnamen. Iedereen heeft een ander perspectief, daarom is het moeilijk voor me jouw perspectief te vatten, maar ben er zeker van dat de Bush administration (plus illuminati) erachter zat om hun volgende strategie te rechtvaardigen.
![]() |
![]() |
#8972 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
90% vd getuigen ter plaatse was trouwens totaal niet geschoold om explosieven te erkennen. lawaai is niet gelijk aan explosieven (maar dat lijk je niet te willen snappen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de truthers maar kronkelen hehe
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gebouwen die op instorten staan maken allesbehalve explosieve geluiden.... dat geluid zal héél erg anders klinken als die hele constructie dreigt te bezwijken onder het gewicht dat hij draagt ...Eerder kreunend en krakend mijn beste.... En nét dat snap jij nu niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet zo erg zoals U hier placht te doen....
Wij brengen tenminste nog wat aan.U daarentegen ...... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 7 maart 2009 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8976 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
BTW, video van Bin Laden al gevonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de kern geraakt was kan geen twijfel over bestaan gezien de getuigen verklaringen. u bent de eerste die ik tegen kom die denkt dat ze niet zijn beschadigd door het vliegtuig puin . De vleugels bevatte overigens veel kerosine waardoor deze wel degelijk genog massa bevatte om grote schade aan te richten . denk aan een leeg bier blikje en aan een volle . Met die volle kun je door te gooien heel wat meer schade aanrichten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was overigens al eens eerder gebeurd in één van de torens . Ook kerosine was verantwoordelijk voor grote explosies . Niet alle kerosine was direct verbrand ,vele getuigen roken namelijk kerosine . Reken maar dat een mengsel van lucht en kerosine damp een vernietigende explosie kan opleveren, zeker wanneer het zich in een afgesloten ruimte bevind. Bij controlled demolitions hoor je een hele reeks oorverdovende en scherpe knallen (die typerend zijn voor detonaties) direct gevolgt door de instorting . Gewoon zonder verdere informatie selectief getuigenissen aanhalen die spreken over explosies, creëerd een beeld dat met de werkelijkheid bitter weinig van doen heeft. want , denken deze mensen ook dat het om controlled demolition ging ? Denken de brandweer mensen die er waren dat ? Deze vragen worden gewoon weggelaten . nogmaals: Er is helemaal niet zo vreemd dat er bij grote branden in gebouwen zo groot dat er dagelijks 40.000 mensen in en uit gaan, explosies te horen zijn. Fireblazes ,exploderende brandblusapparaten/flessen , exploderende hoogspanningstransformatoren !! electrische explosies (HOOGSPANNINGS VLAMBOOG) , Exploderende ACCU's die onderdeel waren van het 'Undependent Power Supply' van de torens (grote tractie cellen) , vallende staal profielen, kerosine explosies enz.. Ik heb het dus niet over super kleine spullen als haarlakbussen e.d. |
|
![]() |
![]() |