![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij zegt ook dat kruidengeneeskunde al duizenden jaren bestaat. En vervolgens heeft men alles (wetenschappelijk) getest en al hetgeen werkte werden gewone geneesmiddelen. Al de rest is niet meer dan een kruidensoepje en wat potpourri.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je mag niet vergeten dat zij in de eerste plaats een bedrijf zijn dat winst wil maken. En de kwaliteit van het wetenschappelijk onderzoek durft daar soms eens onder te leiden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Gouverneur
|
![]() Vorig jaar werd bekend dat Elsevier 6 vervalste wetenschappelijke tijdschriften uitgaf voor farmaceutische bedrijven:
Citaat:
Waar het hier echter om gaat is dat bedrijven altijd voorzien in vraag. Natuurlijk zijn ze wel bereid om fraude te plegen om meer winst te maken, maar je mag niet vergeten dat de artsen hun broodheren zijn en dat de fraude ze dan ook meer kan kosten dan het in potentie kan opleveren. Vooral in de psychiatrie is het duidelijk dat het niet de farmaceuten zijn die bijvoorbeeld een "zo dodelijk mogelijk" antipsychoticum willen ontwikkelen, die chronisch ziek maakt, maar de psychiaters. (zie bijvoorbeeld deze studie in The Lancet, waarin werd aangetoond dat de modernste antipsychotica het meest dodelijk zijn en dat de top 3 best verkochte antipsychotica overeenkomt met de top 3 dodelijkste middelen). Dat kwam ook aan het licht in een reactie van de directeur van een groot Belgisch farmaceutisch bedrijf, Janssen Pharmaceutica: Janssen Pharmaceutica aangeklaagd wegens verzwijgen dodelijke bijwerkingen Risperdal Citaat:
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 26 maart 2010 om 18:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() @ Arjan
Ik vind het jammer Arjan, dat je alles op een hoop gooit, of beter, op twee hopen, een goeie en een slechte hoop, en dat je daarbij niet erg kritisch te werk gaat. Je zegt anders af en toe wel dingen die steek houden, of op zijn minst aan het denken zetten, daarom jammer dus, want nu verzinken je m.i. zinvolle berichten in het totaalbeeld van de monomane anti-psychiatrie-en-anti-pillen-poster. Laatst gewijzigd door Fatalistische fakir : 26 maart 2010 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Beste Fatalistische fakir, ik reageerde op Fred uit Gent.
Het was bedoeld ter onderbouwing van de door Fallen Angel beschreven stelling dat farmaceutische bedrijven mensen juist ziek willen hebben, in plaats van beter, omdat ze anders niets verdienen. De beste situatie voor een farmaceutisch bedrijf is "chronisch ziek".
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 26 maart 2010 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Wel, u weet blijkbaar niet waar u het over heeft, want anti-psychiatrie is een stroming binnen de psychiatrie met heuse anti-psychiaters, en daartoe behoor ik niet.
De psychiatrie is corrupt vanuit de kern, en dit is het onderwerp waar ik mij mee bezig houd. Vandaar de (vele) berichten erover op dit forum. En ik ben niet principieel tegen medicijnen, maar het is niet te ontkennen dat wanneer je een bedrijf geld laat verdienen met het behandelen van ziekten, dat zo'n bedrijf het liefst heeft dat zoveel mogelijk mensen zo lang mogelijk ziek zijn.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 27 maart 2010 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Vul op pubmed bijvoorbeeld eens MDD (major depressive disorder) AND PET (positron emission tomography) in. Je krijgt direct allemaal mooie artikels met beeldvorming bij depressieve patiënten en hoe die verschilt met beeldvorming bij niet-depressieve patiënten. En meestal staan de plaatjes erbij, waardoor je het verschil zelf ziet. Je moet zelf geen arts zijn om die grote verschillen te kunnen opmerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat bedoelt hij met god?
Dit soort onderwerpen zijn absoluut nutteloos, weet je waarom? Er is hier sprake van 'crisis of definitions'. Als je het begrip of het concept van god vanuit islam bekijkt dan ga je absoluut anders beginnen te denken. Het onderwerp is gewoon waardeloos!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een gelovige leeft voor rationele belangen, zijn overtuiging is rationeel maar gebaseerd op irrationele uitgangspunten, hij wantrouwt (rationeel) zijn gevoel en zijn natuur. Een ongelovige (of atheïst) leeft voor empirisch en emotioneel bepaalde belangen. Zijn wil om te leven is biologisch bepaald, hij vecht voor zichzelf en zijn soortgenoten. Hij behoeft geen metafysische legitimatie en rationele argumenten om dit te doen. Nog vragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik weet in elk geval om te beginnen al niet of ik een gelovige of een ongelovige ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie is er 'intelligenter'? Wat ik wel zeker weet is dat de atheïst een barbaar is die niet begrijpt wat het leven inhoudt of betekent.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 maart 2010 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Neen, dat denk ik niet. Hij zegt dat u, tenminste als u uzelf tot de gelovigen rekent, iemand bent die zijn eigen gevoel en natuur (rationeel) wantrouwt. Ik denk dat het nonsens is waar je verder niets hoeft achter te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() Wel, en hoe verklaart u die gevoelens en natuur dan? Daar stelt u verder geen vragen over? Dat is er maar allemaal "bij toeval" (toevallige samenloop van omstandigheden)?
En ik reken mij niet tot de 'gelovigen', omdat ik geen enkele religie aanhang en ook niet geloof in God. Wel is mijn theorie (waarin ik in zekere zin in geloof) dat we vanuit de meetbare realiteit onmogelijk kunnen verklaren wat het is dat ons doet bestaan.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 maart 2010 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Ik geloof dat geloven essentieel is voor ons voortbestaan, en dat atheïsme leidt tot destructie en veel kwaad.
Hetgeen ons doet bestaan is volgens mijn theorie niet te verklaren, maar het is in mijn opinie beter om er spiritueel betekenis aan te geven door het "God" te noemen dan het te ontkennen met principieel ongeloof.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 maart 2010 om 23:30. |
![]() |
![]() |