![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Staatssecretaris
|
Fout: Milquet en Reynders willen België afbreken:
loodzware en peperdure structuren de papa in stand houden, tot de deurwaarder van het IMF langskomt: dan is België idd virtueel failliet.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
|
|
|
#82 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
en inderdaad; ik heb maar een flard gezien van wat hij op de vrt zei en daarna helemaal op RTBF en ik dacht: tiens; hij zegt precies iets anders dan op de VRT; maar misschien komt dat omdat ik een deel heb gemist. niet dus. Fonteyn komt veel in WAL en weet dus perfect dat je in de politiek coiffeur moet zijn. Veel naieve flaminganten geloven nog dat je met di rupo zaken kunt doen en dat hij niet met een dubbele tong spreekt |
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
a is BDW geen separatist meer?
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BDW moet in de eerste plaats naar zijn eigen kiezers luisteren. Als die zeggen: laat die beker maar aan u voorbijgaan, dan zal hij dat ook moeten doen. Wedden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
hehehe
Denkt u dat dat nu nog enigszins relevant is?
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
ik hoor enkel: praten heeft geen zin want nu snijden ze een half been af en de volgende keer alles.
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
juist. En dan gaat er de volgende keer met Filip DeWinter onderhandeld moeten worden
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
#91 |
|
Minister-President
|
Raar, ik hoor eerder dat ze beter eens hun winkel opruimen voordat de leverancier vertrekt en de deurwaarder langskomt.
|
|
|
|
|
#92 | |
|
|
Citaat:
Ik denk dat de cd&v Torfs klaar heeft als bruggenbouwer. Hij staat op plaats 9 voor de senaat = vrij goed op een moment dat zijn partij het slecht doet. |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn wolligheid kan even charmeren, doch wordt al snel irritant. Hij doet me wat aan Catweazle denken, maar ik zou hem niet onbewaakt in de buurt van kinderen toelaten. Hij moet proberen die lelijke grijns van hem wat minder te verstoppen. Dat komt toch iets eerlijker over.
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het IMF zal niet met manna komen strooien, daar ben ik ondertussen wel al zeker van.
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Rik Torfs = 140.729 Filip Dewinter = 194.107
|
|
|
#96 | |
|
|
Citaat:
rechtlijnigheid is voor calvinisten. Torfs weet door en door wat de katholieken die alle Belgen in wezen zijn, nodig hebben. |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
Dewinter heeft zijn kans gehad en is terug naar af. Randfiguur. |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
((( boiiinnnnnng ))) zegt de kathedraal.
Laatst gewijzigd door Steben : 14 juni 2010 om 09:50. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Staatssecretaris
|
Neen, niet in de ware zin des woords:
Bart De Wever wil België niet vernietigen. België zal volgens hem vanzelf verdampen. Bart De Wever is wel een CONFEDERALIST. Hij is een democraat en pleit niet voor een revolutie. In Frans sprekend België zal er nooit een meerderheid gevonden worden om België op te heffen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 14 juni 2010 om 10:00. |
|
|
|
|
#100 | |
|
|
Citaat:
|
|
|