![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Het lijkt er inderdaad op dat hij aan het trollen is. Ieder zijn hobby.
'k Zal dan maar ophouden met hem te voederen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zelf ben helemaal niet sportief, ik snoep ook te veel. Nochtans heb ik nooit symptomen van kanker of zo ondervonden (hout vasthouden ![]() Zoals een vrouw wier 2 zonen laatst verongelukten, zei : het is het lot, als het moet gebeuren, is er niets aan te doen. Ik weet niet hoe ik me zou voelen in Marie-Rose's plaats maar ik weet wel dat het vreselijk moet zijn voor een ouder te beseffen dat zij/hij haar/zijn kinderen niet zal zien opgroeien en hen niet zal kunnen begeleiden naar de volwassenheid.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 3 augustus 2010 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn bejaarde moeder zou misschien geestelijk of lichamelijk al niet meer zo sterk kunnen staan dat een goed gesprek of vrolijk gaan wandelen op elk moment van "het bezoekuur" mogelijk is (niets verplicht de man overigens om een "bezoekuur" in te lassen). Dan nog kan gewoon het aanvoelen van het gezelschap van haar zoon toch deugd doen. Misschien is ze bij vlagen "wat moe" en is het op zulke momenten dat hij die boekjes leest. En misschien is ze een beetje zoals nogal wat oudere mensen, waar de lichtbak het frisse denken wat heeft vervangen maar dan nog kan ze er best van genieten als iemand wat tijd maakt om mee te kijken. Geh... hoeveel "jongere" mensen hebben de perceptie dat samen zijn het delen van de lichtbak is? Ik zeg niet dat mijn veronderstellingen juist of nog maar een beetje juist kunnen zijn, maar wel dat het gevaarlijk - hoe goed bedoeld ook - is om conclusies te trekken (zelfs al is het onder de vorm van een goede en goedbedoelde raad) over het familiale of relationele leven van anderen zonder eerst te weten hoe de situatie aldaar is. Sorry voor dit off-topic bericht, maar ik moest het er even uit naar aanleiding van je post waarin een denkbeeld over de situatie van anderen meteen naar voor wordt geschoven. En geniet van je post want het je hebt het me gelapt dat ik voor het eerst in mijn forumverleden eens iets schrijf dat ook maar wat op een verdediging van de ministe kan lijken. ![]() PS: Heel knappe avatar heb je (Vl. Leeuwin, jij niet ministe ![]() --- Ontopic: mijn gedachten zijn WEL bij Morel en haar familie (zeker haar kinderen). Het is net omdat ze bekend is en moet en wil blijven vechten tegen de kwaaie meneer K. dat ze waarschijnlijk een opstekertje is voor de zovelen die niet in de "boekskes" staan en hetzelfde lot moeten ondergaan. Als ik de redenering moet volgen van sommigen hier, dan hebben we morgen een Story of Privé van duizenden bladzijden per week van iedereen die in diezelfde pijnlijke situatie zit en trouwens zitten er zovelen niet te wachten om dat publiekelijk te doen. Zij is er in haar positie als publiek figuur echter wel lichtjes toe verplicht, ook al is "verplicht" een zwaar woord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik hoop dat ze de ziekte alsnog overwint, zeker voor haar kinderen. De kinderen hebben hun moeder nodig. Echter op politiek vlak blijf ik erbij dat ze een aantal onaanvaardbare dingen heeft gedaan. Waarom Filip Dewinter een mes in de rug steken door in 2007 openlijk te verkondigen dat er sleet op zit. Zoiets vertel je misschien op het partijbestuur maar toch niet in het openbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, "ze", die gehate mensen die nadenken, moeten het weer oplossen voor de luie kleinburger.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is toch vrij (maar helaas steeds minder) exceptioneel. Ik heb in mijn vriendenkring ook iemand van 34 die herstellende is van borstkanker. Zijn er eigenlijk ergens cijfers beschikbaar? Ik heb toch de indruk dat er een sterke toename aan het aantal kankergevallen bij nog relatief erg jonge mensen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het heel normaal dat Morel haar kankerverhaal ook in de media heeft gebracht of denkt iemand dat chemo ongemerkt voorbij gaat? Ik kan bevestigen van niet hoor!
Wanneer je dus dit overkomt als publiek figuur kun je maar beter de koe bij de horens nemen en zelf erover schrijven, zelf erover communiceren. Wanneer je zoals Moral een agressieve kanker hebt is de aandachtshoer spelen het laatste van je zorgen, wie dit beweert heeft gewoon een barslecht karakter, dat is dan het probleem en niet Morel of haar kanker. Ik vind het een straffe madam met kloten aan haar lijf, ookal zie ik niets in haar politieke keuze voor het Vlaams belang, ze is meer dan enkel mooi en blond en liet zichzelf horen, dapper van haar! En goed dat die mannen eens de wind van voren kregen van iemand van eigen partij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, was ze politiek gezien een lichtgewicht. Die bovendien haar dossiers niet altijd goed kende. Maar dat neemt niets weg van haar grote moed mbt tot haar ziekte. Dus: duimen maar!! Laatst gewijzigd door system : 6 augustus 2010 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() innige deelneming
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt men aan de familie van een overledene.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga in elk geval, als ze zou sterven (laten we alsnog hopen dat 't niet gebeurd) haar eer betonen door mijn aanwezigheid op haar uitvaart.
En ik hoop vele duizenden met mij. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U kijkt er al naar uit ... Redelijk cynisch.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 8 augustus 2010 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezond leven en bewegen is wel degelijk een middel tegen kanker , hetzij niet sluitend. Geloven in een sluitend middel tegen kanker is eerder debiel te noemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kanker is voorgeprogrammeerd.
Ergens in je genen wordt bepaald of er op een gegeven moment fouten in de celdeling gebeuren je je hebt prijs. Gezond leven is natuurlijk altijd meegenomen. |
![]() |
![]() |