![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Engels heeft een zeer diepe orthografie, er is nauwelijks verband tussen de uitspraak en de schrijfwijze. Dat en nog andere dingen maken van het Engels een zeer moeilijke taal, de meeste mensen denken dat ze goed Engels spreken. Je weet m.a.w. niets over linguïstiek, dim dus maar oetlul.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 juni 2008 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
2) Gelukkig dat je vlug even naar Wikipedia gekeken hebt om je kennis i.v.m. linguïstiek te kunnen etaleren. 3) je zegt dat Engels een moeilijke spelling heeft en trekt daaruit het besluit dat de meeste mensen ten onrechte denken dat ze goed Engels spreken. Aan eerste jaar logica moet je dus nog beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Azert die gaat preken over logica! Dat ik dit nog mag meemaken -droogt gauw een traantje af-.Waar waren we bezig over de taal in brussel alleen? Ik meen te lezen dat we waren uitgewijd naar het nut van het Engels/Frans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Ik daag u uit om dat te bewijzen. 3) Jij bent echt wel de allerlaatste op dit forum die me eens gaat uitleggen wat logica is ![]() ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 17 juni 2008 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Het ging hier wel over een tweetalig Brabants gewest, niet over Engels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Tja, we zijn overgestapt naar talen (toch niet onbelangrijk ivm "New Brussels") ergens op het einde van pagina 1, begin pagina 2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Het Engels heeft een zeer diepe orthografie, dat wil zeggen: er is weinig verband tussen uitspraak en schrijfwijze. http://nl.wikipedia.org/wiki/Engels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() En men kan dat niet weten zonder het op te zoeken? Hij is geen http://redwing.hutman.net/~mreed/war...ithyphrase.htm hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Jij neemt automatisch aan dat hij het niet wist, mensen kunnen passieve kennis hebben howler (zoek het eens even op op die site).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kazan : 17 juni 2008 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen autist. vlaming moet weten dat brussel verloren gaat. Ik ben geen autist. moet weten dat le soir heeft gezegd dat vlaming beul is. Ik ben geen autist. moet weten dat in standaard stond dat oplossing BHV moeilijk is. Ik ben geen autist. Heb gehoord van Reynders: Vlamingen moeten niet te luid roepen. Ik ben geen autist. Vlamingen zijn verwend en rijk. Ik ben geen autist. Vlamingen zijn de achterbankgeneratie. Ik ben geen autist. Ik kies de meest fascistoide commentaren van Le Soir en zet die hier om te tonen hoe hatelijk Vlamingen zijn. Ik ben geen Autist.
Kortom... Hello Azert/Straatrue.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2008 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() De creatie van een derde gewest (het Brussels hoofdstedelijk gewest) was een flater van jewelste; enkel en alleen maar bedoeld om een kleine belgicistische elite tevreden te stellen.
Deze tekst vat mooi de situatie samen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() azert ==
altijd lachen, gieren , brullen ![]() Top entertainment ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vreemdeling
|
![]() volgens mij kan je goed samenleven tussen nederlandstaligen en franstaligen in een tweetalig gebied. Ik ben trouwens ook voorstander van het idee Brabant. Het is een kwestie van mentaliteit en onderwijs.
Ik neem het voorbeeld van brussel waar ik de mogelijkheid had om 4 talen te leren in mijn humaniora (Nederlands, Frans, Engels & Duits). Het voordeel hiervan is dat je meer mensen kan aanspreken en leren kennen omdat je net deze talen allemaal kent. Moest dit in héél België zo gedaan worden geloof ik dat er al heel wat problemen van de baan zouden zijn. Walen zouden hun basis Nederlands kunnen & Vlamingen hun basis Frans. En héél misschien zouden de mensen dan hun buren kunnen begrijpen, want dit gebeurd duidelijk niet in ons land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar ligt het niet aan hoor.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |