![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() het verhuren van kamers voor prostitutie met de bedoeling daarmee “een abnormaal profijt te realiseren”;[26]
het houden van “een huis van ontucht of prostitutie”;[27] exploiteren van de ontucht of prostitutie van een ander;[28] reclame maken voor prostitutie.[29] Lees nog eens Er is een gedoogbeleid voor niet door pooiers geëxploiteerde prostituees bedoel je? Wat komt de draadopener dan nog klagen als dat zo is? Hij eist volledige legalisatie. Dat doet veronderstellen dat het nog niet zover is. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een kaartje meegegeven ter attentie van eno :
Zowel de blauwe en groene zones : legaal De groene zones geven de landen aan waar er eveneens legaal is dat in georganiseerd verband te doen ( mits bepaalde regels ) (Van de blauwe kan men dus ergens dat men het beziet als recht maar er liever maatschappelijk niet echt mee geconfronteerd wordt.) De rode zones : illegaal ps. shit ! 't is blijkbaar een png-extensie ... geen goesting om het nog even om te zetten -> link Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2011 om 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prostitutie wordt door de aangehaalde regeling toch nog stevig ingeperkt. Ik ben geen jurist. Ik kan er dus niet diep op ingaan. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kan je echt niet lezen en lees je wat je wenst te lezen ![]() 't is anders simpel hoor : GEEF ME HET JUISTE ARTIKEL UIT HET STRAFBOEK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ga e je eens minimum informeren ? PROSTITUTIE AN SICH IS NIET STRAFBAAR IN BELGIË maar wel geregeld via allerhande artikels als het op georganiseerd vlak plaatsvindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees tevreden met Wiki Of raadpleeg, koop en citeer het strafboek zelf Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uit Wiki Sinds wetswijzigingen in 1995 is in België strafbaar: het verhuren van kamers voor prostitutie met de bedoeling daarmee “een abnormaal profijt te realiseren”;[26] het houden van “een huis van ontucht of prostitutie”;[27] exploiteren van de ontucht of prostitutie van een ander;[28] reclame maken voor prostitutie.[29] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() U snapt de ironie van mijn post niet. Ik maak een statement dat zo rationeel en juist is dat er geen discussie mogelijk is, maar ik nodig toch uit voor discussie. Het is opmerkelijk dat in geen tijd 3 pagina's volgespamd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Gedwongen prostitutie en uitbuiting wordt daar aangepakt, maar niets belet een hoer om een eenmans(vrouws)bedrijfje te starten.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat wij ons als maatschappij boven zaken als prostitutie moeten zetten. Een denigrerende objectificatie van de vrouw en ook nog eens een dienst die weinig toegevoegde waarde brengt.
En over het argument dat hier mee potentiële verkrachters hun dorst "kunnen lessen". Het zou evenzeer gesteld kunnen worden dat ze hier net aanmoediging in vinden. Trouwens, voor andere misdaden zou die logica ook gebruikt kunnen worden. Potentiële moordenaars mensen doen doodsteken die hun leven beu zijn, of sadisten die mensen martelen die het er wel voor over hebben voor het geld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
uit Wiki Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() En daarover zeg ik dus dat de klant zou moeten beboet worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij een speciaal soort pc of zo ?
Iedereen heeft toegang tot http://suisse.juridat.be/cgi_loi/loi_N.pl?cn=1867060801 Citaat:
Moet dit een subtiele openingspiste naar een potje 'omkering bewijslast' voorstellen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is er discussie mogelijk maar die komt er blijkbaar niet... dat zegt toch al iets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Waarom zou de klant beboet moeten worden als de hoer in kwestie haar (of zijn, we zijn modern tenslotte) diensten vrijwillig aanbiedt?
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens een onderzoek doen naar het aantal hoerenlopers onder verkrachters in vgl met het aantal hoerenlopers b ij de normale bevolking zou ook al waardevolle info geven daarover |
|
![]() |
![]() |