![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij schijnt veel "zeker" te weten. Mijn zoon gaat vanaf januari voor de NMBS werken, ik laat u dan wel weten over hoeveel dagen het werkelijk gaat.
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
36 uren week. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 november 2011 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
miljaar waneer gaan die slavendrijvers van ambtenaren eens respect hebben voor onze economie |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() als het de beurt is aan belgie om verscheurd te worden zal het niet lang duren vooraleer de tamzakken van de nmbs en belggocontrol figureren in een artikel vd financial times
cant wait Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 november 2011 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=43
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is je kennis van de ambtenarij zo uitgebreid...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#90 |
Lokaal Raadslid
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door poxers : 10 november 2011 om 05:58. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat is juist de reden waarom er shit is. 20 miljard euro als ondernemingen 33.99% belastingen zouden betalen, dat zou het opbrengen, dit betaald elke werknemer, in de omringende landen doen ondernemingen dat., hier betalen ze amper 11% 6 miljard euro notionele interestaftrek, in omringende landen bestaat dat niet eens. Bovendien zijn het enkel grote ondernemingen die hier mee weglopen. We hebben al over, hoe kwam de shit ook al weer ? Je kan nog een tijdje doorgaan, bedrijfsvoertuigen die gebruikt worden voor privedoeleinden, zwartwerk, alle soorten aftrekposten die in de omringende landen niet bestaan, btw fraude, 2 x btw terugtrekken voor 1 ding enz.. nog een paar miljard... |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als het liberalisme doorgaat op vlak van EU, dan valt de euro en gaat ieder land failliet. Het zal niet liggen aan arme sociale steuntrekkers, maar aan de rijke liberale steuntrekkers ze zuigen overheid leeg en betalen geen belastingen.
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
‘Wanneer je kijkt naar de moeilijkheden van de Europese landen, dan zijn die enkel het gevolg van de opgestapelde problemen van een voorbijgestreefde welvaartstaat. Ik denk dat hun arbeidswetten uit een ander tijdperk stammen. Die wetten zetten aan tot luiheid en inertie, eerder dan tot hard werken. Het principe van loon naar werken bestaat er niet meer.Waarom zouden sommige mensen binnen de eurozone moeten werken tot hun 65 of langer, terwijl men in andere landen rustig met pensioen kan gaan op 55 en op het strand kan gaan liggen? Dat is gewoon onfair. Het welvaartsysteem is goed voor elke maatschappij en moet de zwaksten helpen om ook een goed leven te hebben. Maar de welvaartstsaat mag mensen niet aanzetten tot niet hard te werken.' Tenzij Europa zijn arbeidswetgeving wijzigt vindt Liqun een investering in het EFSF allesbehalve een verstandige investering. De China Investment Corporation beheert zo'n 400 miljard dollar aan Chinese fondsen. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet de fout van één systeem maar van 'elk systeem'... |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, gaat men daar werken op eigen initiatief, niet omdat men moet. Je weet dus wat je moet doen, wat er van je verwacht word en welke de vergoeding hiervoor is. Wat je niet weet, is of je ooit statutair benoemd word en of je je hele loopbaan bij de ambtenarij blijft. Alleen in de ambtenarij bedenkt men formules als uitgesteld loon. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moet de werkgever elke ochtend naar zijn medewerkers bellen, om zeker te weten dat ze wel komen opdagen? Neen, de medewerker belt naar zijn baas als hij niet kan komen. maw, werken is niet meer dan een moment in tijd, de werknemer verricht een prestatie en ontvangt hiervoor een vergoeding van de werkgever en dit onder een wederzijds akkoord, wat men terug vind in de arbeidovereenkomst. De arbeidsovereenkomst in de ambtenarij vermeld niets over een compensatie van achtergesteld loon via pensioenen. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij af moest op de volledige loonmassa dezelfde sociale last geheven worden zoals bij de privé, en dan die ambtenaren allemaal ingeschreven worden bij de privépensioenkas, met dezelfde voorwaarden als de privé, hoeveel dat verschil in begroting zou bedragen, volgens mij 7-10miljard
het is een getal die beter wat in de etalage zou staan...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 november 2011 om 14:59. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu dit gezegd zijnde een statutaire zijn loon ligt meestal lager dan een contractueel. Dat is toch zo bij de nmbs. |
|
![]() |