![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien je voorspellingen uitkomen nodig ik je uit op een champagne-party, voor iedere percent dat je verkeerd gegokt hebt geef je mij een Duvel. Eerlijke deal, maar er zal geduveld worden ten huize robert t. Alhoewel niet helemaal van harte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mag je het zelf invullen. Ik vind het jammer dat een voorstel van het VB niet goedgekeurd wordt omdat het van het VB komt. Dit is geen democratie.
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien maar ik daar toch mijn twijfels over. Je hebt met 1.000 ondervraagden 1 kans op 4.000 om geselecteerd te worden. Bovendien zijn er ondervraagden die niet durven bekennen dat ze op een "staatsgevaarlijke" partij stemmen. Het onderzoeksbureau geeft 1,13 % als foutenmarge op, ik denk dat dit cijfer in werkelijkheid veel hoger ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
En natuurlijk blijft zo'n peiling een momentopname: een groot aantal kiezers zweeft nu eenmaal vrolijk in het ijle, nu eens naar de ene dan weer naar de andere partij hellend - al naargelang de wind draait. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 17 januari 2009 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foutenmarge ligt op +/- 2%, dus als er ergens staat 10% kan dit net zo goed 8% of 12% zijn.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef een tijdje terug al iets gelijkaardigs: http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom zou je met het BROV de 'heersende' klasse willen omvergooien? Je moet niet meer dan anders naar het stemhokje! Tijdens de presidents verkiezingen in Amerika heeft men ook in verschillende staten kunnen stemmen voor andere zaken...Zwitserland stelt ook regelmatig vragen tijdens de verschillende verkiezingen. Zelfs in eigen land zijn er al referendums geweest, wel op gemeentelijk vlak, zo is als ik me goed herinner in Gent een parking in het centrum door de bevolking weggestemd. Maar, ja, als je een totalitaire staat of een dictatuur verkiest dan bestrijd je het BROV met alle zonden van de wereld, hopelijk zit je dan aan de zijde van de machthebbers of anders in de cel of voor een executiepeleton.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() En waarom zou je nog naar het stemhokje moeten ?
12 wijzen (maandelijks vervangen) debatteren op vrijdagavond op TV (lees internetkanaal, al of niet via Net Gemist) over de voorstellen van de afgelopen week en aansluitend is er een internet/sms/email-poll welke geldig is zodra de steekproef statistisch voldoende deelnemers telt. Maak internet en digipass gratis en beschikbaar voor iedereen en je hebt échte democratie (op wat technische snufjes na). |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan maar de programma's manupileren zodat de bevolking kiest wat goed is voor de indiener.
![]() |
![]() |
#91 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jamaar, die gasten hier hebben nog maar juist leren kleuren met een rood potlood (in een hokje), ge moet ze hun tijd laten/geven om na te denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige alternatief is bollekes te kleuren en hier heb je veel mensen voor nodig (tellen).
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 januari 2009 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Veel extra taksen - Een reflecterende nummerplaat (veel veiliger). - Eerst bla ble en dan boem boem.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Veel extra taksen - Een reflecterende nummerplaat (veel veiliger). - Eerst bla bla en dan boem boem.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Veel extra taksen - Een reflecterende nummerplaat (veel veiliger). - Eerst bla bla en dan boem boem. ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
ze geven altijd tegenstrijdige argumenten. Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 januari 2009 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() dubbel (traag forum geregeld)
Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 januari 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |