Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2011, 11:05   #81
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht Bekijk bericht
Breivik was geen eenzame wolf. Breivik was een man die heel intelligent is en maar al te goed beseft waar hij mee bezig was. Breivik haalde zn mosterd bij extreem-rechtsen als Wilders en De Winter. Die mannen mogen van mijn part ook terecht staan.
En ik vind uw mening walgelijk.
Het gaat er niet eens om of je het met iemand zoals Wilders/Dewinter eens bent, dat ben ik namelijk ook niet, maar wel of er binnen het politiek debat heikele punten mogen worden aangehaald in het kader van het vrij uiten van een mening.
Wat u doet is pleiten voor pure sencuur binnen het politieke debat als basis voor een linkse dictatuur,en bovendien bent u niet eens consequent, u weet toch dat er eremoorden gebeuren, zet u daarom iedere imam tegen de muur?
Breivik was een psychopaat met obsessieve neigingen die overal vanalles bij mekaar plukte en uit verband haalde om vervolgens zijn hoogt persoonlijke visie samen te vatten in een of ander document waarbij hij zowat alles heeft misbruikt wat hij te pakken kon krijgen.
Niemand staat achter dat gedrocht van die Breivik, schande hoe u dat even probeert te misbruiken als pleidooi voor sencuur op wie een andere politieke mening heeft dan deze van u of mezelf.

Nu even on topic, van mij mogen ze die kerels van bloed, eer en trouw verooordelen voor samenzwering met terroristische bedoelingen, dat soort radicalen moet je gewoon strafrechtelijk vervolgen en liefst nog opsluiten ook.

Laatst gewijzigd door alice : 22 september 2011 om 11:07.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 11:06   #82
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
BBET een 'extremistische gewapende bende'.... d�*t deed me lachen.
Heb je hun White Freedom Fighter videos gezien die op de persvoorstelling getoond werd? Gehoord over hun opeisingsbrief? etc etc

Grappig dat je het voor zo'n krapuul opneemt, gewoon omdat ze uit een gelijkaardig politiek straatje komen als u. Daarmee zeg ik niet da je BEET aanhanger bent, of even radicaal als hen.

Goed, als ik de BEET artikels vind scan ik ze speciaal voor u. Ik herinner me heel "straffe" teksten over homo's ook.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 11:16   #83
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Heb je hun White Freedom Fighter videos gezien die op de persvoorstelling getoond werd? Gehoord over hun opeisingsbrief? etc etc

Grappig dat je het voor zo'n krapuul opneemt, gewoon omdat ze uit een gelijkaardig politiek straatje komen als u. Daarmee zeg ik niet da je BEET aanhanger bent, of even radicaal als hen.

Goed, als ik de BEET artikels vind scan ik ze speciaal voor u. Ik herinner me heel "straffe" teksten over homo's ook.
Je moet dan wel de artikels scannen die geschreven werden door Horemans hé! Die man staat terecht voor ZIJN artikels, die andere schrijvers (bij mijn weten) niet.
Oud 22 september 2011, 11:24   #84
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Was Horemans niet UITGEVER van dat blad dat vol bedreigingen en geweldverheerling stond?

En schreef Horemans niet onder de nick "Paul Kruger" ?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2011, 11:31   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo'n zaken halen nauwelijks de mainstreammedia. (toevallig?)
Had een kleurling schuldig geweest dan stond het land op zn kop.
Ik zie hier een gelijkenis met Breivik. Die schreef namelijk ook een manifest voor het plegen van zn verschrikkelijke daad.
Een bende onnozelaars die inderdaad een Breivikske wilden doen, ...

Of waartoe het stelselmatig wegmoffelen van een probleem kan leiden...

Hou Lampedusa maar eens goed in het oog...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 13:12   #86
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wie liep er hier rond met kalashnikovs? Voor zover ik weet hebben ze bij één van die extremisten een enorme wapenvoorraad gevonden + heel wat wilde plannen, maar geen concrete stappen om dat plan ter uitvoering te brengen. Plus ondertussen heeft er geen kat enige vorm van schade geleden. Het is niet zo dat ze met die geweren klaar stonden om rond te gaan schieten op mensen he.
Jongen, ik schets een vergelijkbare situatie.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 16:24   #87
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Jongen, ik schets een vergelijkbare situatie.
En je doet dit met weinig talent.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 17:30   #88
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Onnozele hansworsten van BBET.

Weten zij niet dat de ideologie van Abou Jaja eeuwen lang is getuned om oorlog te voeren, andersdenkenden te vermoorden en een extreem achterlijke partiarchale maatschappij te stichen terwijl hier, als FDW wordt vermoord, helemaal niet naar de origine van het wapen wordt gekeken maar dat er vooral in het Vlaamse "weg met ons" milieu in het desbetreffende geval gewoon feest wordt gevierd?

Edit:Enkel de linkse achterlijkheid zou op het idee komen om die gasten au serieux te nemen teneinde ook eens iets van extreem rechts te kunnen zeggen...
Maar niet getreurd: diegenen die op deze draad het laatste buitengaat doet het (noorder)licht uit...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 september 2011 om 17:33.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:19   #89
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Onnozele hansworsten van BBET.

Weten zij niet dat de ideologie van Abou Jaja eeuwen lang is getuned om oorlog te voeren, andersdenkenden te vermoorden en een extreem achterlijke partiarchale maatschappij te stichen terwijl hier, als FDW wordt vermoord, helemaal niet naar de origine van het wapen wordt gekeken maar dat er vooral in het Vlaamse "weg met ons" milieu in het desbetreffende geval gewoon feest wordt gevierd?

Edit:Enkel de linkse achterlijkheid zou op het idee komen om die gasten au serieux te nemen teneinde ook eens iets van extreem rechts te kunnen zeggen...
Maar niet getreurd: diegenen die op deze draad het laatste buitengaat doet het (noorder)licht uit...
Speurders vonden een indrukwekkend wapenarsenaal, met honderden pistolen en machinegeweren, explosieven, boksbeugels, matrakken en stroomstootwapens.
En jij noemt dat dan heel vrolijk onnozele hansworsten ?????
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 18:51   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Speurders vonden een indrukwekkend wapenarsenaal, met honderden pistolen en machinegeweren, explosieven, boksbeugels, matrakken en stroomstootwapens.
Geef anders - voor de duidelijkheid, het aantal slachtoffers die gemaakt zijn met die "honderden" wapens?
Oud 23 september 2011, 18:58   #91
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geef anders - voor de duidelijkheid, het aantal slachtoffers die gemaakt zijn met die "honderden" wapens?
Geen.
Gelukkig was het gerecht deze keer op tijd.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 20:24   #92
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

Ik kon het natuurlijk al raden dat de draad zou omgetoverd worden tot een anti-islam, anti-abou jahjah, anti-sharia for Belgium draad. Zo kennen we de gemiddelde Vlaming natuurlijk.
Noorderlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 22:10   #93
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wapenverzamelaars zijn dat, die verder geen vlieg kwaad doen.
Oud 23 september 2011, 22:12   #94
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kon het natuurlijk al raden dat de draad zou omgetoverd worden tot een anti-islam, anti-abou jahjah, anti-sharia for Belgium draad. Zo kennen we de gemiddelde Vlaming natuurlijk.
Jij kent juist niets. Anders zou je niet pro-islam, pro-Abou Jajah, en pro-sharia zijn...
Oud 23 september 2011, 22:17   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Geen.
Gelukkig was het gerecht deze keer op tijd.
Het doet me wat denken aan de berichtgeving als de politie ergens controle deed, die vonden dan daarbij ook altijd verboden wapens. Bleek dan later dat het om een pennemes en een busje pepperspray ging.
Oud 23 september 2011, 22:46   #96
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wapenverzamelaars zijn dat, die verder geen vlieg kwaad doen.
respectabele wapenverzamelaars, hebben daar de nodige vergunningen voor, carlgustaaf. En wat hebben springstoffen (als semtex) met verzamelen te maken ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2011, 23:44   #97
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het doet me wat denken aan de berichtgeving als de politie ergens controle deed, die vonden dan daarbij ook altijd verboden wapens. Bleek dan later dat het om een pennemes en een busje pepperspray ging.
Of een beetje vuurwerk, en daar maken ze dan " springstof " van...

Laatst gewijzigd door den dinges : 23 september 2011 om 23:45.
Oud 24 september 2011, 00:07   #98
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Of een beetje vuurwerk, en daar maken ze dan " springstof " van...
De rechter zal het die brave burger wel uitleggen wat hij denkt van mensen die illegale wapens en explosieven stockeren. Vooral als die ook dergelijk gedachtengoed propageren en er pamfletten over schrijven met details van de plannen en hoe ze uit te voeren... Die gast zijn carrièreplanning voor de eerstkomende jaren is vrij voorspelbaar : de gevangenis.

Laatst gewijzigd door peter1962 : 24 september 2011 om 00:08.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 00:15   #99
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Kijk, ik heb geen medelijden met een paar extreemrechtse wapenfreaks met snode plannen die naar de gevangenis moeten.
Maar anderen van een bepaald geloof die met een schouderholster de omverwerping en verovering van onze samenleving prediken worden ongemoeid gelaten (uit schrik voor rellen).
En d�*t is broekschijterij.
En die broekschijterij gaat ons ooit zuur opbreken.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2011, 01:28   #100
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
De rechter zal het die brave burger wel uitleggen wat hij denkt van mensen die illegale wapens en explosieven stockeren. Vooral als die ook dergelijk gedachtengoed propageren en er pamfletten over schrijven met details van de plannen en hoe ze uit te voeren... Die gast zijn carrièreplanning voor de eerstkomende jaren is vrij voorspelbaar : de gevangenis.
Uiteraard, zodat hij gelouterd en weer volledig aangepast aan de maatschappij weer vrij komt.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be