![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Waarmee vergelijk je de stank van het Pi-forum? | |||
Een toilet in Brussel Noord |
![]() ![]() ![]() |
11 | 44,00% |
Mijn oksels |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn onderbroek |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn sokken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een verbrandingsoven in Roemenië |
![]() ![]() ![]() |
12 | 48,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En wie op het beruchte forum zit, zal niet meer twijfelen aan mijn geslacht (hoop ik), maar ... een bepaald deel zou bij een vrouw ook recht moeten kunnen komen. het is vandaag echt een dag van trial en error Laatst gewijzigd door Boadicea : 30 oktober 2007 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukt op dezelfde manier als de grote
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Coördinator
|
![]() Uw mening over Politicsinfo kunt u het best kwijt op Politicsinfo zelf. Uw ei over http://politiek.messageboard.be/ kunt u ook daar kwijt.
K&K is niet de inquisitie voor collega-politieke forums. Mvg Pieter Vandoorne P.S.: Ik stel het op prijs dat collega's niet spammen door bijv. dubbelnicks aan te maken met als enige doel reclame te maken voor hun forum, daar houden wij ons ook niet mee bezig tenslotte. |
![]() |