![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan houden we dan een nieuwe verkiezing, goed?
Ja, daar is ie weer. Nu men in staatsinrichting het hertogdom weer aan het oprichten is zwengelen we hier het Brabantisme ook maar weer eens aan. De deadline voor de nominaties is hierbij bepaald op 14 november (middernacht met 15 november). Dus, gooi er maar weer wat Heftrucks tegenaan. Merijntje Gijzen komt verder bij Jeromme Dockx in de categorie fictie, die slechts zal worden aangesproken als ik niet tevreden ben met de genomineerde echte mensen. De nominatie voor Urbanus is geaccepteerd.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 november 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog maar 4 dagen!!!
En dan nomineer ik zelf Jan 1 van Brabant nog maar hoor, als jullie het niet doen.
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Manneke Pis, Pieter Breughel den ouden, Paul Henri Spaak, Marnix van Sint Aldegonde, Hergé, Willy Vandersteen... Henri Vandevelde (ik kan me vergissen, maar ik denk dat hij er zeker bijhoort) Hebben jullie Rubens eigenlijk al genoemd ?
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yvon Jaspers (L)
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Ja maar , wacht efkes ! Als een kladschilder als Rubens erbij mag omdat zijn ouders
Brabanders waren , dan mag het genie Lodewijk Van Beethoven zeker niet ontbreken . Opa Van Beethoven kwam tenslotte uit Mechelen . Eén of twee generaties ? Pffffff !
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |