![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 maart 2009 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over mijn niveau weet u niets . Ik heb twee univercitaire diploma's en één post graduaat en u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is er fout aan om te verwijzen naar islamitische landen om het over islamisering te hebben? Is het niet zo dat in die landen de islamisering ondertussen compleet is? en zij zijn natuurlijk niet onderdrukt: dankzij de WESTERSE wetten staat het hen vrij om met een omkeerde bloempot op hun hoofd rond te lopen. Dankzij ISLAM echter (zie islamitische landen) zijn ze echter wèl erplicht om die lappen te dragen. Citaat:
het gebruikt van "de islam" staat op hetzelfde niveau als het gebruik van "het communisme", de moslims staat op hetzelfde niveau als de katholieken.... er begint zich tegenwoordig een zwaar probleem te vormen in het Nederlandse taalgebruik als het over meervouden gaat. "moslims" (als in: onbepaald meervoud) schijnt vooraf te moeten gaan met "vele, niet alle" of "sommige".... en "dé moslims" blijkt een niet bestaand meervoud te zijn... "de islam" blijkt dan weer geen enkelvoudige vorm te kunnen hebben vermits het meervoud schijnt te zijn ("er bestaat niet één islam"...??? ![]() Citaat:
als je trouwens één zin vijf keer moet herhalen omdat elke kip er telkens wil tussendoor kakelen als "aan het woord blijven" noemt, dan hoop ik dat jijzelf de eieren kan gaan rapen, want dat waren er meer dan een dozijn volgens mij! Citaat:
dus omdat het publiek met FDW akkoord ging had het Vlaams Belang een buslijn ingezet om supporters voorbij de garde van Phara binnen te loodsen? Geloof je nu echt wat je beweert? Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2009 om 08:48. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat de islam hen dat zou verplichten is een farce, aangezien er moslima's zijn die dit niet dragen, zowel in België als in de rest van de wereld. Je kan hoogstens zeggen dat sommige moslima's dat moeten dragen volgens hun persoonlijke interpretatie van de islam. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat het zeker niet waren zijn 'linksen' of 'meerwaardezoekers'. Die laatsten worden overigens met de dag zeldzamer. Citaat:
Moslima's met een eigen praatprogramma (en die toch van zichzelf beweren erg veel geleerd te hebben door zo'n programma) hebben misschien wel interessante ervaringen en bedenkingen opgedaan. Zoiets staat volkomen los van de veelal pro-westerse dictaturen in het Midden-Oosten (door u gemakshalve: islamitische landen genoemd).
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 maart 2009 om 09:04. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 maart 2009 om 09:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar kom, te zot om op je non-argument te antwoorden. Citaat:
Echter, er zijn voldoende (de meerderheid) moslima's die nu eenmaal niet in een puberale fase zijn blijven steken (word ik punk of word ik moslima) maar daar dus niet meer uitkunnen. Als het koud is in de winter draag ik ook vrijwillig een warme sjaal... Hier in het Westen staat het de mensen namelijk vrij om te dragen wat ze willen, in tegenstelling tot vb. iran of Saoudi waar zelfs de Nederlandse kroonprinses zich op slag VERPLICHT moet inpakken... Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als ik me als KKK persoon verkleed en profileer dan lijkt het me evident dat U ervan uitgaat dat ik de KKK beginselen volg. Zou U het dan ook zo leuk vinden als ik me in KKK uniform aan het loket zou zetten! ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Het moet toch wel zeer eenzaam voor je zijn, ginds op die afgelegen hoogte... Citaat:
Ik heb de indruk dat er hier nog geen kat ooit het kippenprogramma heeft bekeken. Ik ken ook geen Nederlanders die ernaar keken (éénmaal is voor de meesten voldoende geweest). Citaat:
Verder raad ik u aan eens een paar van hun uitzendingen te bekijken alvorens u uw mening daarover op onschuldige mensen loslaat. Het staat zo ridicuul anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wim van Rooy (links denker en o.a. gewezen kabinetsmedewerker van Luc van den Bossche zegt in knack nr 8 : - Er bestaat een liberaal christendom, dat is zelfs dominant. Een liberale islam bestaat buiten de studeerkamer van een paar naïeve zielen absoluut niet. dat zeggen ons vele Aranische denkers, die nu, vaak uit angst, in het Westen verblijven. Overal waar de islam sterk staat veroorzaakt hij problemen. -De islam is star en oorlogszuchtig van nature. En dat kan ook niet anders, want de Koran is het letterlijke woord van Allah, waaraan op straffe van blasfemie niet getornd kan worden.. Terwijl de Bijbel het resultaat is van de inspiratie van God, wat een ruime exegetische speling mogelijk maakt. In de westerse kultuur is dan ook altijd kritisch nagedacht. Het christendom heeft zelhs de basis gelegd van de scheiding van Kerk en Staat Het chistendom predikt de universele naastenliefde. Dit alles vindt je niet in de islam. De islam gaat over onderwerping. Het ontkennen van de Jihad is modieus maar dom. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Linkse denkers zijn het in toenemende mate eens met Dewinter. Wat overblijft is een star klubje dat bij wijze van spreken het bestaan van het zonlicht blijft ontkennen. Bent U één van hen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de geïnteresseerden: hier een lijstje van hun programma's
http://www.uitzendinggemist.nl/index...abee8df2018411 zo te zien blijven ze wel steken in hun standaardpatroontje. Gelukkig dat ze zoveel bijleren. Na 2006 hadden de Nederlanders er precies wel genoeg van. Raar genoeg blijven ze ondertussen nog steeds met hun gekleurde tentjes op verderhossen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2009 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of u het door had maar Dewinter wilde geen loutere discutie over de hoofddoek maar een algemene discutie over de natuur, het wezen, van de islam en daar waren de halal trutten duidelijk niet toe in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ter info, die phara uitzending: http://phara.canvas.be/category/herbekijken/
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hadden die moslima's het applaus gekregen, had je wel anders gepiept. Neen, het probleem is gewoon dat het om FDW gaat, en hij mag toch niet als winnaar uit een debat komen zeker? Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het over Al Qaeda in de VS gaat, kan je toch ook moeilijk anders dan Afghanistan en Pakistan erbij sleuren?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De essentie van de discussie was dus dooreen kakelen en de tgegenstander vooral niet laten uitpraten?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat de 'liberale islam' niet bestaat, of slechts de uiting zou zijn van een elite die op de vlucht geslagen is voor de radicale islam is absurd. Alleen al de verregaande secularisering in de islamitische gemeenschap hier, alsook de verwatering van het concept moslim bewijst dit. (bvb: mensen die zich niet aan de ramadam houden, alcohol drinken, vreemdgaan,... maar zichzelf wel moslim noemen) Zelfs het uitgangspunt, 'dat de islam van nature oorlogszuchtig is', en dat 'overal waar de islam sterk staat hij voor problemen zorgt' is enkel juist wanneer je verzet tegen een koloniaal/dictatoriaal of bezettingsregime als problematisch bestempelt. In uw wereldbeeld dat blijkbaar maar een linkse en een rechtse gedachte toestaat ben ik wellicht een van hen. Ikzelf ben er echter van overtuigd dat spreken over 'linkse denkers' zeker in een topic als dit te veralgemenend is. Zo zijn er linksen die radicaal atheïstisch zijn, en zijn er linksen die voor godsdiensten nog wel een bestaansreden zien.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 maart 2009 om 10:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo'n beleid moet immers zowel kunnen uitgelegd worden als een beleid mbt onze samenleving alsook mbt de islam. Een voorbeeld: als je wil pleiten voor de beperking van het aantal handvuurwapens in ons land, dan moet je niet alleen kunnen zeggen dat er met handvuurwapens in de VS ongelukken en misdaden gebeuren. Dan moet je ook kunnen hard of waarschijnlijk maken dat dat ook in België zo is/kan zijn. Dat laatste kon Dewinter langs geen kanten. Opnieuw merk ik op dat uw taal erg veel te wensen over laat.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 maart 2009 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ontgaat het verschil U volkomen. En inderdaad, een hoofddoek is - zoals mevrouw de groene kip het zo netjes stelde - "enkel een stukje stof". Als het dus enkel een stukje stof zou zijn, zou mevrouw de groene kip er geen enkel probleem mee hebben om het niet te dragen tijdens de uitoefening van haar werk in een openbare functie (zoals onderwijzeres). Ik zou uiteraard niet wensen dat mijn kinderen van een hoofddoek les kregen over maatschappijleer dan nog wel! Mag ik vermoeden dat U er ook een probleem van zou maken moest de leraar wiskunde in volgend stukje stof voor de klas van je kinderen gaan staan? of zou je daar ineens een andere "boodschap" in bespeuren? samen met de turnmeester toonde de leraar wiskunde de kinderen ook wat turnoefeningetjes ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |