Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2010, 19:13   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik kan ook 12 geweest zijn
Gezever. Ook als 12-jarige heb jij daar geen benul van. Hindsight is 20/20.

Citaat:
Een zéér zéér klein deel ? dan is 10 �* 20 % van de bevolking volgens uw inschattingen holibi..
10% is inderdaad holebi. En slechts een zeer, zéér klein deel daarvan kleedt en gedraagt zich bij momenten (meestal in een uitgaanssituatie) extravagant; veelal de jonge, pas geoute homojongens. Misschien zou je je beter eens wat informeren voor je uitspraken doet over zaken waar je zo duidelijk niets van af weet.

Citaat:
ik bemerk een lichte terugkrabbeling op uw totaal onherkenbaar stelling, blijkbaar wil u niet geassiocieerd worden met het extraverte deel van uw doelgroep, dat is uw recht maar ontkenning helpt niet..
Jij "bemerkt", zoals gewoonlijk, compleet verkeerd. Er is geen enkele reden waarom ik niet met die mensen zou willen geassocieerd worden. Ik ben niet degene die problemen heeft met extraverte mensen... Ik heb trouwens in mijn jonge jaren zelf ook mijn "uitbundige" fase doorgemaakt. En daar is niks mis mee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 15:59   #82
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoe gedraagt een hetero zich?
Overigens begreep ik dat lok-homo's niet worden ingezet om homo's te beschermen, maar tegen homo's worden ingezet. Men gebruikt ook minderjarige kinderen om homo's te kunnen compromitteren.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 juli 2010 om 15:59.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:05   #83
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee.

Er bestaan permanente homo's die uit de kast zijn. Zij zijn als een ster waar omheen een aantal satelieten, stiekeme homo's circuleren.

Dan zijn er opportunistische gelegenheidshomo's die maar al te graag verleid willen worden.

Het valt mij ook op dat mannen uit culturen, landen waar geen uitgesproken homo-subcultuur bestaat, waar homo's niet tot in hun dna worden gedefinieerd, gemakkelijker overgaan tot de homo-daad, dan mannen in landen waar de hele wereld zich bemoeid met sexueel gedrag en homo's gedwongen worden zichzelf als HOMO te etaleren.

Het is verder de Staat en de kerken, scholen die aanzetten tot homohaat. Homohaat, net als racisme is wezensvreemd aan de natuurlijke mens.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 juli 2010 om 16:10.
Oud 28 juli 2010, 16:06   #84
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezever. Ook als 12-jarige heb jij daar geen benul van. Hindsight is 20/20.

10% is inderdaad holebi. En slechts een zeer, zéér klein deel daarvan kleedt en gedraagt zich bij momenten (meestal in een uitgaanssituatie) extravagant; veelal de jonge, pas geoute homojongens. Misschien zou je je beter eens wat informeren voor je uitspraken doet over zaken waar je zo duidelijk niets van af weet.

Jij "bemerkt", zoals gewoonlijk, compleet verkeerd. Er is geen enkele reden waarom ik niet met die mensen zou willen geassocieerd worden. Ik ben niet degene die problemen heeft met extraverte mensen... Ik heb trouwens in mijn jonge jaren zelf ook mijn "uitbundige" fase doorgemaakt. En daar is niks mis mee.
Zever en onzin is menen te weten welke mentale capaciteiten ik als 12-jarige had...veel homo's hebben ook vrouwelijke psychische trekjes zoals bitsigheid en valsheid..ring a bell ?

heb je een bron voor je 10% of trek je conclusies uit een homosexueel orgaan ?

Je kent nougabollen van de opmerkzaamheid en inschattingsvermogen van hetero's, spreek dus niet over zaken waar JIJ geen benul van hebt...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 16:54   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Binnen één en dezelfde post... Il faut le faire, quand même.

Citaat:
Zever en onzin is menen te weten welke mentale capaciteiten ik als 12-jarige had...
Citaat:
Je kent nougabollen van de opmerkzaamheid en inschattingsvermogen van hetero's, spreek dus niet over zaken waar JIJ geen benul van hebt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 17:07   #86
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zever en onzin is menen te weten welke mentale capaciteiten ik als 12-jarige had...veel homo's hebben ook vrouwelijke psychische trekjes zoals bitsigheid en valsheid..ring a bell ?

heb je een bron voor je 10% of trek je conclusies uit een homosexueel orgaan ?

10 % is in de wetenschap een algemeen aanvaard cijfer. Probleem met zo'n cijfer is dat je enkel kan af gaan op wat de ondervraagden zelf zeggen. Als je aan 1000 mannen vraagt of ze homo zijn, en 100 antwoorden "ja" dan kom je op 10 % uit, maar als er van die 1000 ook nog eens 100 homo's zijn die het verzwijgen (omdat er nog steeds een stigma op kleeft), dan kloppen je cijfers niet meer.

Kinsey kwam aan 33 % uit, maar hij rekende het begrip "homo/bi-seksueel" nogal ruim (iedereen die ooit eens seks hebben gehad met iemand van hetzelfde geslacht), andere wetenschappers kwamen op zo'n 7 %, maar die rekenden iedereen die ooit eens seks had gehad met iemand van het andere geslacht niet tot de homo's (m.a.w. een homo die 1 keer op te proberen op zijn 16 met een meisje vrijt telde hij al niet meer mee als homo, zelf niet als die persoon tot de conclusie kwam dat heteroseks niets voor hem was en daarna exclusief homoseksuele contanten had).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 17:58   #87
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 juli 2010 om 18:00.
Oud 28 juli 2010, 18:40   #88
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Inderdaad. Die quote die je deed was een standaard links pro-preventie-anti-aanpak-stuk. Natuurlijk is preventie belangrijk, maar daarvan plukt men pas decennia later de vruchten. Ook nu moet er wat gedaan worden. Als bepaalde jongeren hun poten niet thuis kunnen houden moeten de straffen zo hoog zijn, dat ze wel twee keer nadenken vooraleer ze dat doen.
Ja, maar het mag nooit uitgelokt zijn. Dat is nogal evident.
Ik herinner me dat de politie in (ik denk) Mollenbecque-Saint-Jean enkele jaren geleden een auto vol computer en hifi-apparaten plaatste op een plaats waar veel criminaliteit en overlast was. Die apparaten waren heel zichtbaar, en inderdaad binnen de kortste keren werd deze auto gekraakt. Wat dus de bedoeling was van de politie. De politie er meteen achterna, en ze rekenden de boeven in.

De boeven hebben de vrijspraak gekregen, hoewel ze op heterdaad betrapt werden. Het was ook meer dan logisch dat ze de vrijspraak kregen, want de diefstal werd uitgelokt.

Uitlokking kan NIET, simpel.
Oud 28 juli 2010, 18:43   #89
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
10 % is in de wetenschap een algemeen aanvaard cijfer. Probleem met zo'n cijfer is dat je enkel kan af gaan op wat de ondervraagden zelf zeggen. Als je aan 1000 mannen vraagt of ze homo zijn, en 100 antwoorden "ja" dan kom je op 10 % uit, maar als er van die 1000 ook nog eens 100 homo's zijn die het verzwijgen (omdat er nog steeds een stigma op kleeft), dan kloppen je cijfers niet meer.

Kinsey kwam aan 33 % uit, maar hij rekende het begrip "homo/bi-seksueel" nogal ruim (iedereen die ooit eens seks hebben gehad met iemand van hetzelfde geslacht), andere wetenschappers kwamen op zo'n 7 %, maar die rekenden iedereen die ooit eens seks had gehad met iemand van het andere geslacht niet tot de homo's (m.a.w. een homo die 1 keer op te proberen op zijn 16 met een meisje vrijt telde hij al niet meer mee als homo, zelf niet als die persoon tot de conclusie kwam dat heteroseks niets voor hem was en daarna exclusief homoseksuele contanten had).
Ik heb geen cijfers maar vind 10% aan de ruime kant, het kan ook liggen aan mijn 'landelijke' afkomst waar het gemiddelde zeker veel lager ligt...
Cijfers over sexualiteitsbelevingen zijn zowiezo onbetrouwbaar...taboes zorgen voor een vertekend (gelogen) beeld...het kan dus zelfs meer zijn dan 10% maar je hebt geen betrouwbare cijfers..
Pubers kan je nooit meerekenen, omdat veel hetero's/holebi's in die zoekende periode als eens aan experimentje gedaan hebben met hetzelfde geslacht...
Oud 28 juli 2010, 18:45   #90
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Oud 28 juli 2010, 18:49   #91
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
wapperende handjes en nichten triggeren uw driehoeksobsessie dan niet...

Het is niet de eerste en laatste keer dat een forummer zich haaks gedraagd tov zijn stellingen...ik meen me iemand te herinneren die zich halsstarrig verzette tegen een openbare controle mbv camera's maar geen problemen had om medeforummers via hun openbaar profiel te monitoren en dat zelfs te capteren...
Oud 28 juli 2010, 19:00   #92
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb geen cijfers maar vind 10% aan de ruime kant, het kan ook liggen aan mijn 'landelijke' afkomst waar het gemiddelde zeker veel lager ligt...
Cijfers over sexualiteitsbelevingen zijn zowiezo onbetrouwbaar...taboes zorgen voor een vertekend (gelogen) beeld...het kan dus zelfs meer zijn dan 10% maar je hebt geen betrouwbare cijfers..
Pubers kan je nooit meerekenen, omdat veel hetero's/holebi's in die zoekende periode als eens aan experimentje gedaan hebben met hetzelfde geslacht...
Tja, veel holebi's trokken vroeger vaak weg uit hun landelijke omgeving naar een grote stad waar er minder sociale controle is en heel veel holebi's komen er ook niet algemeen voor uit (zeker niet op plaatsen waar er veel sociale controle is). Wellichte "lijkt" het gemiddelde in landelijke gebieden enkel veel minder.
Als die 10 % wordt berekend op het aantal mensen die er wel voor uit komen dat ze holebi zijn, dan zijn er in werkelijkheid veel meer holebi's. Vergeet niet dat er heel wat bi's zijn in een hetero-relatie en dus door de buitenwereld als "hetero" worden aanzien.

Bij elk cijfer dat je krijgt uit bevragingen moet je nog een heel wat bij rekenen van mensen die er niet voor uit komen.

Heel wat holebi's verzwijgen het, dus kan ik me heel goed in beelden dat u de verkeerde perceptie hebt dat er heel weinig holebi's zijn (vooral in landelijke gebieden). Ik ben ook afkomstig uit een landelijk dorp, en sedert dat ik er voor uit gekomen ben (en dat "nieuws" heel rap het dorp rond ging) zijn er heel wat holebi's komen zeggen dat ze het bewonderden dat ik dat durfde (maar het zelf wel bleven verzwijgen). Zelfs goede vrienden van mijn broers waarvan mijn broers niet wisten dat ze homo waren. Als je zelf openlijk homo was geweest, dan zou je wellicht in je landelijke omgeving heel wat meer holebi's kennen.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 28 juli 2010, 19:02   #93
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik herinner me dat de politie in (ik denk) Mollenbecque-Saint-Jean enkele jaren geleden een auto vol computer en hifi-apparaten plaatste op een plaats waar veel criminaliteit en overlast was. Die apparaten waren heel zichtbaar, en inderdaad binnen de kortste keren werd deze auto gekraakt. Wat dus de bedoeling was van de politie. De politie er meteen achterna, en ze rekenden de boeven in.

De boeven hebben de vrijspraak gekregen, hoewel ze op heterdaad betrapt werden. Het was ook meer dan logisch dat ze de vrijspraak kregen, want de diefstal werd uitgelokt.

Wat is "uitlokking"? Hand in hand over straat lopen met je vriend?
Oud 28 juli 2010, 19:09   #94
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij elk cijfer dat je krijgt uit bevragingen moet je nog een heel wat bij rekenen van mensen die er niet voor uit komen.
.
Dat kan kloppen, maar ook bij elk cijfer van bevragingen moet je een (gigantische) foutmarge bijtellen, ik en 99% van de doorsnee mensen zijn nog nooit bevraagd over eenderwelk onderwerp...steekproeven met een diductiefactor zijn het, geen volkstellingen...

McKinsey doorbrak het taboe, dat siert hem, maar hij had als klankbord alleen maar openlijk progressieve mensen...zijn steekproeven waren bijgevolg ver van representatief..
Oud 28 juli 2010, 19:14   #95
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Wat een onzin. Uitlokking is iemand overhalen een crimineel feit te begaan. Als homo's of "lokhomo's" hand in hand over straat lopen is dat net zo min uitlokking als dure spullen in de auto hebben liggen. In beide gevallen heeft men gewoon zijn grijpgrage dan wel sla-grage klauwen thuis te houden.

Wat wél uitlokking zou kunnen zijn, is iemand over proberen te halen voor of van u drugs te kopen bijvoorbeeld. Maar dat is dus iets heel anders.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 19:18   #96
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Wat een onzin. Uitlokking is iemand overhalen een crimineel feit te begaan. Als homo's of "lokhomo's" hand in hand over straat lopen is dat net zo min uitlokking als dure spullen in de auto hebben liggen. In beide gevallen heeft men gewoon zijn grijpgrage dan wel sla-grage klauwen thuis te houden.

Wat wél uitlokking zou kunnen zijn, is iemand over proberen te halen voor of van u drugs te kopen bijvoorbeeld. Maar dat is dus iets heel anders.
²

Ook bij ongewenste intimiteiten kan er sprake zijn van uitlokking, ik denk wel dat dit hier zeker niet het geval gaat zijn..
Oud 28 juli 2010, 19:29   #97
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat kan kloppen, maar ook bij elk cijfer van bevragingen moet je een (gigantische) foutmarge bijtellen, ik en 99% van de doorsnee mensen zijn nog nooit bevraagd over eenderwelk onderwerp...steekproeven met een diductiefactor zijn het, geen volkstellingen...

McKinsey doorbrak het taboe, dat siert hem, maar hij had als klankbord alleen maar openlijk progressieve mensen...zijn steekproeven waren bijgevolg ver van representatief..
Jij kent ook niet de seksuele geaardheid van alle mensen van je dorp, dus je bewering dat er minder holebi's zijn in een landelijke omgeving is ook nergens op gestoeld.
Het zijn inderdaad steekproeven met al hun beperkingen. Volkstellingen gebeuren ook niet altijd even eerlijk. Een tijdje geleden was er een volkstelling in de USA en er werd enkel rekening gehouden met gehuwden, samenwonende hetero's en alleenstaanden. Aangezien het homohuwelijk slechts in 5 staten bestaan en samenwonende hetero's in andere staten als "alleenstaande" werden beschouwd kwamen ze natuurlijk aan een heel laag aantal holebi's.

Het probleem van die cijfers is dat heel wat mensen er niet voor uit komen. Als het klopt dat er enkel openlijke progressieve mensen zouden deel nemen aan zijn steekproeven, die dus geen enkele reden zouden hebben om hun homoseksualiteit te verbergen, dan zouden zijn cijfers toch dichter bij het werkelijke aantal moeten liggen dan cijfers genomen in een conservatief milieu waar nog een heel erg taboe rust op homoseksualiteit (en mensen dus er alle baat bij hebben om hun homoseksualiteit te verbergen).
Oud 28 juli 2010, 19:38   #98
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij kent ook niet de seksuele geaardheid van alle mensen van je dorp, dus je bewering dat er minder holebi's zijn in een landelijke omgeving is ook nergens op gestoeld.
Het zijn inderdaad steekproeven met al hun beperkingen.
verbergen).
Dat is de kip of het ei...zijn sommige gehuwde , samenwonende of alleenstaande mannen ook homo ? wie weet..beweren dat niemand in zo'n familiale situatie het is , is gokken, net zoals zeggen dat er zeker een aantal homosexueel zijn..kortom we weten het niet..en kunnen dus geen acurate cijfers gebruiken in een debat..
Oud 28 juli 2010, 19:44   #99
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is de kip of het ei...zijn sommige gehuwde , samenwonende of alleenstaande mannen ook homo ? wie weet..beweren dat niemand in zo'n familiale situatie het is , is gokken, net zoals zeggen dat er zeker een aantal homosexueel zijn..kortom we weten het niet..en kunnen dus geen acurate cijfers gebruiken in een debat..
Bwa, ik vind 10 % als gemiddelde van de diverse studies geen slecht consensus, vooral niet omdat het wetenschappelijk aanvaard is.
Tja, dat cijfer niet aanvaarden wil eigenlijk zeggen dat je geen enkel cijfer kan aanvaarden. Dus als je 10 % niet aanvaard omdat het maar een steekproef is, dan slaat uw bewering dat het er minder dan 10 % is ook nergens meer op.

Maar inderdaad, het enige wat we absoluut zeker zijn is dat er veel meer holebi's zijn dan dat je zou denken.
Oud 28 juli 2010, 19:50   #100
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is "uitlokking"? Hand in hand over straat lopen met je vriend?
Neen, op voorbedachte wijze bij bepaalde mensen criminele handelingen uitlokken. Dit is niet hand in hand over straat lopen, daar vragen die mensen niet om. Maar een overval 'in elkaar steken' of beter gezegd 'uitlokken' kan dus helemaal niet.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be