![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis waren het trouwens ook Duitse para's (die gewoon als infanterie werden ingezet) die het de geallieerden ZEER moeilijk gemaakt hebben bij Monte Cassino
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 september 2009 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verspilling van mankracht gebleken, en uitzonderlijk ineffectief. Niks voor niks werd het Japanse zelfmoord raketvliegtuig "Okha"- kersenbloesem snel herdoopt door de geallieerde troepen tot "Baka" -idioot.
En de andere zelfmoordwapens, zoals mini onderzeers, mini motortorpedoboten enzoverder, zijn zo minimaal ingezet dat er zelfs geen resultaten zijn van opgetekend. Maar Jarno, we weten van uw Ißlam voorkeur. En daardoor is het uw bejubelen van een al lang achterhaald idee te verklaren. Het is gemakkelijker om 500 vliegtuigen te bouwen, dan bruikbare 10 piloten te kweken en op te leiden. Zoals de Japaners tot schade en schande hebben ondervonden. Maar ik hou de Ißlamieten niet tegen om onderling deze tactiek te gebruiken. Onderling.
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb heel veel respect en fascinatie voor de oud-Japanse cultuur en mentaliteit, waar de kamikaze perfect in kadert. Vandaar dat ik vind dat deze helden het verdienen van aangehaald te worden, niet meer, niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is er belachelijk aan Ißlam? Laat de Iman het maar niet horen, of er word een fatwa uitgesproken.
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ahmadinejad staat daar als leider van een soevereine staat die door het kapitalistische "vrije" westen wordt gedwongen om hun gedachtegoed over te nemen, iets waar ik als volksnationalist enkel een afkeer van kan hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De screaming eagles hebben overigens ook duchtig gevochten in de ardennen en daar kwam ook geen parachute aan te pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig voor hen is het nooit verdergekomen dan het ontwerp: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() als ik kon kiezen, schoot ik het liefst op de ge-allierden met een MG42
![]() |
#90 | |
|
![]() Dat was natuurlijk interessant als je je in een bunker bevond aan de stranden van Normandië, maar je zal daar maar met je MG42 zitten terwijl je stelling aan de brug van Remagen wordt overrompeld door een horde Sherman-tanks.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 28 september 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is de term "tank" ontstaan als codenaam, fabrieksmedewerkers dachten dat ze watertanks aan het bouwen waren. De oorspronkelijke term voor tank is "landship", het idee was om een soort slapschip op het and te maken. Deze enorme tanks komen dus vrij dicht in de buurt van het oorspronkelijke idee... Dit vind ik trouwens ook een mooi plaatje: een T-34 naast het soort minutie waar de "monster" mee geschoten zou hebben... ![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 september 2009 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Die fallussymbolen toch altijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ik heb het überhaubt niet zo op swaffelen, maar dat is een fallusymbool dat ik niet op mijn kop hoef te krijgen, al zit ik in een goede schuilkelder.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar om daar nu een liefhebberij van te maken ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 september 2009 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Ja maar Sword, Juno, Gold, Omaha en Utah werden allen toch veroverd en de bunkers uitgeschakeld... niet leuk als je bv. ineens een vlammenwerper op je dak krijgt... 'k wordt liever zelf geen barbecue.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlammenwerpers / napalm / thermiet / fosfor zijn als je het mij vraagt zowat de meest wreedaardige wapens die er bestaan. Zeker als uw slachtoffer in een bunker of tank zit. je mag een flak vest dragen een helm en gasmasker, het haalt allemaal niks uit, je smelt of wordt levend geroosterd. Er is zo goed als niks dat u kan redden tegen dat spul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou kunnen stellen dat diegene die zich wegsteekt in diepe ,grote,en bijgevolg zeer statische stellingen het VERDIENT om verslagen te worden.....
Eigenlijk is "de machinegeweer bunker" het SLECHTSTE wapen van WO2 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |