![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve je misschien wat beter te informeren. Ik geef je een paar links (en ja, ik weet dat je het de moeite niet vindt om die te lezen, dus ik ga nadien ook niet meer op je postings antwoorden, ik ben nl. geen sprekende of tikkende robot). - http://imshin.net/?p=448 - http://imshin.net/?p=451 - http://imshin.net/?p=452 Indien de kennis van uw engels (nog) niet voldoende is, dan zet je deze artikels maar in "wacht" tot je groter bent. Wat me wel opvalt is dat het gros van de huidige jeugd en de "would-be linkse intelligentia" nog altijd menen dat het bon ton is om de palestijnse propaganda te slikken en te vergeten om even naar de feiten en de historie te kijken. Deze toestand is merkwaardig genoeg slechts begonnen n�* (of tijdens) de oliecrisis van 1976, in de periode dat de verdragen voor het stichten van Eurabia werden gesloten. Dit zegt voor mij voldoende.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder lees je wel héél snel moet ik zeggen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens was Palestina ter linkerzijde al lang daarvoor een item, met name ook al in 1967 bijvoorbeeld. U raaskalt maar wat. Citaat:
In het (overigens steekhoudende) artikel van uw links staan allerlei conflicten opgesomd, maar niet één gaat over Joden in een Islamitisch land. Het is me derhalve niet duidelijk waarom u die links plaatst. Bladvulling?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien moet u volgende Joodse sites eens wat vaker bezoeken:
een Ander Joods Geluid Union des Progressistes Juifs de Belgique
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk was ik weer mis, het zijn er geen half miljoen, het zijn er meer dan een miljoen!
http://www.ajm.ch/wordpress/?p=495 Citaat:
http://www.solomonia.com/blog/archives/009518.shtml Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2008 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ook nog even te herhalen:
http://www.solomonia.com/blog/archives/009518.shtml Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, je hebt een link gevonden die dan wél gaat over wat je schreef. Flink!
Ik onthou bijvoorbeeld het volgende: Citaat:
les troubles occasionnés par la naissance d’Israël. Daar kunnen we het over eens zijn. Waar we het ab-so-luut niet mee eens kunnen zijn is de volgende stelling: Citaat:
Het is - ondanks wat hier geschreven wordt - geen 'exchange'. Het zijn allemaal vluchtelingen en wat mij betreft hebben ze het recht om terug te keren. En wat de VN betreft (en Israel en de VS die de resolutie ondertekend hebben) geldt dat zeker voor de Palestijnen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 18 juni 2008 om 17:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
ik kom jouw moeder pak slaag geven tot ze stillekes dood gaat van de pijn, jouw vrouw zwaar verkrachten, een dikke raket in je kont afvuren, uit je land zetten, je zwangere zus aan de grens blokkeren en daar laten bevallen zonder geen enkel hulp, jouw vader 3000 jaar gevangenisstraf geven en dan mag je een papa worden en tegen je kindjes zeggen dat ze terroristen zijn die naar paradijs zullen gaan. als je die arabieren haat dan is dat jouw probleem en je mag in de zee gaan springen maar laat die haat jouw niet misleiden om gekke onbegrijpelijke domme stomme kinderachtige argumenten te schrijven. als je glimlachjes met de joden wilt dan kunnen de arabieren dat beter dan jou doen want arabieren en joden hebben eeuwen lang bewezen da ze goed me elkaar omgaan behalve een paar gevallen waarin het om een oorlog gaat terwijl jouw voorouders van de kerkelijke decenia in europa een grote kruistocht tegen arabieren en joden hebben gevoerd en nog eens hun religies in spanje verbieden. mijn vraag nog eens aan de topic maker en jij mag je bek houden want deze vraag is niet aan jou gericht en je bent niet eens in staat om politiek te begrijpen. Er zijn duizenden muhammad durra's in Palastine, ik bedoel duizenden klein kindjes die nog niet kunnen lopen zijn daar doodgeschoten dus waar heb je het weer over? Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 18 juni 2008 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Palestijnen stellen oorlogsdaden tov Israel vanuit dichtbevolkte stedelijke gebieden, en zijn dan verontwaardigd als ze een raket terug op hun flikker krijgen ? Maar ik ben er zeker van dat je weer met een argument komt aandraven waarom het perfect aanvaardbaar is voor de Palestijnen om raketten naar Israel af te vuren en het helemaal niet kosher ( ![]() De Palestijnen zijn NIET de lieverdjes zoals ze hier altijd in de linkse pers worden opgevoerd. Ze zijn haatdragend en zullen niet stoppen voor ze Israel vernietigen. Als dat ooit gebeurt is het hele gebied binnen de 10 jaar weer een woestijn, want behalve raketten afschieten, met stenen smijten en zichzelf opblazen kunnen deze mensen niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de Armeniers (deze die nog leven tenminste), de Grieken en de Turken die van plaats moesten wisselen. Och... en we gaan toch de hindoes niet vergeten die met geweld uit Bangladesh verdreven werden omdat dit een islamitische staat moest worden zeker hé? Allemaal terug!? en raar maar waar kijk eens: over welke religie spreken we hier in feite?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
Ahaaaaaaaaaa zo Dus arabieren in Spanje een land oprichten en al die spanjaarden weg jagen en uit hun land zetten naar Frankrijk en Portugal als vluchtelingen in kampen te leven dan beginnen die arabieren met F 16 raketten, megabommen, chemische wappens, tanken en huizen kapot maken en kolonies uitbreiden MAAAAAAAAR de spaanjaarden moeten stoppen met rakettjes op arabieren af te vuren want dat is terrorisme en dit dit dit dat .. Oh LastMohican handikap : hoeveel dagen per week moet je jouw psychiater bezoeken? 6/7 zeker of niet? Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 18 juni 2008 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
amai! weer bijgeleerd. Ik wist niet dat ze ten tijde van de reconquista al F16 en kruisraketten hadden! Toch slimme gasten die christenen hé maat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar wie zegt da er geen joden zijn in saoudi arabia? ben je daar geweest ? laatste keer hebben ze een grote conferentie in MAKKA = heilige stad van alle islamieten in de wereld georganiseerd en heeel veeeeeel joden en rabbijnen zijn daar geweest. je bent een vlaams blokker zeker?? jullie geestelijke vader Hitler heeft miljoenen joden afgemaakt terwijl de arabieren eeuwen lang in vrede naast elkaar leven en sterker nog toen jouw kerkelijke vader de joden en arabieren uit spanje hebben gezet of dwongen om te bekeren tot romeinse religie van Paulus zijn al die joden naar islamitische landen vertrokken om in vrede samen naast islamieten te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beroepshalve heb ik verschillende mensen naar Saoudi moeten sturen. Eén ervan bleek Joods te zijn: die mens mocht NIET BINNEN. Leer toch even een beetje beter je algemene ontwikkeling bij te schaven: iedereen weet ondertussen dat mekka VERBODEN TERREIN is voor iedereen die geen moslim is! Maar manneke toch! De eerste massamoord op de joodse stammen werd door uw profeet himself en eigenhandig uitgevoerd. Misschien dat je je daar ook eerst beter over kan informeren. Verder was een van mijn overgrootmoeders zelf joodse en ondergedoken tijdens dolfke zijn bewind. o, je weet toch wel dat de arabische moslims half india hebben uitgeroeid met 80 miljoen doden als gevolg? Je weet toch ook dat einde vorige eeuw in Bengalen nog eens 3 miljoen mensen door uw arabische "vredelievende" moslims werden afgemaakt? nog iets jongen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2008 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() verboden terrein? wat een bulshit .. makka = heilige stad van alle islamieten en alle soorten culturen, religies en ideologen zijn daar vorige maand geweest maar die terreintje is om te bidden dus niet islamietjes hebben daar niets te zoeken of waarom zou een jood in een tempel van boedhist gaan rond lopen = het is geen touristische plekje hoor.
vertel dan wat over jullie (vlaams belang) geestelijke vader Hitler en jullie kerkelijke voorouders en wat ze voor joden hebben gedaan?!! zeer duidelijk hoe arabieren en joden lekker probleemloos naast elkaar kunnen leven. de vrouw van de president van Qatar = jodin en de rechterhand van de koning van Marokko = jood .. vertel maar of jullie in jullie geschiedenis zo iets met de joden hebben??? de joden kunnen geen betere volk dan arabieren vinden om met hen samen te leven maar misschien in andere landen ook maar dan als arbeiders om economie te draaien en vergrijzingsprobleem op te lossen of anders rijke mensen en dat zijn de joden ook. dus geen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |