![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u er voorstander van dat een aantal landen en/of regio's in Europa zones mogen worden waar het | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 47,50% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 52,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil er iemand van de blanke huidskleur in de straat komen wonen waar ik ook woon zo voel ik mij toch wat meer thuis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cynicus die zones zijn er al. Valt het u nooit op hoe veel van de 'politiek correcten' als eersten tegen een spreidingsbeleid staan te fulmineren? "Voor migratie ja, maar wel niet in mijn achtertuin..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Quote:
"Enkel EU-burgers die niet willen leven in een multiculturele samenleving zouden zich dan in die landen mogen vestigen" xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 'In the ghetto' is het mooiste en meest sociaalbewogen lied van 'The King'. Leve Elvis Presley! Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik heb neen gestemd, ik zie zo'n vierde rijk niet zitten.
|
![]() |
![]() |