![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
hun trainingsvelden voor belachelijk veel geld aan de stad "verkopen" om ze nadien voor een symbolische euro te mogen gebruiken. Real moet ergens geld lenen om die 200 miljoen neer te kunnen leggen. in competitieverband wel. Geef antwerp een paar miljard cadeau en die spelen rap terug europees/kampioen. hun boekhouder zal niet moeilijk doen wilt ge met dat geld de halve nationale ploeg kopen |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik vraag me af waarom we de ongelijkheid tussen clubs zouden afwijzen. Wat is het probleem als rijke clubs goede spelers kunnen kopen? Maakt toch niet uit welke bij welke club een bepaalde speler zit. Ik kan nog begrijpen als ge streeft voor een gelijk inkomen voor mensen. Maar streven voor een gelijk inkomen voor clubs? Niemand heeft er toch belang bij dat alle clubs net even goed zijn.
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#84 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jedd : 15 juni 2009 om 17:23. |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Jedd;4173474]uiteraard is dat nogal wiedes, dat is immers volledig in lijn met wat ik eerst schreef :
/QUOTE] Neen, hoor. Integendeel zelfs.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 juni 2009 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geef Antwerp een paar miljard cadeau en ze spelen nog ineens geen kampioen in eigen land. Goeie voetballers krijgt ge nie naar België met alleen een royaal loon. Om te bewijzen dat uw stelling verkeerd is: Manchester City, de rijkste ploeg ter wereld en 10de geeindigd in de Engelse competitie.
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
dit begint op trollen te gelijken
Laatst gewijzigd door Jedd : 15 juni 2009 om 18:49. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Real is een club met een uitzichtsloze schuldenberg. een club die al herhaaldelijk bij de overheid is komen aankloppen. een club met aanzien waardoor banken zelfs er hun geld blijven inpompen. allemaal geen probleem maar op de moment dat club en/of bank in de problemen komt moet de belastingbetaler bijspringen. dit kun je niet zomaar laten passeren en dan heb je het recht om real daarop te pakken. Laatst gewijzigd door 1207 : 16 juni 2009 om 00:25. |
|
|
|
|
|
|
#89 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Als Real geld heeft of ze hebben geld kunnen lenen van de bank, dan staat het hun vrij dat naar eigen goeddunken spenderen. Gaan ze er aan kapot, dan gaan ze er maar aan kapot en dan heb je een club minder. Buiten de typische Vlaamse moeizucht zie ik hier nog steeds geen probleem eigenlijk. |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Gouverneur
|
Dat ze terug max 4 buitenlanders invoeren,zoals vroeger,of zoals in de NBA basketbal doen,de kleinere clubs hebben de eerste keus om beloftvolle spelers aan te trekken,en daar is de competitie veel spannender,en wint niet ieder jaar dezelfde ploeg het kampioenschap.
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu is AZ bijkans een Belgische ploeg en Manchester een Nederlande ploeg. Ok zou zeggen max. 1 of 2 buitenlandse spelers per ploeg. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|