Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2008, 16:41   #81
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) Het gros van die Joden is bijzonder vrijwillig gemigreerd, het zijn geen vluchtelingen en ze hebben nooit die status gehad.
Maar als ze terug willen naar hun land van herkomst, dan vind ik natuurlijk dat dat moet kunnen.
kijk jongen. Ik heb die discussie nu al dertig jaar gevoerd, gelieve te noteren dat ik het ondertussen beu ben om steeds opnieuw hetzelfde te herhalen.

Gelieve je misschien wat beter te informeren.

Ik geef je een paar links (en ja, ik weet dat je het de moeite niet vindt om die te lezen, dus ik ga nadien ook niet meer op je postings antwoorden, ik ben nl. geen sprekende of tikkende robot).

- http://imshin.net/?p=448
- http://imshin.net/?p=451
- http://imshin.net/?p=452

Indien de kennis van uw engels (nog) niet voldoende is, dan zet je deze artikels maar in "wacht" tot je groter bent.

Wat me wel opvalt is dat het gros van de huidige jeugd en de "would-be linkse intelligentia" nog altijd menen dat het bon ton is om de palestijnse propaganda te slikken en te vergeten om even naar de feiten en de historie te kijken.

Deze toestand is merkwaardig genoeg slechts begonnen n�* (of tijdens) de oliecrisis van 1976, in de periode dat de verdragen voor het stichten van Eurabia werden gesloten.

Dit zegt voor mij voldoende.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 16:54   #82
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
kijk jongen. Ik heb die discussie nu al dertig jaar gevoerd, gelieve te noteren dat ik het ondertussen beu ben om steeds opnieuw hetzelfde te herhalen.

Gelieve je misschien wat beter te informeren.

Ik geef je een paar links (en ja, ik weet dat je het de moeite niet vindt om die te lezen, dus ik ga nadien ook niet meer op je postings antwoorden, ik ben nl. geen sprekende of tikkende robot).

- http://imshin.net/?p=448
- http://imshin.net/?p=451
- http://imshin.net/?p=452
Uw links zeggen NIETS over Joodse vluchtelingen uit Arabische landen. Niks, nihil.

Citaat:
Wat me wel opvalt is dat het gros van de huidige jeugd en de "would-be linkse intelligentia" nog altijd menen dat het bon ton is om de palestijnse propaganda te slikken en te vergeten om even naar de feiten en de historie te kijken.
Ik behoor (helaas) niet meer tot de jeugd. Al zo'n 15 jaar niet meer. Ik beschouw mezelf wel als links en ik ben redelijk op de hoogte van de situatie daar en in de Arabische landen. Omdat ik er geweest ben, bijvoorbeeld, meermaals en er een halve bibliotheek over gelezen heb.

Citaat:
Deze toestand is merkwaardig genoeg slechts begonnen n�* (of tijdens) de oliecrisis van 1976.
Dit zegt voor mij voldoende.
U kraamt klinklare onzin uit. De oliecrisis dateert van 1973. En U hebt zeker nooit gehoord van München 1972? En dat was ook al niet de eerste opstoot. Hiermee hebt u aangetoond dat u totaal geen benul hebt van waar u het over heeft.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 17:02   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U kraamt klinklare onzin uit. De oliecrisis dateert van 1973. En U hebt zeker nooit gehoord van München 1972? En dat was ook al niet de eerste opstoot. Hiermee hebt u aangetoond dat u totaal geen benul hebt van waar u het over heeft.
ik heb het over de ommezwaai in de Europese "cultuur" om liever pro-pallie te zijn (staat beter) dan om pro-israel te zijn( ho... hoe ouderwets en conformistisch).

Verder lees je wel héél snel moet ik zeggen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 juni 2008, 17:07   #84
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik heb het over de ommezwaai in de Europese "cultuur" om liever pro-pallie te zijn (staat beter) dan om pro-israel te zijn( ho... hoe ouderwets en conformistisch).
U schrijft:

Citaat:
de oliecrisis van 1976
En da's behoorlijk hilarisch. En u stelt dat de pro-Palestijnse attitude van daarna dateert maar u weet blijkbaar niks over 1972, München en de impact daarvan?

Overigens was Palestina ter linkerzijde al lang daarvoor een item, met name ook al in 1967 bijvoorbeeld.

U raaskalt maar wat.

Citaat:
Verder lees je wel héél snel moet ik zeggen!
Zeer veel ervaring. En diagonaal.

In het (overigens steekhoudende) artikel van uw links staan allerlei conflicten opgesomd, maar niet één gaat over Joden in een Islamitisch land. Het is me derhalve niet duidelijk waarom u die links plaatst.

Bladvulling?

Oud 18 juni 2008, 17:15   #85
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Misschien moet u volgende Joodse sites eens wat vaker bezoeken:

een Ander Joods Geluid
Union des Progressistes Juifs de Belgique

Oud 18 juni 2008, 17:20   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

natuurlijk was ik weer mis, het zijn er geen half miljoen, het zijn er meer dan een miljoen!

http://www.ajm.ch/wordpress/?p=495

Citaat:
“Les réfugiés du silence” retrace l’histoire du million de Juifs qui ont été contraints de fuir les pays arabes où leur famille était établie depuis des centaines, voire des milliers années. Ces personnes qui avaient été dépouillées de tous leurs biens avant leur départ. Ce qui fit d’eux des réfugiés. Bien qu’ils n’aient jamais demandé ce statut et n’en aient jamais bénficié. Pas plus qu’ils n’ont reçu la moindre compensation.

Mais, certains Juifs vivant dans les pays arabes n’ont malheureusement pas pu quitter leur pays �* cette époque. Une partie d’entre eux a été assassinée, une autre emprisonnée et gardée en otage. Des femmes, des jeunes filles ont été violées. “Les réfugiés du silence” ouvre d’ailleurs sur un récit de viol.

Une grande partie de ce million de réfugiés juifs s’est réfugiée en Israël, pays �* peine né dans la guerre. D’autres ont choisi l’Europe ou les Etats-Unis. Tous se sont intégrés sans causer le moindre problème dans leur pays d’accueil.

Pierre Rehov utilise des films et photos d’archives, souvent inédits. Il y mêle le témoignage de témoins qui sont, soit des personnalités connues, comme l’historienne Bat Yor, ou des personnes inconnues, qui ont souhaité s’exprimer pour la premire fois sur un sujet très douloureux.

Deux Sénateurs américains prennent également la parole, ainsi que l’ancien Président américain Jimmy Carter, par exemple.

Ces victimes juives évoquent également leur vie dans les pays concernés bien avant les troubles occasionnés par la naissance d’Israël. Une vie qui fut rarement idyllique comme cela a pu être prétendu par la suite. Les Juifs, comme les Chrétiens, d’ailleurs, étaient soumis, en effet, au statut de dhimmi, des “protégés” qui subissaient surtout toute une palette de mesures discriminatoires qui variaient selon les lieux et les époques.

Ces réfugiés venaient d’Egypte, du Maroc, de Tunisie, d’Irak, de Syrie, de Libye, du Yémen. Pierre Rehov a choisi de ne pas évoquer le sort des Juifs d’Algérie. Ceux-ci, en effet, étaient français et, bien que contraints �* fuir également, ils furent rapatriés en France et ne furent donc pas �* proprement parler des “réfugiés”, même si leur départ forcé fut aussi le plus souvent très douloureux.

Pierre Rehov raconte dans ce film cette saga oubliée qui ne fut jamais relatée en images dans son ensemble.

Le plus souvent ces victimes juives se sont longtemps tues par pudeur. Ou ont tenté d’oublier le passé en reconstruisant leur vie dans leur pays d’accueil.

Le film a été slectionné par le Festival du Film des Droits de L’Homme Paris en mars dernier. Il a également fait l’objet d’une projection au Palais des Nations Unies �* Genève dans le cadre de la Commission des Droits de l’Homme. Or, comme nous le dit l’un des témoins du film, si le sort des réfugiés palestiniens a fait l’objet de plus de cent Résolutions dans cette enceinte internationale, jamais auparavant le sort de ce million de réfugiés juifs n’y avait jamais été mentionné.

Cela est désormais chose faite grâce aux “Réfugiés du silence.”
en dit is toch ook wel interessant:

http://www.solomonia.com/blog/archives/009518.shtml

Citaat:
Population Exchange

The Palestinians were not the only ones to be uprooted by the fighting between Israel and invading Arab armies in 1948-49. As a result of anti-Jewish rioting in Arab countries in the wake of the war, between 600,000 and 800,000 Jews fled the Arab lands where they had lived for centuries and even millennia. Most of those refugees came to Israel, where they were absorbed without assistance from the international community. Such population exchanges are common following major religious or ethnic strife all around the world.

Any place else in the world, the exchange of populations between Arabs fleeing Israel - i.e., the area within the 1949 armistice lines - and Jews fleeing Arab lands would have been the end of story. Such exchanges have been common throughout history down to the present, as the following survey will show. Indeed they were once considered the optimal solution to such strife. Fridtjof Nansen, a Norwegian geographer who was awarded the 1922 Nobel Peace Prize, was the man who proposed and implemented the population transfer between Greece and Turkey.

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2008 om 17:21.
Oud 18 juni 2008, 17:31   #87
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

en ook nog even te herhalen:
http://www.solomonia.com/blog/archives/009518.shtml

Citaat:
Manipulation of the Palestinian Refugees

The number of refugees in the above survey (which is only partial) totals approximately 38 million people. Of all the tens of millions of refugees generated by religious and ethnic strife, however, only the 700,000 Palestinians who fled their homes in Israel in 1948 - most of them at the urging of their leaders - remain a "problem" for the international community nearly sixty years later.

All over the world, the same pattern pertains. Those who have been expelled or forced to flee from areas in which they were part of a religious or ethnic minority to areas or countries in which their religious or ethnic group is the majority have been absorbed by their co-religionists or those of the same ethnicity. That is what happened when Israel absorbed 600,000-800,000 Jews from Arab lands after the creation of the state. And it is what has happened everywhere else in the world. The two Germanys absorbed ethnic Germans after World War II; India took in Hindus fleeing Pakistan, and Pakistan received moslims fleeing India.

That too should be the fate of the Palestinians. They should be absorbed in an independent Arab state of Palestine to be established one day alongside Israel, not in place of Israel.

Only the Palestinians (and moslim refugees to Azerbaijan) depart from the general pattern of absorption by those who share their religion and ethnic identity. The Palestinians were never absorbed by their Arab co-religionists in the countries bordering Israel. They faced both de facto and de jure discrimination in many of those countries. Today hundreds of thousands of those who left Israel in 1948 and their descendants still languish in refugee camps nursing their bitter historical grievances and constituting a permanent attack force to be unleashed against Israel.

The Arab states deliberately maintain the Palestinians in their pitiable state. The international community was also complicit in the process. Rather than helping the Palestinians out of their refugee status, UNRWA and international donors have frozen the Palestinians in that state. That is true not only those who fled Israel in 1948, but all their descendants in perpetuity.

In place of medicine, the Palestinians' "benefactors" have only rubbed salt in their wounds - sometimes for their own purposes and sometimes from the best of motives. The day that the international community ceases applying a double standard to the Palestinians will be a day of rejoicing for them. On that day, they will stop being political pawns and be on the way to gaining their independence.

Oud 18 juni 2008, 17:36   #88
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Allez, je hebt een link gevonden die dan wél gaat over wat je schreef. Flink!
Ik onthou bijvoorbeeld het volgende:

Citaat:
Bien qu’ils n’aient jamais demandé ce statut et n’en aient jamais bénficié. Pas plus qu’ils n’ont reçu la moindre compensation.
Dat schreef ik dus eerder al. In de tekst staat als oorzaak van de problemen voor Joden in Arabische landen:

les troubles occasionnés par la naissance d’Israël.

Daar kunnen we het over eens zijn.
Waar we het ab-so-luut niet mee eens kunnen zijn is de volgende stelling:

Citaat:
TSuch population exchanges are common following major religious or ethnic strife all around the world.

Any place else in the world, the exchange of populations between Arabs fleeing Israel - i.e., the area within the 1949 armistice lines - and Jews fleeing Arab lands would have been the end of story.
Ook dat is een vervalsing van jewelste. Alsof de vlucht van het ene volk wordt uitgewist door de vlucht van andere mensen. Je kan dat geopolitiek zo bekijken en het is een gedachtengang waar Stalin en Hitler zich misschien in konden vinden, maar waar we vandaag toch iets anderes tegenaan kijken, mag ik hopen.

Het is - ondanks wat hier geschreven wordt - geen 'exchange'. Het zijn allemaal vluchtelingen en wat mij betreft hebben ze het recht om terug te keren. En wat de VN betreft (en Israel en de VS die de resolutie ondertekend hebben) geldt dat zeker voor de Palestijnen.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 juni 2008 om 17:40.
Oud 18 juni 2008, 17:37   #89
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u die manier van doen in orde vindt, dan bent u dus voorstander van ethnische zuiveringen. Wat ik al een tijdje vermoedde ...

Oud 18 juni 2008, 17:39   #90
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding

Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En duizenden papa's die nog altijd niet doorhebben dat ze beter een ploeg in handen zouden nemen in plaats van een AK-47.

Duizenden papa's die hun kindjes als mini-terroristjes in parades laat opdraven.

Duizenden papa's die al 2 de generatievluchteling zijn en nog steeds niet van plan zijn hun leven en toekomst zelf in handen te nemen...
ben je gek, ziek, handicap of helemaal van een andere planeet gekomen?
ik kom jouw moeder pak slaag geven tot ze stillekes dood gaat van de pijn, jouw vrouw zwaar verkrachten, een dikke raket in je kont afvuren, uit je land zetten, je zwangere zus aan de grens blokkeren en daar laten bevallen zonder geen enkel hulp, jouw vader 3000 jaar gevangenisstraf geven en dan mag je een papa worden en tegen je kindjes zeggen dat ze terroristen zijn die naar paradijs zullen gaan.

als je die arabieren haat dan is dat jouw probleem en je mag in de zee gaan springen maar laat die haat jouw niet misleiden om gekke onbegrijpelijke domme stomme kinderachtige argumenten te schrijven.

als je glimlachjes met de joden wilt dan kunnen de arabieren dat beter dan jou doen want arabieren en joden hebben eeuwen lang bewezen da ze goed me elkaar omgaan behalve een paar gevallen waarin het om een oorlog gaat terwijl jouw voorouders van de kerkelijke decenia in europa een grote kruistocht tegen arabieren en joden hebben gevoerd en nog eens hun religies in spanje verbieden.

mijn vraag nog eens aan de topic maker en jij mag je bek houden want deze vraag is niet aan jou gericht en je bent niet eens in staat om politiek te begrijpen.

Er zijn duizenden muhammad durra's in Palastine, ik bedoel duizenden klein kindjes die nog niet kunnen lopen zijn daar doodgeschoten dus waar heb je het weer over?

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 18 juni 2008 om 17:40.
«ProudToBeWhatIAm» is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 18:02   #91
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Er zijn duizenden muhammad durra's in Palastine, ik bedoel duizenden klein kindjes die nog niet kunnen lopen zijn daar doodgeschoten dus waar heb je het weer over?
Als de lieverdjes van Hamas misschien eens zouden stoppen met raketten af te vuren naar Israelische scholen (Sderot bvb) vanop appartementsgebouwen gevuld met al die zielige Palestijnse kindjes, dan zouden die kindjes misschien niet dood zijn als de Israelis de raketinstallatie uitschakelen.

De Palestijnen stellen oorlogsdaden tov Israel vanuit dichtbevolkte stedelijke gebieden, en zijn dan verontwaardigd als ze een raket terug op hun flikker krijgen ?

Maar ik ben er zeker van dat je weer met een argument komt aandraven waarom het perfect aanvaardbaar is voor de Palestijnen om raketten naar Israel af te vuren en het helemaal niet kosher () is om dat in omgekeerde richting te doen.

De Palestijnen zijn NIET de lieverdjes zoals ze hier altijd in de linkse pers worden opgevoerd. Ze zijn haatdragend en zullen niet stoppen voor ze Israel vernietigen. Als dat ooit gebeurt is het hele gebied binnen de 10 jaar weer een woestijn, want behalve raketten afschieten, met stenen smijten en zichzelf opblazen kunnen deze mensen niets.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 18:04   #92
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is - ondanks wat hier geschreven wordt - geen 'exchange'. Het zijn allemaal vluchtelingen en wat mij betreft hebben ze het recht om terug te keren. En wat de VN betreft (en Israel en de VS die de resolutie ondertekend hebben) geldt dat zeker voor de Palestijnen.
Dan veronderstel ik dat je mijn eerste geposte link toch nog maar eens goed gaat herlezen en ook die mensen het recht op terugkeer gaat aanbieden.

Net zoals de Armeniers (deze die nog leven tenminste), de Grieken en de Turken die van plaats moesten wisselen.

Och... en we gaan toch de hindoes niet vergeten die met geweld uit Bangladesh verdreven werden omdat dit een islamitische staat moest worden zeker hé?

Allemaal terug!?

en raar maar waar kijk eens: over welke religie spreken we hier in feite?

Oud 18 juni 2008, 18:05   #93
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als je glimlachjes met de joden wilt dan kunnen de arabieren dat beter dan jou doen want arabieren en joden hebben eeuwen lang bewezen da ze goed me elkaar omgaan behalve een paar gevallen waarin het om een oorlog gaat terwijl jouw voorouders van de kerkelijke decenia in europa een grote kruistocht tegen arabieren en joden hebben gevoerd en nog eens hun religies
daarom dat het in Saoudi ARabia bomvol met joden zit zeker, net zoals in de rest van islamitisch afrika.

Oud 18 juni 2008, 18:07   #94
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Als de lieverdjes van Hamas misschien eens zouden stoppen met raketten af te vuren naar Israelische scholen (Sderot bvb) vanop appartementsgebouwen gevuld met al die zielige Palestijnse kindjes, dan zouden die kindjes misschien niet dood zijn als de Israelis de raketinstallatie uitschakelen.

De Palestijnen stellen oorlogsdaden tov Israel vanuit dichtbevolkte stedelijke gebieden, en zijn dan verontwaardigd als ze een raket terug op hun flikker krijgen ?

Maar ik ben er zeker van dat je weer met een argument komt aandraven waarom het perfect aanvaardbaar is voor de Palestijnen om raketten naar Israel af te vuren en het helemaal niet kosher () is om dat in omgekeerde richting te doen.

De Palestijnen zijn NIET de lieverdjes zoals ze hier altijd in de linkse pers worden opgevoerd. Ze zijn haatdragend en zullen niet stoppen voor ze Israel vernietigen. Als dat ooit gebeurt is het hele gebied binnen de 10 jaar weer een woestijn, want behalve raketten afschieten, met stenen smijten en zichzelf opblazen kunnen deze mensen niets.

Ahaaaaaaaaaa zo
Dus arabieren in Spanje een land oprichten en al die spanjaarden weg jagen en uit hun land zetten naar Frankrijk en Portugal als vluchtelingen in kampen te leven dan beginnen die arabieren met F 16 raketten, megabommen, chemische wappens, tanken en huizen kapot maken en kolonies uitbreiden MAAAAAAAAR de spaanjaarden moeten stoppen met rakettjes op arabieren af te vuren want dat is terrorisme en dit dit dit dat ..

Oh LastMohican handikap : hoeveel dagen per week moet je jouw psychiater bezoeken? 6/7 zeker of niet?

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 18 juni 2008 om 18:07.
Oud 18 juni 2008, 18:11   #95
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahaaaaaaaaaa zo
Dus arabieren in Spanje een land oprichten en al die spanjaarden weg jagen en uit hun land zetten naar Frankrijk en Portugal als vluchtelingen in kampen te leven dan beginnen die arabieren met F 16 raketten, megabommen, chemische wappens, tanken en huizen kapot maken en kolonies uitbreiden MAAAAAAAAR de spaanjaarden moeten stoppen met rakettjes op arabieren af te vuren want dat is terrorisme en dit dit dit dat ..

Oh LastMohican handikap : hoeveel dagen per week moet je jouw psychiater bezoeken? 6/7 zeker of niet?
Stop smoking crack. It's bad for you.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 18:11   #96
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahaaaaaaaaaa zo

amai! weer bijgeleerd.

Ik wist niet dat ze ten tijde van de reconquista al F16 en kruisraketten hadden! Toch slimme gasten die christenen hé maat!

Oud 18 juni 2008, 18:12   #97
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
daarom dat het in Saoudi ARabia bomvol met joden zit zeker, net zoals in de rest van islamitisch afrika.
in het vaticaan ook ni denk ik ??!!

maar wie zegt da er geen joden zijn in saoudi arabia? ben je daar geweest ? laatste keer hebben ze een grote conferentie in MAKKA = heilige stad van alle islamieten in de wereld georganiseerd en heeel veeeeeel joden en rabbijnen zijn daar geweest.

je bent een vlaams blokker zeker?? jullie geestelijke vader Hitler heeft miljoenen joden afgemaakt terwijl de arabieren eeuwen lang in vrede naast elkaar leven en sterker nog toen jouw kerkelijke vader de joden en arabieren uit spanje hebben gezet of dwongen om te bekeren tot romeinse religie van Paulus zijn al die joden naar islamitische landen vertrokken om in vrede samen naast islamieten te leven.
Oud 18 juni 2008, 18:13   #98
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Stop smoking crack. It's bad for you.
ga snel contact opnemen met jouw dokter anders word je nog erger arme jongetje
Oud 18 juni 2008, 18:15   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in het vaticaan ook ni denk ik ??!!

maar wie zegt da er geen joden zijn in saoudi arabia? ben je daar geweest ? laatste keer hebben ze een grote conferentie in MAKKA = heilige stad van alle islamieten in de wereld georganiseerd en heeel veeeeeel joden en rabbijnen zijn daar geweest.

je bent een vlaams blokker zeker?? jullie geestelijke vader Hitler heeft miljoenen joden afgemaakt terwijl de arabieren eeuwen lang in vrede naast elkaar leven en sterker nog toen jouw kerkelijke vader de joden en arabieren uit spanje hebben gezet of dwongen om te bekeren tot romeinse religie van Paulus zijn al die joden naar islamitische landen vertrokken om in vrede samen naast islamieten te leven.
in Vaticaanstad staat een moskee slimmeke!

Beroepshalve heb ik verschillende mensen naar Saoudi moeten sturen. Eén ervan bleek Joods te zijn: die mens mocht NIET BINNEN.

Leer toch even een beetje beter je algemene ontwikkeling bij te schaven: iedereen weet ondertussen dat mekka VERBODEN TERREIN is voor iedereen die geen moslim is! Maar manneke toch!

De eerste massamoord op de joodse stammen werd door uw profeet himself en eigenhandig uitgevoerd. Misschien dat je je daar ook eerst beter over kan informeren.

Verder was een van mijn overgrootmoeders zelf joodse en ondergedoken tijdens dolfke zijn bewind.

o, je weet toch wel dat de arabische moslims half india hebben uitgeroeid met 80 miljoen doden als gevolg? Je weet toch ook dat einde vorige eeuw in Bengalen nog eens 3 miljoen mensen door uw arabische "vredelievende" moslims werden afgemaakt?

nog iets jongen?

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2008 om 18:17.
Oud 18 juni 2008, 18:22   #100
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

verboden terrein? wat een bulshit .. makka = heilige stad van alle islamieten en alle soorten culturen, religies en ideologen zijn daar vorige maand geweest maar die terreintje is om te bidden dus niet islamietjes hebben daar niets te zoeken of waarom zou een jood in een tempel van boedhist gaan rond lopen = het is geen touristische plekje hoor.

vertel dan wat over jullie (vlaams belang) geestelijke vader Hitler en jullie kerkelijke voorouders en wat ze voor joden hebben gedaan?!!

zeer duidelijk hoe arabieren en joden lekker probleemloos naast elkaar kunnen leven.

de vrouw van de president van Qatar = jodin en de rechterhand van de koning van Marokko = jood .. vertel maar of jullie in jullie geschiedenis zo iets met de joden hebben??? de joden kunnen geen betere volk dan arabieren vinden om met hen samen te leven maar misschien in andere landen ook maar dan als arbeiders om economie te draaien en vergrijzingsprobleem op te lossen of anders rijke mensen en dat zijn de joden ook.

dus geen met joden want arabieren kunnen dat veel beter en hebben het ook in praktijk en ni gewoon in schrijfswijze op forum maar als jullie iets tegen arabieren hebben en arabieren haten dan kunnen jullie jullie kop tegen de muur slaan of anders in de zee gaan springen maar laat jullie deze haat jullie niet blind maken en beweren dat jullie vriendelijk kunnen doen met joden indien jullie de arabieren haten .. vergeet het maar want de geschiedenis spreekt voor zich
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be