![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ook sarcastisch bedoeld.
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen maar hier heb je 200% gelijk.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd. Maar d�*t wil men blijkbaar niet. Anders hadden ze het al lang gedaan. Ik ken tig flikken die er maar al te graag zouden invliegen en de gangsters daar eens een lesje willen leren. Maar ze moeten al op hun tellen passen als ze nog maar een moeilijke vraag willen stellen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij is dat nu net de reden waarom de nieuwe wapenwet er gekomen is. Omdat men schrik heeft dat de burger tegen dat vreemd gespuis gaat opkomen en dan nog wel gewapenderhand.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 februari 2010 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staat heeft schrik van gewapende Vlamingen. Dat heeft met gangsters en vreemd gespuis niets te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort en bondig waar het op staat!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En van gewapende allochtonen heeft de staat geen schrik of wat? Hoe belachelijk is dat nu? Ofwel heeft de staat schrik van gewapende burgers ofwel niet. Ik denk dat ik het eerder bij het rechte eind heb dan u.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |