![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De angst voor het gerecht zit er bij sommigen plots blijkbaar goed in.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het komt er op aan om de druk hoog te houden, zodat politiek en gerecht hun werk eindelijk weer echt ernstig gaan nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kwestie van het eens te verstaan allemaal natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De rechters houden er te weinig rekening mee dat de cellen niet zo gezellig zijn!
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met een verkeersboete snel naar het gevang om zijn straf in het écht uit te zitten in plaats van zich eerst suf te werken, de helft aan belastingen te betalen en dan de overschot aan boetes te betalen, allemaal gewoon omdat ge naar uw werk reed.... Aan de gevangenispoort staan wachten ja!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ondertussen natuurlijk alweer andere gevechtjes geweest. Iets wat alle dagen zal blijven gebeuren.
Het enige eerlijke is; allen vanaf nu altijd en overal 15 jaar cel geven. Iedereen. De kleine gasten op de speelplaats, in disco's...politieke betogingen..stakingen...overal dus. Maar ge zult zien, het zal weer naar voorwaardelijke gaan. Loterij blijft loterij, eender welke naam je het geeft.
![]() |
#88 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
slechts één juist antwoord, allemaal 15 jaar nu. Op zijn minst natuurlijk. Rechtspraak kan alleen maar gedijen als het consequent toegepast wordt. Of ben je nu ook weer niet akkoord plots?
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En assisen hé.
Altijd en overal assisen nu.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat een vechtpartij onder scholieren en een poging tot doodslag met blindheid als gevolg niet dezelfde vergrijpen zijn, daar zijn we het toch over eens, kunnen we dat afspreken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toestand is volledig aan het verkankeren en onoplosbaar aan het worden. Wat moet je al allemaal niet op je kerfstok hebben om 5 jaar te vangen??? Laatst gewijzigd door andev : 25 april 2008 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
O ja, als het niet in bende gebeurt (dat is door één crimineel alleen), stel ik voor alle bovenstaande tarieven te halveren. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 25 april 2008 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men komt blijkbaar tot de conclusie (en rijkelijk laat) dat de wetgeving niet is aangepast aan het optreden tegen groepen, en blijkbaar beginnen sommige beleidsverantwoordelijken te beseffen dat daar iets moet aan veranderen, oa naar aanleiding van wat politiemannen overkwam die met loodjesgeweren enz werden beschoten, maar dan juist niet door de drie die ze konden oppakken. Dus heeft men iedereen uit die bende maar laten lopen nietwaar... Men moet ze maar eens leren niet in laffe bendes de burgers aan te vallen... Wie daar tussen staat is medeschuldig en gedaan ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men vanaf nu maar keihard gaat optreden tegen ieder ernstig vergrijp. De enige manier om het "crapulitis" in dit land wat tot staan te brengen ipv tot onmogelijke proporties verder te laten groeien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teletekst TV 1. In de nacht van 2 op 3 januari werd de 52 - jarige Willy Roobaert in Anderlecht ontvoerd, gestampt en geslagen door vier jonge mannen. Hij kreeg klappen in zijn gezicht, op het hoofd, de ribben en de ledematen. Dat is heel wat anders dan een klopke Mambo. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 april 2008 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||