Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2010, 16:01   #81
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Kanker is voorgeprogrammeerd.
Ergens in je genen wordt bepaald of er op een gegeven moment fouten in de celdeling gebeuren je je hebt prijs.

Gezond leven is natuurlijk altijd meegenomen.
Er kan ook een plotse mutatie optreden in de tsg (tumor suppressorgenen) waardoor kanker een niet-voorgeprogrammeerde ziekte is.
Kanker bevat een complexe cascade aan cellulaire en genetische veranderingen waarbij "voorgeprogrammeerd" gewoon niet klopt.

Ik hoop ook dat ze het haalt, voor haar kinderen.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:52   #82
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Kanker is voorgeprogrammeerd.
voor de talrijke slachtoffers in Hiroshima is die voorprogrammatie in Amerika gebeurt, zo kunt ge het ook bezien.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 00:46   #83
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
voor de talrijke slachtoffers in Hiroshima is die voorprogrammatie in Amerika gebeurt, zo kunt ge het ook bezien.
Dat was een ramp en daar ben ik het met je eens. Enkel probleem was dat de Japanners meer mensen de dood in hadden gejaagd zonder die smerige aanval. Velen hebben zich in de dood gestort nog voor er een Amerikaan op hun bodem stond. Had Japan zich overgegeven toen WOII toch al afgelopen was, dan was er geen nood aan Enola Gay.

Waarmee ik niet wil zeggen dat de Amerikanen niet erg belust waren op het zien van het effect van hun nieuwe speeltje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 04:16   #84
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat was een ramp en daar ben ik het met je eens. Enkel probleem was dat de Japanners meer mensen de dood in hadden gejaagd zonder die smerige aanval. Velen hebben zich in de dood gestort nog voor er een Amerikaan op hun bodem stond. Had Japan zich overgegeven toen WOII toch al afgelopen was, dan was er geen nood aan Enola Gay.

Waarmee ik niet wil zeggen dat de Amerikanen niet erg belust waren op het zien van het effect van hun nieuwe speeltje.
Vrouwen en kinderen zijn geen soldaten.

Laatst gewijzigd door xrc : 13 augustus 2010 om 04:17.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 08:27   #85
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Allez, in de meeste culturen.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 08:35   #86
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier heb je gelijk in.
De atoombom was misschien van alle kwaad het minst erge.
Oud 13 augustus 2010, 09:04   #87
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Wat heeft Hirochima met Morel te maken ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 09:05   #88
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat moet je eens gaan vertellen tegen de slachtoffers van de V1 en V2's + de andere bombardementen van de Duitsers op Londen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 10:04   #89
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat heeft Hirochima met Morel te maken ?
uw punt was dat kanker genetisch voogeprogrameerd is, dit was een tegenvoorbeeld dat me (in deze periode) zomaar te binnen schoot...
(niet om daarop reaktie uit te lokken...)
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 10:04   #90
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat was een ramp en daar ben ik het met je eens. Enkel probleem was dat de Japanners meer mensen de dood in hadden gejaagd zonder die smerige aanval.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Militair was Japan reeds de facto uitgeschakeld. Allicht zou Japan zich tegen het najaar zou overgeven, zelfs zonder invasie(*). De Japanse leiding had ook reeds zijn interesse in een onderhandelde overgave laten blijken, hetgeen door de V.S. werd geblokkeerd: waar Japan twee garanties wou, nl. dat Japan één land zou blijven en dat de keizer zou kunnen aanblijven, eisten de V.S. een onvoorwaardelijke en dus niet-onderhandelde overgave. Daarenboven wilde de regering-Truman vermijden dat ook de Sovjets erbij betrokken zouden raken.

(* Cfr. het rapport van de (regeringsexpert) Paul Nitze, niet bepaald een pacifistische hippie. Overigens was zelfs MacArthur, die zich later in Korea zou laten kennen als iemand die niet wars is van dwaas machtsvertoon, niet overtuigd van de noodzaak.)

Citaat:
Daar zit het hem veeleer: de affirmatie van de nieuwe Amerikaanse grootmachtstatus, en machtsuitbreiding van de geopolitieke concurrent verhinderen.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 13 augustus 2010 om 10:16.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2010, 10:56   #91
westerhagen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Militair was Japan reeds de facto uitgeschakeld. Allicht zou Japan zich tegen het najaar zou overgeven, zelfs zonder invasie(*). De Japanse leiding had ook reeds zijn interesse in een onderhandelde overgave laten blijken, hetgeen door de V.S. werd geblokkeerd: waar Japan twee garanties wou, nl. dat Japan één land zou blijven en dat de keizer zou kunnen aanblijven, eisten de V.S. een onvoorwaardelijke en dus niet-onderhandelde overgave. Daarenboven wilde de regering-Truman vermijden dat ook de Sovjets erbij betrokken zouden raken.

(* Cfr. het rapport van de (regeringsexpert) Paul Nitze, niet bepaald een pacifistische hippie. Overigens was zelfs MacArthur, die zich later in Korea zou laten kennen als iemand die niet wars is van dwaas machtsvertoon, niet overtuigd van de noodzaak.)

Daar zit het hem veeleer: de affirmatie van de nieuwe Amerikaanse grootmachtstatus, en machtsuitbreiding van de geopolitieke concurrent verhinderen.
Fout.De leiding van de VS zag het zo niet.De invasie was al in detail voorbereid.De atoombom diende om de noodzaak daartoe te verhinderen.
westerhagen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 07:34   #92
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

MR Morel is getrouwd met F Vanhecke.
bron

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 10 januari 2011 om 07:34.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 07:42   #93
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
MR Morel is getrouwd met F Vanhecke.
bron
Ik zou zeggen:

"Proficiat, een goede beslissing".
Oud 10 januari 2011, 09:09   #94
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik wist niet dat je gehuwd moest zijn om het voogdijschap over je kinderen aan iemand anders dan je ex-partner door te geven.
Ik had ooit mijn broer aangeduid als beheerder van de goederen van mijn kinderen indien er iets met mij moest gebeuren, en volgens de notaris was dat best mogelijk.

Wat me stoort aan het krantenartikel is terug die verwijzing naar het Facebook incident met Debie. Het was Valérie Seyns die - naar aanleiding van het ontvangen van haar uitbatings vergunning - schreef: "het einde is in zicht"; Debie antwoordde: zet de champagne koud (toen al? MRM leeft nog steeds), en het lief van de ex van MRM schreef: "hé hé" (d�*t is een dubieus antwoord, op conto van het lief van de ex van MRM). Dat er verschillende mensen "vind ik leuk" aanvinkten lijkt me normaal. facebook heeft geen "vind ik sneu" en dat was gezien de inhoud van het bericht ook geen normale reactie geweest.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 09:18   #95
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik wist niet dat je gehuwd moest zijn om het voogdijschap over je kinderen aan iemand anders dan je ex-partner door te geven.
Ik had ooit mijn broer aangeduid als beheerder van de goederen van mijn kinderen indien er iets met mij moest gebeuren, en volgens de notaris was dat best mogelijk.

Wat me stoort aan het krantenartikel is terug die verwijzing naar het Facebook incident met Debie. Het was Valérie Seyns die - naar aanleiding van het ontvangen van haar uitbatings vergunning - schreef: "het einde is in zicht"; Debie antwoordde: zet de champagne koud (toen al? MRM leeft nog steeds), en het lief van de ex van MRM schreef: "hé hé" (d�*t is een dubieus antwoord, op conto van het lief van de ex van MRM). Dat er verschillende mensen "vind ik leuk" aanvinkten lijkt me normaal. facebook heeft geen "vind ik sneu" en dat was gezien de inhoud van het bericht ook geen normale reactie geweest.
Dit geeft waarschijnlijk meer rechtszekerheid.
BTW: ik vind dat ze veel eerder hadden moeten huwen.
Oud 10 januari 2011, 09:22   #96
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet zozeer over de voogdij, maar wel over haar nalatenschap.
Zoals ze zelf aangaf ,wil ze met dit huwelijk voorkomen dat haar ex en zijn vriendin na haar dood rondsnuffelen in haar spullen die eigenlijk voor haar zoontjes bestemt zijn. Zo heeft ze bv voor elke toekomstige gelegenheid en gebeurtenissen brieven en kaartjes geschreven voor haar zonen. Met dit huwelijk kan ze zeker stellen dat haar kinderen die op gepaste tijden zullen krijgen (verjaardagen, afstuderen,enz..)
Aangezien haar ex het hoederrecht heeft zouden al deze zaken na haar dood integraal naar haar ex gaan indien ze niet gehuwd was.
En wetende dat hij zelfs nu nog MRM het niet hunt om extra tijd bij haar zoontjes door te brengen , kunnen we wel raden wat hij met dat nalatenschap zou doen.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 09:24   #97
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
BTW: ik vind dat ze veel eerder hadden moeten huwen.
Inderdaad.
Maar ik dacht dat Frank VH gehuwd was met iemand anders.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 10:12   #98
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was Valérie Seyns die - naar aanleiding van het ontvangen van haar uitbatings vergunning - schreef: "het einde is in zicht";
Buiten jou, en misschien nog een paar, geloofde niemand dit.

En aan het jonge paar : geniet met elkaar nog volop van de laatste dagen die haar nog gegund worden.
Oud 10 januari 2011, 10:13   #99
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Inderdaad.
Maar ik dacht dat Frank VH gehuwd was met iemand anders.
ondertussen is hij al gescheiden.
Oud 10 januari 2011, 10:17   #100
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Buiten jou, en misschien nog een paar, geloofde niemand dit.

En aan het jonge paar : geniet met elkaar nog volop van de laatste dagen die haar nog gegund worden.
Laat me dan maar naief zijn. Ik geloof echt niet dat Valérie Seyns zomaar die boodschap in haar facebook gaat zetten, terwijl er dan anderen reageren van: ik wil ook meedrinken, met als antwoord: jij zeker! jij hebt er genoeg voor gedaan!

Wat zou die persoon dan gedaan hebben? De chemotherapie baxters vervalst?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be