![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Idd Ik geef gewoon aan wat er kan gebeuren als ze de mensen nog meer uitpersen. Daarom ben ik voor een vreedzame oplossing maar die moet er wel snel komen anders kan dit wel gebeuren. Luc Broes begrijpt wat ik bedoeld en ziet mij (hoop ik) niet als iemand die geweld verheerlijk.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En iedereen wéét hoe hijzelf tegenover zijn buitenechtelijk kind staat... We kunnen deze toespraak klasseren in de map met al zijn andere toespraken onder "overbodige brol,verkondigd door een totaal overbodig persoon" En diegenen die de boodschap willen geloven zijn net zo stom als de boodschapper zélf die alléén zijn eigen vetbetaald postje als koninklijke knakker van belgië wil redden... |
|
![]() |
![]() |