![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind dit eigenlijk onzin en zou liever hebben dat men op grote schaal alcoholtesters voor privégebruik in de wagen zou verspreiden, zodat de verantwoordelijke chauffeur kan zien of hij mag rijden. Tot die tijd is die 0,5/0,8 promille grens een gedrocht en met de huidige middelen op de markt (het ontbreken van testers) kan men enkel een zero-tolerantie voeren: enkel dan weet je of je mag rijden of niet. Want dat geeft rechtszekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bestel vanaf nu 'een Florreke' ..........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft een voorbeeldsfunctie en heeft zich er niet aangehouden, punt amen en uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb ook gezondigd : anno 1980 was ik koning van Polen in Ballingschap in Algerije en heb mij verkeerszondig gedragen dat ik er me nu nog over schaam.
Intussen rijdt ik al eens met een buske vol autisten rond en hanteer ik de enig praktische regel nl. van 0,0 %0 - de norm van destijds de DDR die men helaas niet in het herverenigde Duitsland en de EU invoerde. Ze zouden dat onmiddelijk moeten doen idem dito voor druggebruik en rijden !
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Flor Koninckx doet me nu onwillekeurig aan Ted Haggard denken.
![]()
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind de straf wat overdreven. Moest ik dagelijks in contact moeten komen met Caroline Gennez, dan sloeg ik het waarschijnlijk ook in de drank.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Spijtig voor hem...
Zoals vele politiekers kan en kon hij niet tellen. Deze maal wel in ZIJN nadeel ![]() |
![]() |
![]() |