![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen? | |||
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
De elektriesche stoel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 51,25% |
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,50% |
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schermvreter schreef,
Citaat:
Als we effectief zouden willen helpen, dan moeten we zoveel mogelijk mensen van "ginder" hier opleiden en terugsturen, met een basispakket hulpmiddelen, waaronder minstens 1 jaarloon van hier.In theorie. Helaas zijn de voorbeelden die we tot nu toe gehad hebben op dat vlak niet bemoedigend.En lijkt het erop dat in de meest hulpbehoevende gebieden geen hulp gewenst is. Men roeit elkaar uit met alleen materiaal van hier, eten en effectieve hulp zijn overbodig, stuur Louis Michel nog maar eens langs.Die heeft zo'n leuk speelgoed in zijn catalogi.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We steken mensen die honger hebben in een asiel
tegelijkertijd houden wij een eenrichtingseconomie stabiel en als het onderwerpen van uw medemens ook al normaal vind? dan vraag ik mij af: wat blijft er over van uw beschaving
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik stel dit voor ( even vooropgesteld dat het delict ernstig genoeg is voor gevangenisstraf ) Belgische criminelen moet men opsluiten in gevangenissen Belgische criminelen van buitelandse origine moet men ook opsluiten in gevangenissen Buitenlandse criminelen moet men opsluiten in gevangenissen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben de dubbele nationaliteit volgen Fouad Adahir... kunnen dus op twee plaatsen gestraft worden en ze ook gaan uitzitten op kosten van hun gemeenschap, hun culturele eigenheid, aangepaste leefomstandigheden en godsdienst of geloof... Kunnen we weer miljoenen euro's besparen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een busreis organiseren naar Marokko, als ze beter inzichten en bedoelingen hebben, mogen ze terugkeren... en een tweede kans krijgen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die buitenlander heeft hier wat uitgestoken waar ons rechtssysteem van denkt/dacht dat er een bepaalde duur gevangenisstraf aan moet vastzitten wat ga je doen ? hier de uitspraak doen en 't land van herkomst die duur laten overnemen ? en als wij dat ergens gaan eisen van een ander land dan moet dat ook in omgekeerde richting afgedwongen kunnen worden, niet ? dan ga je bv volgende vreemde situaties scheppen : 1) de strafmaat die oorspronkelijk ergens is uitgesproken gaat verzwaard worden met het heersend gevangenisregime in het land van afkomst dus die gevallen krijgen er nog es een straf bovenop 2) het land van herkomst kent bv geen of minder strafmaat onder de vorm van een gevangenisstraf voor dit vergrijp en toch moet men ze gaan opsluiten ik zie het al voor me.... extrapoleren wij dit even tot andere vormen van straffen die we dus hier zouden moeten respecteren / toepassen nadat er elders een uitspraak is gedaan ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Waarom heb jij het al over strafverminderingen indien je het niet eens over een bepaald crimineel feit hebt? Het is duidelijk dat je enkel bekommerd bent om de criminelen onder ons. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt er uiteindelijk op neer dat we beiden wel te vinden zijn voor een alternatief van hetgeen we nu en de laatste jaren zien gebeuren in ons land en dat jouw ideen hierover beter zijn en die van mij ook. Natuurlijk moeten er bij mijn idee hierover vooraf dingen afgesproken zijn met de andere landen, en ook voor welke feiten hoe omgaan ed. Maar jou eerste reactie was gewoonweg "slaat nergens op" wat niet waar is.
Conclusie: indien men blijft verderdoen zoals men al jaren aan het doen is word de soep hier nog groter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn oom is in Marokko ooit opgepakt geweest omdat die meegedaan had aan een staking tegen Hassan II en hij heeft 5 jaar in de gevangenis in Marokko gezeten...Sindsdien is hij niet meer de oude. Hij lijkt wel 100 jaar ouder en doet erg vreemd. Hij heeft vertelt over zijn cel, die hij met tientallen andere gevangenen deelde: in het midden van de cel was een gat: dat was het toilet. Overal kakkerlakken en een vochtige grond. Geen dekens geen bedden. Je handen waren je kussens en altijd hetzelfde eten. Ziezo, mijn boodschap: criminele vreemdelingen terugsturen naar het land van herkomst. Garantie: ze doen het nooit meer opnieuw! Durven er zelfs niet meer aan denken.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja dat geldt voor iedereen ... maar deze personen uit de landen die je opnoemt daar heb je geen last mee met een groot deel marokanen en turken wel !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |