![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wat doen we met criminele vreemdelingen? | |||
Voor het vuurpeleton en hun linkse handlangers erbij! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
De elektriesche stoel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,25% |
Op de boot en afzetten in wakketoekoe. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 51,25% |
Stop ze er in de overvolle gevangenissen maar bij. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,50% |
Laat ze toch doen, tzijn toch zo'n lievertjes! |
![]() ![]() ![]() |
12 | 15,00% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe gaan we het probleem oplossen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten lopen om meer plaats in de gevangenissen vrij te maken voor autochtone criminelen.
Ik denk maar aan iemand die kippen alschiet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wakketoekoe... waar ligt dat?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Belgische criminelen moet men opsluiten in gevangenissen (die nu nog vol zitten met buitenlandse criminelen) en als ze buitenlands zijn van origine, moet hun Belgische identiteit hun afgenomenworden en het land uitgezet. En buitenlandse criminelen moeten het land uitgezet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om nog maar is aan te tonen hoe slecht vreemdelingen maar zijn.
Vandaag aan de halte van de tram 40 in Gent. Ongeveer 15 mensen stonden te wachten om op te stappen waarvan 1 oud kreupel mevrouwdje met 2 zakken uit de delhaize en 1ne vreemdeling met een hoofddoek op zijn hoofd. Het oud vrouwdje geraakt niet in de tram, wie helpt haar van de 13 "echte belgen"? Niemand, wie helpt haar in de tram. Inderdaad, die vuile vreemdeling die gelooft in Allah. Kortom, we moeten hem executeren. Hij is gewoon slecht, mensen helpen doet men niet in de westerse wereld. Hij moet zich leren aanpassen!!! Wat denkt hij wel, mensen zomaar helpen op straat. Dat hij dat in zijn eigen land doet, maar niet in Vlaanderen!! Wij moeten daar niets van weten. Wij zijn allemaal gelukkig, laat ons dus met rust. U vraagt zich af waar ik op dat moment was? Ik mocht haar niet helpen uiteraard, want ik ben perfect ingeburgerd in de maatschappij en ik ben een echte Belg, en westerlingen helpen niemand.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaard ik neem ook soms de tram of bus in gent , en laat somsl iever de wagen staan.Ik zie meermaals anderre dingen op de bus en tram,meestal door jongerre vreemdelingen.Moslim vrouwen hebben meer respect of hun mannelijke soortgenoten
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ma owee, as 1 vreemdeling iets verkeerd doet. Dan zijn alle vreemdelingen slecht.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
belgen en nederlanders krijgen vaak zo nen enkelband. Daarom dat ze nie in de gevangenis zitten maar "vrij rondlopen". Terwijl allochtonen gewoon in de gevangenis zitten. Maar hoe komen de meeste gevangenissen vol met allochtonen? Eerst en vooral, ga eens mee met de politie. In eender welke stad. Ik neem nu een voorbeeld uit het leven. 5 allochtonen maken verkeersborden kapot, en laten een pad na van vernieling. Wat gebeurt er? Idd, ze worden opgepakt en weggevoerd naar het bureau en waarschijnlijk komen ze ook voor de jeugd- of vrederechter. Dus jepla, de gevangenis in met 5 allochtonen. Nu, we zijn allemaal jong geweest, ik heb ook veel vernieling aangericht en ik ben ook betrapt geweest door de politie, samen met mijn vrienden. Ben ik ooit opgepakt geweest? Neen, ik moest mijn pas is afgeven en 1 kameraad moest (in die tijd nog 15700 fr) schadevergoeding betalen. Ben ik ooit in de gevangenis terecht gekomen? Neen, en toch pleegde ik dezelfde feiten. Dus het principe van "eigen volk eerst" klopt hier niet want het zijn de "anderen eerst" dat de gevangenis in vliegt. Dus omdat de gevangenis uitpuilt met allochtonen, is elke allochtoon slecht. Het kan allemaal "toeval" zijn dat ze daarmet zoveel allochtonen inzitten. Want ik ken nu niet juist de statistieken, maar stel nu dat er in de gevangenis het meest aantal antwerpenaren zitten (ik zeg stel, dus mensen van antwerpen voel u hier niet aangesproken). Dat zou dus beteken: alle antwerpenaren zijn slecht, want zij puilen het meest uit in de gevangenissen. Maar dat zegt men dan niet e. Dat antwerpenaren slecht zijn. Dus bekijk het ook eens van uit uw onafhankelijk vlaanderen gedoe en besef dus dat niet elke allochtoon slechter is dan een slechte vlaming.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lezen is soms toch moeilijk hé!! ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kzal het anders zeggen of vragen. Quote ergens waar ik gezegt heb dat ALLE migranten slecht zijn en ik geef je gelijk ok! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Ik ben een keer in Nederland op de autosnelweg langs tegengehouden met mijn Belgische nummerplaten, ze hebben me afgezocht tot en met en uiteindelijk vonden ze wel iets om mij te kunnen beboeten: één van mijn remlichten was gesprongen, dus boete betaald. Ik heb gezien hoe bruine mensen veel meer tegengehouden en onderzocht werden dan blanken.
Ik heb met mijn vlotte spraakvaardigheid van twee agenten de volgende uitspraak kunnen loskrijgen: "Wij hebben instructies om bruine mensen meer te onderzoeken, want in de misdaadcijfers komen ze meer voor." Ik ga niet verbaasd zijn als in enkele jaren de misdaadcijfers bij allochtonen nog hoger zal zijn. Als je de blanken zo weinig controleert... ![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |