![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Werd je gepest? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
26 | 49,06% |
Ja, lichtjes |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,19% |
Ja, hard |
![]() ![]() ![]() |
11 | 20,75% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens naar zo'n kerel geweest en heb die bril afgezet en gevraagd hoe hij zich nu voelde. Na 2 minuten met die bril op zijn gezicht moest hij bijna overgeven. Snel bril teruggenomen voor hij echt ging kotsen. Heb hem toen niet meer gehoord over mijn bril. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jouw ervaring is me gelukkig gespaard gebleven. Mijn zicht was toen al vreselijk dus ik had in de kloten van een leraar kunnen sjotten. Dat zijn mijn mindere dag zijn geweest, vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus ECHT pesten. Iemand wat naroepen a la "brillekas", ok. Kan je gewoon "Ja he" tegen zeggen. Maar iets duurs als een bril vernielen, dat is echt smerig. Voelt me een beetje aan als het vernielen van de rolstoel van een verlamd persoon. Je hebt een handicap en je hebt een hulpmiddel nodig. Dat vernielen is puur sadisme.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 november 2010 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt anders wel prachtige (maar wat minder werkende) ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest je vroeger maar eens naar school komen met de vorige samsonite van je vader. Ze hadden allemaal blijkbaar het reclame filmpje gezien waarin die dingen indiscutabele waren. Dag 1. Meteen afgenomen en een bende ging er op zitten springen. Op den duur hield ik hem verborgen maar een goede vriend van me wou als grap hem toch open krijgen. Ik heb die toen een lel verkocht dat hij er een paar minuten niet meer echt bij was. Heb me achteraf wel flink verontschuldigd bij hem en hij kon begrip opbrengen voor het feit dat dat heel gevoelig lag. Ach... zou die kerel nog eens willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prijs je gelukkig. Ik heb nu twee reservebrillen omwille van -8 en -9. Eentje voor in de wagen en eentje voor in mijn boekentas. Ik zou zelfs geen taxi herkennen zonder bril. En lenzen kan ik niet verdragen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden al. Jij zei dat hij je deed denken aan een vrouwenhatende klootzak vanuit je familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() De hele opticaindustrie, dat zou beter stoppen want we kunnen met dat geld mensen met kanker helpen. Ik bedoel, je kunt nog altijd wel wazige dingen herkennen, en het is niet dat je blind bent he? Vergroot je lettertype gewoon heel hard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er mis met een bril?
Ik voel me stoer als ik mn bril opzet.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het resultaat was een tijdje ziekenhuis voor hem en een operatie. Er waren getuigen genoeg die bevestigden dat het zelfverdedeging was dus die ouders (ze waren rijk) hadden geen been om op te staan. Hij werd zelfs van school gestuurd en ik mocht fijn blijven zitten waar ik zat. De directeur had toen net toezicht ![]() |
|
![]() |
![]() |