![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei) voorzitter van SLP Lokeren. Hij is 21 jaar en is een geboren en getogen Lokeraar. Hij studeert momenteel de master Politieke Wetenschappen aan de Universiteit van Gent en gaat er volgend jaar nog een master Algemene Economie bij doen. Hij voetbalt al enkele jaren bij FC Daknam en is altijd al zeer geïnteresseerd geweest in politiek en het samenleven in het algemeen. Sinds oktober 2008 is hij politiek secretaris van het nationale Dagelijks Bestuur van L², de jongeren van SLP. In die hoedanigheid zetelt hij ook in het partijbestuur van SLP. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
liever kop in de grond, lekker in de taboe houden, erover zwijgen en doen alsof het niet bestaat want da's gemakkelijk. as ge ne vent zijt, en daar ga ik vanuit bij jouw nick, dan weet ge dat ge sex en liefde perfect kunt loskoppelen Laatst gewijzigd door 1207 : 22 mei 2009 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderne slet, "vrouwelijk" of "mannelijk", maar sowieso onzijdig, doet dat inderdaad. De scheiding van lichaam en geest is een moderne, d.w.z. een christelijke perversie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het beroep van zeevaarder is helemaal niet zo oud.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was alles verheven!
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burgemeester
|
![]() Leg eens uit, ik ben benieuwd hoe je daarop gekomen bent.
'If the misery of our poor be caused not by the laws of nature, but by our institutions, great is our sin' - Charles Darwin, Voyage of the Beagle Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes! Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mens kan tegenwoordig trouwens ook nog steeds niet beginnen opscheppen over z'n "veroveringen" m.b.t. hoeren ( overigens een contradictio in terminis) zonder terecht scheef te worden bekeken door het merendeel van de samenleving of als sociale paria te worden aanzien. Volgens mij zie je de zaken dus soms zwarter dan ze zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannelijke en vrouwelijke "sletterij" werd louter repressief aangepakt, maar eigenlijk werd elke erotiek bevuild en gegradeerd tot "sletterij", want het lichaam en erotiek waren per definitie slecht. Huwelijk was een noodzakelijk kwaad, de celibataire eunuch het ideaal. Dit zeer in strijd met de joods-islamitische traditie, waar huwelijk juist een plicht was en celibaat slecht bekeken. En binnen het huwelijk was er alle ruimte voor alle soorten erotische fijnzinnigheid en verfijning, liefdespoëzie, enzovoort. De erotiek werd niet repressief aangepakt, maar werd juist verheven tot levenskunst. "Sletterij" werd veroordeeld als een belediging van deze levenskunst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens: mijn publieke excuses voor mijn woorden in K&K, ik was in een agressieve bui.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van het clientèle daar bestaat uit jouw vrome en sobere moslims. Het is het juist het onderdrukken van de seksualiteit en en het opleggen van een ouderwetse moraal dat verantwoordelijk moet gehouden worden voor de seksuele frustraties en vreemde uitspattingen.
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest brutale consumptiemaatschappij met geatomiseerde en gebrainwashte individuen is jouw VS. Juist door de sociale afbraakpolitiek.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 mei 2009 om 14:06. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wist overigens niet dat ik de eigenaar was van de USA. Ik weet eigenlijk niet of het daar wel degelijk zo 'geatomiseerd' is. De USA is immers niet 1 en ondeelbaar. Hoe liggen de niveau's van sociaal kapitaal doorheen de verschillende staten? En is dit gecorreleerd met veel of weinig staatsinterventie op sociale herverdeling?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 23 mei 2009 om 14:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Want jij denkt dat er in voor-christelijke maatschappijen geen hoeren bestonden, vrouwelijk zowel als mannelijk, en perfect in staat hun lichaam van hun geest te scheiden tijdens een sexuele transactie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien moet ik van zo'n "moslims" sowieso niets hebben en vice versa. Maar het merendeel van de Marokkaanse jongens gaat niet naar de hoeren. Ik begrijp niet vanwaar je dat "het grootste deel van het clientieel" haalt. Is dat zoiets als de beweringen van bepaalde Marokkaanse jongens dat die Antwerpse joden allemaal hoerenlopers zijn. Komaan, aan zulke idiote volkspraat kan je toch niet veel belang hechten. Verder zie je daar ook niet veel Turken, merendeel ook moslims, rondhangen. Ik behoor trouwens zelfs tot de Pakistaanse moslimgemeenschap en dat is ook weer een heel andere cultuur dan die van Noord-Afrikanen. Enfin, bij mij moet een kerel met zulke zever niet afkomen. Als hij naar de hoeren is geweest of gaat, en daarover publiekelijk tegen Jan en alleman over pocht, dan moet hij daar de consequenties van kunnen dragen. Ik zou alvast nooit met een hoerenloper trouwen. En dat is voor een moslimjongen best wel erg aangezien de waarde die er aan het huwelijk wordt gehecht in de islam. Citaat:
![]() Bovendien wordt seksualiteit in de islam helemaal niet onderdrukt. Lees bijv. wat Kallikles heeft geschreven. Als je iemand graag ziet, kun je via een huwelijk jouw seksualiteit ten volle beleven. Maar ja, atheïsten hebben soms van die rare redeneringen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Seks enkel binnen het huwelijk lijkt mij nogal eentonig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, ik zou dat best wel kunnen maar ik trouw dan ook niet (enkel) om seks. Bovendien is het ook wel mogelijk als twee mensen elkaar doodgraag zien, enz. De meeste mensen hebben ook nog steeds voldoende aan één seksuele partner tegelijk. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 mei 2009 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zien hoe bepaalde aspecten van een persoon zich manifesteren op seksueel vlak. Eerst een opbouw van spanning, verwachtingen, en dan eindelijk een breinverfrissing door de daad zelf. Een beetje te vergelijken met cadeautjes die wij krijgen voor Kerstmis (ik hoop dat jullie een gelijkaardige traditie hebben gekend, het is immers als kind een onvoorstelbare ervaring). Bovendien heb ik de vervelende eigenschap om polyamoreus te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat bedoel je met het zinnetje dat ik in het vet heb gezet? Dat het OK is voor een moslim om de pooier uit te hangen maar niet om betaalde seks te hebben? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij zegt dat moslims zo'n dingen niet doen. De realiteit bewijst het tegendeel. Citaat:
Ik moet niks hebben van mensen die Temptation Island leuke televisie vinden maar ik ga ze dat niet verbieden. Citaat:
Als je lichaam uitschreeuwt dat het seks nodig heeft en één of andere ouwe vent met een baard komt je vertellen dat dit niet mag verdwijnt die begeerte niet hé. Je kropt je gevoelens op met alle gevolgen van dien. Citaat:
Citaat:
En komaan hé, een groot deel van de moslimas komt niet buiten zonder helemaal bedekt te zijn en je mag geen seks hebben buiten het huwelijk. Hoe kun je nu zeggen dat jullie je seksualiteit vrij kunnen beleven? Citaat:
Mag ik van de islam met iemand van hetzelfde geslacht seks hebben? Mag ik van de islam anale seks hebben en aan sadomasochisme doen? Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 23 mei 2009 om 16:08. |
||||||||||||
![]() |
![]() |