![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger jaren reisden de mensen veel minder, en pasten zich aan aan het water van hun gebuurte. Er was ook enorm veel kindersterfte, enkel de sterksten overleefden. In Paris, waar het water afschuwelijk vuil was, ging meer dan de helft van de nieuwkomers daarvan dood. Men zei dat als je na 3 maand nog gezond waard, dat je buiten gevaar was, je lichaam had de schok overleefd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik leef ondertussen al twintig jaar als een kwezel en dat is maar best ook aan 10€ per dag netto koopkracht.
Ik kom 's avonds niet buiten en heb thuis ook geen barmeubel meer staan. Wel een krachttrainingsbankje met vrije gewichten.. Alléz santé. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 februari 2008 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |