![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Ze krijgen racisme met de paplepel ingegoten!] ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 oktober 2009 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 oktober 2009 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 oktober 2009 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geschiedenis en oorsprong van het Afrocentrisme http://forum.politics.be/showthread.php?t=129058 http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=68 Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 oktober 2009 om 23:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De macht overnemen in België en elders, dat zouden ze wel willen ja. Maar om er verder iets behoorlijks van te maken en nog iets anders te doen dan te vernielen wat er al staat en een stapje terug richting middeleeuwen te zetten,dat zal een heel ander paar mouwen zijn! Wat zouden ze doen, eens de vetpotten opgesoupeerd? Er een Mad Max landje van maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
heb stukken van deze draad gelezen en blijkbaar noem jij blanken albino's? d�*t, mijn beste, is racisme van het puurste soort want het feit dat jij niet verder dan de huid van een mens kan zien, maakt van jou een racist pur sang. trouwens, stel je 's voor dat iemand jou hier nigger noemt of zo (ik ga er namelijk van uit dat jij even beledigend probeert te zijn)....het kot zou te klein zijn! weerom wordt van ons (de albino's) verwacht dat we zo'n dingen over onze kant laten gaan! waarom wordt er trouwens van albino's meer verwacht dan van de niet-albino's? ik weet het écht niet want ik heb absoluut geen schuldgevoel meer omdat in het verleden de albino's de niet-albino's uitgebuit hebben. besef jij dat je met zo'n houding eigenlijk aangeeft dat de albino's superieur zijn? met deze uitspraak geef ik niet mijn eigen mening weer...ik leid het gewoon af uit jouw redeneringen in het algemeen... is natuurlijk wel makkelijk om alles rond de kleur van de huid te laten draaien hé want dan hoef je niet proberen je beste zelf te zijn...zit het wat tegen in het leven, dan is het de schuld van m'n niet-albino huid. krijg ik de job niet, dan is het de schuld van m'n niet-albino huid. vindt iemand jou een lul eerste klasse, dan kan dat alleen maar zijn owv je niet-albino huid....not so? toch een makkelijk leven hé. guilt-tripping.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lees dit maar ééns Egmond.
Denk je nog steeds, na het lezen van dit artikel, dat de rellende Marrokaan bij ons in de gevangenis belandt? http://www.hln.be/hln/nl/4833/Ontsna...rij-rond.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is iets dat sommige van jullie ervan weerhoud na te denken. Of te onderzoeken. Jullie regering liegt jullie over tal van zaken voor, voor de elite zijn jullie belastingkoeien en kannonnen voer. Toch likken jullie hun gatwerk, elke dag opnieuw. Stel dat je 350 jaar gratis hebt gewerkt voor een baas, als slaaf. Kan men je dan kwalijk nemen als je bij de nakomelingen van je baas aanklopt voor achterstallig loon? Vooral daar zij nog steeds wentelen in weelde.... De albino is 100% mens, kan in alle opzichten wedijveren met niet-albino's, maar moet alleen niet zonder een sterke sun block naar buiten. Hé, dat komt ons bekend voor, sommige extra witte witte mensen vertonen dezelfde gevoeligheid voor de zon. De witten zijn albino's of mengsels van albino in de zin van: als het loopt als een eend, als het zwemt als een eend en als het kwaakt als een eend; is het een eend. Alle witte leefvormen in de natuur komen uit albinisme, waarom zou dat bij mensen opeens anders moeten zijn. Zwarten moeten al eeuwen luisteren naar dierengeluiden en worden ook op dit forum met apen vergeleken. Nu vond ik een albinogorilla op het internet en houd ik zijn schoonheid voor aan de witte en zwarte mensen op dit forum. Verder ben ik hier enkele keren 'uitgescholden' voor neger (= slaaf), zonder dat één persoon bezwaar maakte. Maar het heeft geen effect op mij omdat ik deze mensen toch als verachtelijk vullis beschouw, dus... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 oktober 2009 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ah dus als jouw vader mij besteeld dan moet ik het verschuldigde maar bij jou gaan terughalen.
Moet ik jou minachten en op jouw kap gaan leven? Vreemde redeneringen hou jij er op na Egmondje ![]() Btw, zelfs wikipedia wil je gezeik over albino's niet meer aanhoren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Blijkbaar ben je er zelf ook niet vies van...klagen en zagen over racisme, maar zelf ook racistische praat verkopen tsk...tsk...tsk!
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Bedankt voor de link!
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
over onze rol in de hele economische affaire hoef jij je geen zorgen te maken; dat doen wij zelf wel. toch bedankt om je onrust ivm onze weinig benijdenswaardige situatie te delen. zoals ik al zei: ik heb géén schuldgevoelens over het verleden. what's done's done. en als jij vindt dat een rekening van 350j geleden nog moet vereffend worden, tja, dan kan ik daar moeilijk een discussie over voeren met jou want ik vind dat nogal tamelijk (lees: erg) overdreven. hoe lang moet je in het verleden blijven hangen? move on mate. heb een oprechte vraag voor jou: wat moet een mens in godsnaam nog gebruiken van term om een niet-albino te beschrijven of aan te duiden: neger is niet goed, zwarte ook niet neem ik aan, african american sluit teveel niet-albino's uit want niet elke niet-albino komt uit afrika, gekleurde zou verwarring kunnen zaaien want een niet-albino is na een lekkere vakantie (tijdens welke hij de gatliksituatie probeert te vergeten) in de zon ook gekleurd... ok, voorstel tot oplossing van een haast onoplosbaar probleem, ingevoerd en in stand gehouden door de politiek correcten die door die invoering eigenlijk de meest politiek incorrecten van de hele hoop waren vermits zij de hele wereld geïnformeerd hebben over het verschil tussen albino's en niet-albino's terwijl de niet-albino's daar niet zo'n drama van maakten vermits het verschil voor hen dikwijls maar skindeep was: vanaf nu ben jij een zwarte eend en ik een witte eend; afgesproken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik werd geboren was Suriname nog een kolonie van Suriname en had ik de Nederlandse nationaliteit. Nu ben ik al weer dertig jaar inwoner van Nederland: Nederlands staatsburger. Het gaat ook over MIJN belastinggeld. Er worden ook uit MIJN naam moslims in Afghanistan vermoord. Nederland is altijd een criminele staat geweest. Waar de drugshandel is; daar zijn de Hollanders! De opiumproductie groeit met name in de provincie Helmand waar Nederland de scepter zwaait en wij juist opzettelijk daar zijn om de opiumproductie te voorkomen, want dat wordt gebruikt voor Al qaida terrorisme bla bla bla...Wij verkochten de bom aan Pakistan en zelf Libië. Dit is een discussie forum maar ik krijg uitsluitend persoonlijke aanvallen. Dus discussie, maar alleen met door jullie albino's..pardon witten goedgekeurde argumenten? Wij leven vandaag in de Geschiedenis Week en praten over het Vredes Jaar 1609, dus 400 jaar geleden. Waarom mogen albino's wel een hele orgie organiseren om hun leugenachtige kutgeschiedenis en mogen zwarten niet praten over 350 jaar kolonialisme? Mijn vriend Armand Zunder heeft onderzoek gedaan naar wat slavernij heeft opgeleverd en komt tot duizelingwekkende bedragen, op grond van documenten in het ARA. Witte geleerden vonden eerder dat Suriname Nederland juist geld gekost zou hebben en dat de slavenmeesters niets aan overhielden. LEUGENS!!!!! Spanje claimt een schip van de bergers dat in de zestiende eeuw of zo verloren ging vol zilverstaven. Zo zijn ook de inkomsten van de slavenhouders niet in lucht opgegaan, de papieren zijn nog goed bewaard en vele huidige bedrijven zijn rechtsopvolgers van oude bedrijven. Vele fondsen zijn gebaseerd op 'oud geld.' De adel en de patriciers die vandaag nog steeds rijk zijn kunnen hun geld traceren naar de slavenvoorouders. Evenals de Oranjes die op de hoofden van Hollanders als jij schijten. En doorwerken tot 67 jaar, jullie stomme belastingkoeien! Dit is toch zo gestoord, Arme Hollanders die op alle manieren worden belogen en uitgebuit door hun bestuur werpen zich op als verdedegers van deze zelfde dieven en leugenaars. Maxima, die niets voor nederland heeft gedaan, loopt in jurken van euro 5000 terwijl jeugdvoorzieningen en voorzieningen voor bejaarden worden gesloten vanwege bezuinigingen. Van mijn kant ben ik blij met mensen die zich concentreren op de issues, en als je worstelt met een benaming voor zwarten, waarom probeer je niet gewoon 'mensen.' Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 24 oktober 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoel je deze moslim misschien ?
![]() Citaat:
En dit zijn zwarte lieverdjes in Afrika met hun o zo geliefde machete. ![]() Hakken maar ! Hak Hak Hak. Zwarte hakkers. ![]() carolus66 heeft met handenafhakken immers niets te maken. Waarom dan die onterechte persoonlijke aanval tegen hem ? Het barbaarse handen afhakken is geen traditie onder westerlingen integendeel, westerlingen gruwen immers van iSSlamitische shariatoestanden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/WWMD.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 oktober 2009 om 17:32. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |