![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik moet u ontgoochelen: het waren niet alleen jongeren van de VUB. Jongeren de dag van vandaag zijn misschien wijzer dan we geneigd zijn te denken. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peanuts plus 1 blijft peanuts. Dit is een discussie over het geslacht der engelen. Ge zult met iets straffers uit de hoek moeten komen als ge dit zinkend koninkrijkje weer tot leven wilt wekken.
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U vergeet de vakbonden ABVV, ACW en hun waalse vrienden.
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Daar denk ik sterk over na. Dan betaal ik tenminste men belastingen aan een regime die ik het waard vind om voor te werken. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geduld beste, we zijn op de goede weg... De VL zal spontaan op straat komen dankzij uw vrienden.
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe hier niet meer aan mij: van mij mag u het aantal bepalen, en ik leg me daar bij neer.
U mag tot honderdduizend gaan, of tot vijfhonderdduizend, het zal geen zak veranderen: België had nooit moeten bestaan, het is eindelijk in elkaar aan het stuiken en het zal verdwijnen. Een voetnoot in onze geschiedenis.
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en dan nu het besluit:
er wordt nog anderhalve dag over deze betoging gepraat, en voor de rest blijft dit land even geblokkeerd als voordien, met dank aan het Franstalige non tegen noodzakelijke hervormingen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() En BDW wil geen franstalig dictaat.
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bon. Bracke zegt dat NVA dat wat vandaag op tafel lag met beide handen zou hebben aangenomen. Was dat toen wel goed voor NVA (en CD&V) voor de toekomst van Vlaanderen daar waar we er nu naar de hel en verdoemenis mee zouden gaan? Laatst gewijzigd door solidarnosc : 23 januari 2011 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo verzet zich dus tegen de democratische besluitvorming. Hij zal dat niet lang meer kunnen blijven doen.
#94 |
Minister
|
![]() een compromis vereist ook toekomingen van de andere kant... vlamingen moeten steeds veel meer toegeven dan franstaligen...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat NVA en co doen? Eenzijdig de Vlaamse onafhankelijkheid proberen uitroepen die speculanten de staatsschuld zullen doen opdrijven tot gigantische proporties en banken als KBC in zware problemen zullen brengen om nog maar te zwijgen van wat ie denkt te moeten doen met Brussel?
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben de Vlaamse partijen al toegegeven aan de Franstaligen? Wat extra geld voor Brussel dat in Brussel ook een Vlaamse eis is. Wat borrelnootjes rond BHV (die NVA nog niet eens wil geven). Thats it.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige probleem die er zou zijn is het bepalen van wie welk deel van de staatsschuld moet dragen. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 21% Vlamingen, 16% pro-Belgische manifestatie, 18% jongeren. Betoging was dus voor 85% een gepensioneerde anti-Belgische Wallobrux-manifestatie? Dat we dat niet gezien hebben
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 23 januari 2011 om 22:53. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het van mij afhangt zou ik: - de Vlaamse regeringen haar bevoegdheden en stoemelings laten uitbreiden tot alle noodzakelijke bevoegdheidsdomeinen; - het Brussels gewest zo hard onder druk zetten (ondermeer door geen euro extra geld te geven) dat de Brusselaars zelf gaan smeken om hun zgn. gewest af te schaffen; - en in het Belgisch parlement alle voorstellen die met een eenvoudige Vlaamse meerderheid kunnen gestemd worden, te stemmen. Om te beginnen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 23 januari 2011 om 22:54. |
|
![]() |