Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2010, 14:09   #81
Zyklon B
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht

''Zyklon B'', ik heb nog nooit zo'n slecht ironisch inzicht meegemaakt.
Dat werd over gans de wereld gebruikt. Het is wederom geen jew only exclusiviteit, net zoals de holocaust dat niet was, negationist.
Zyklon B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:10   #82
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
tot 18!= alle mannen

Je bent weer aan't kontdraaien.
Je "School , kids , lang geleden" sloeg dit niet op mijn "Toen ik nog school liep mochten wij de (Katholieke) school niet binnen zonder kousen."?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:11   #83
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Dat werd over gans de wereld gebruikt. Het is wederom geen jew only exclusiviteit, net zoals de holocaust dat niet was, negationist.
Je geeft nog steeds aan dat je niet begrijpt dat ik met mijn opmerking exact het omgekeerde bedoelde. Kennelijk ben je nog niet slim genoeg om je eigen achterste af te vegen...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:15   #84
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je "School , kids , lang geleden" sloeg dit niet op mijn "Toen ik nog school liep mochten wij de (Katholieke) school niet binnen zonder kousen."?
Niet geheel.
Het ging nl over een achterlijk bewind dat de gehele mann bevolking klederdracht opdringt.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:16   #85
Zyklon B
Banneling

Standaard

Citaat:
Je geeft nog steeds aan dat je niet begrijpt dat ik met mijn opmerking exact het omgekeerde bedoelde. Kennelijk ben je nog niet slim genoeg om je eigen achterste af te vegen...
Ontkennen heeft geen zin, je bent al compleet ontmaskerd, je bent een open boek. Ook dit is weer een flagrante leugen die niemand slikt.
Oud 1 mei 2010, 14:20   #86
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ontkennen heeft geen zin, je bent al compleet ontmaskerd, je bent een open boek. Ook dit is weer een flagrante leugen die niemand slikt.

Ik heb de Joden altijd gesteund en zal ze altijd blijven steunen tegen typen die zich vereenzelvigen met het ''Zyklon B''-gas. Je gedraagt je als een maloot die het concept ironie totaal vreemd is en je hebt het zelf niet eens door.
Oud 1 mei 2010, 14:22   #87
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb de Joden altijd gesteund en zal ze altijd blijven steunen tegen typen die zich vereenzelvigen met het ''Zyklon B''-gas. Je gedraagt je als een maloot die het concept ironie totaal vreemd is en je hebt het zelf niet eens door.
Zéér jong is...
Oud 1 mei 2010, 14:26   #88
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja; en de knappe mannen?
Ik zie de meerwaarde van die hun komst niet ? Integendeel: Als de knappe Iraanse vrouwen komen, maar ze knappe Iraanse mannen meebrengen, wat hebben wij er dan nog aan ? Trouwens, met die mannen heb je dan direct weer zever over boerka's, hoofddoeken en andere kwatsj. Hetgeen wij nu net NIET willen. Dat die maar netjes in hun eigen land blijven, die knappe mannen. Ver ver ver weg!
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:27   #89
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb de indruk dat je de kledingsvoorschriften voor de mannen in Iran niet kent.
Interesseert mij geen fluit, die mensen hun kledingsvoorschriften. Zolang ze die niet exporteren doen ze er mee wat ze willen.
Oud 1 mei 2010, 14:27   #90
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Welke joden steunt u ? De bekeerlingen die met luide trom naar Palestina trekken om de laatste valleien te kolonizeren omdat dat de "wil van god " is ?
Die Joden die anti-zionisten zijn omdat de messias eerst ten tonele moet verschijnen ? De orthodokse prakiserenden, die ervoor zorgen dat je geen "burger huwelijk" kan aangaan in de staat Israël ?

Een verhaaltje :

2 jongeren hebben een meningsverschil en beginnen te vechten. Neemt er één een stok die daar op de grond ligt en wil de andere slaan. Pakt een ander een revolver en schiet diegene die hem met een stok wilde aanvallen dood.

Heeft de schutter gelijk omdat die andere maar niet met een stok moest aanvallen ? Heeft de dode gelijk, want die is nu een "martelaar" ?

Zijn de "omstaanders" in de fout gegaan, want zij hadden de ruzie maar tijdig moeten ontmijnen ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2010, 14:28   #91
Zyklon B
Banneling

Standaard

Citaat:

Steunen door hen allemaal aan het gas te jagen? Daar zit de ironie. Ik denk dat ze niet met uw wansmakelijke "moppen" kunnen lachen, antisemiet.

Laatst gewijzigd door Zyklon B : 1 mei 2010 om 14:29.
Oud 1 mei 2010, 14:28   #92
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik stel voor de nodige dipmlomatieke stappen te zetten om te bekomen dat vrouwen die wegens hun godsdienstige overtuiging hun hoofd en gelaat wensen te bedekken religieus asiel kunnen bekomen in Iran & dat er voor elke vrouw die op die manier de theocratische staat binnenkomt er één mag emigreren naar een land met modieuze en religieuze tolerantie (eventueel naar keuze ?)
Op voorwaarde dat ze knap is.
Oud 1 mei 2010, 14:29   #93
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken niet de volledige voorschriften; maar ook mannen mogen bijvoorbeeld niet met blote voeten in het openbaar verschijnen. Dit betekent dat iedereen rondloopt met ten minste kousen aan; zelfs op het strand.
Ieder zijn meug.
Oud 1 mei 2010, 14:31   #94
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steunen door hen allemaal aan het gas te jagen? Daar zit de ironie. Ik denk dat ze niet met uw wansmakelijke "moppen" kunnen lachen, antisemiet.
Dat is het 'm nu juist. Ik heb dat niet gezegd, dat heeft Cdude gezegd. Ik nam een extreem voorbeeld om het gevaar van quotevervalsing te illustreren. En jij snapt dit niet, waardoor je bewezen hebt dat je niet in staat bent deel te nemen aan een ook maar enigszins intelligente discussie.
Oud 1 mei 2010, 14:31   #95
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe ze het verzinnen?
Toen ik nog school liep mochten wij de (Katholieke) school niet binnen zonder kousen.

Maar het is tamelijk ongekend dat er ook voor Moslim-mannen kledingsvoorschriften zijn.
Nu begin ik te begrijpen waar je pro-islam-mentaliteit vandaan komt ! Uit anti-katholicisme ? Getraumatiseerd geweest op de katholieke school ?
Oud 1 mei 2010, 14:33   #96
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Nu begin ik te begrijpen waar je pro-islam-mentaliteit vandaan komt ! Uit anti-katholicisme ? Getraumatiseerd geweest op de katholieke school ?
Ssssht, dat mag je niet zeggen.
Oud 1 mei 2010, 14:33   #97
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oproepen om moord en nu oproepen tot moord van alle joden. Kheb altijd al een Hitlerke in u gezien. Verrassend is het niet.
Hoor wie spreekt ?! Zyklon B ! De forummer met de veelzeggende naam.
Oud 1 mei 2010, 14:34   #98
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoor wie spreekt ?! Zyklon B ! De forummer met de veelzeggende naam.
²
Oud 1 mei 2010, 14:37   #99
Zyklon B
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is het 'm nu juist. Ik heb dat niet gezegd, dat heeft Cdude gezegd. Ik nam een extreem voorbeeld om het gevaar van quotevervalsing te illustreren. En jij snapt dit niet, waardoor je bewezen hebt dat je niet in staat bent deel te nemen aan een ook maar enigszins intelligente discussie.
In intelligente discussies zul jij nooit verzeild geraken. We weten wel wat achter uw bedoelingen zit. Je herhaalde het maar al te graag om de agenda doorgedrukt te zien, net zoals je zo vaak tot moord oproept tegen eenieder die in je weg staat.
Oud 1 mei 2010, 14:38   #100
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Je snapt het echt niet eh
Hij "vervalste" mijn quote als voorbeeld en ironie.
Dwz dat hij het helemaal NIET eens is met die stelling.
Het is taalkunde voor gevorderen. Niet makkelijk maar komt met de jaren, hopelijk

Stijlfiguren :

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stijlfiguren
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be