![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft nog steeds aan dat je niet begrijpt dat ik met mijn opmerking exact het omgekeerde bedoelde. Kennelijk ben je nog niet slim genoeg om je eigen achterste af te vegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ontkennen heeft geen zin, je bent al compleet ontmaskerd, je bent een open boek. Ook dit is weer een flagrante leugen die niemand slikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de Joden altijd gesteund en zal ze altijd blijven steunen tegen typen die zich vereenzelvigen met het ''Zyklon B''-gas. Je gedraagt je als een maloot die het concept ironie totaal vreemd is en je hebt het zelf niet eens door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik zie de meerwaarde van die hun komst niet ? Integendeel: Als de knappe Iraanse vrouwen komen, maar ze knappe Iraanse mannen meebrengen, wat hebben wij er dan nog aan ? Trouwens, met die mannen heb je dan direct weer zever over boerka's, hoofddoeken en andere kwatsj. Hetgeen wij nu net NIET willen. Dat die maar netjes in hun eigen land blijven, die knappe mannen. Ver ver ver weg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die Joden die anti-zionisten zijn omdat de messias eerst ten tonele moet verschijnen ? De orthodokse prakiserenden, die ervoor zorgen dat je geen "burger huwelijk" kan aangaan in de staat Israël ? Een verhaaltje : 2 jongeren hebben een meningsverschil en beginnen te vechten. Neemt er één een stok die daar op de grond ligt en wil de andere slaan. Pakt een ander een revolver en schiet diegene die hem met een stok wilde aanvallen dood. Heeft de schutter gelijk omdat die andere maar niet met een stok moest aanvallen ? Heeft de dode gelijk, want die is nu een "martelaar" ? Zijn de "omstaanders" in de fout gegaan, want zij hadden de ruzie maar tijdig moeten ontmijnen ?
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zyklon B : 1 mei 2010 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het 'm nu juist. Ik heb dat niet gezegd, dat heeft Cdude gezegd. Ik nam een extreem voorbeeld om het gevaar van quotevervalsing te illustreren. En jij snapt dit niet, waardoor je bewezen hebt dat je niet in staat bent deel te nemen aan een ook maar enigszins intelligente discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Nu begin ik te begrijpen waar je pro-islam-mentaliteit vandaan komt ! Uit anti-katholicisme ? Getraumatiseerd geweest op de katholieke school ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij "vervalste" mijn quote als voorbeeld en ironie. Dwz dat hij het helemaal NIET eens is met die stelling. Het is taalkunde voor gevorderen. Niet makkelijk maar komt met de jaren, hopelijk ![]() Stijlfiguren : http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/ http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stijlfiguren |
|
![]() |
![]() |