![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn nog niet uit de problemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden het erover of mensen op dit forum (of daarbuiten) dit soort praktijken als "verrijking" zien, dan wel ze "minimaliseren, ontkennen of negeren".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hieronder mijn originele tekst (artisjok, gelieve er met je fikken af te blijven dank u vriendelijk). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door mijn sarcastische eerste posting hebben de meesten der Dhimmies hun kak ingehouden, of zijn ze rond de pot gaan draaien. Maar dat laatste is zowiezo een sterk punt dan die figuren. Maar we zijn het er over eens, religie is geen reden, noch excuus voor gruweldaden.
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vervang "moslims" door "mannen" en je zal het ook wel fits hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik kan er niet bij dat mensen hun eigen kinderen vermoorden en al zeker niet omwille zoiets als eer. Je eigen vlees en bloed afmaken om eer te redden? Welk eer????? Hoe kun je je gezicht nu redden bij je je geloofsgemeenschap door je dochter af te maken omdat ze niet bedekt rondliep, of zich Westers kleedt en met Westerlingen omgaat. Als je d'r dieper op ingaat, is dat islamitisch eergedoe uiteindelijk puur racisme. Het kan niet genoeg aan de kaak gesteld worden hoe graag de linkse trollen dit taboe ook onder de mat willen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Elke letter die ik schreef, is correct en relevant. - De moslimgemeenschap en iederéén die dergelijke zaken minimaliseert of vergoelijkt is tot op zekere hoogte medeplichtig. - Iedereen die weigert kritiek te hebben op deze barbaarse praktijken is even medeschuldig. - Ook even medeschuldig zijn zij die snel met het vingertje wijzen naar de aanklagers van deze middeleeuwse toestanden en hen irrelevante en onterechte verwijten maken. - Als de moslimgemeenschap zowel op nationaal als internationaal niveau geen zeer krachtig signaal geeft dat deze executies elke moslim onwaardig zijn, en dat er bijzonder strenge straffen op staan die effectief uitgevoerd zullen worden, zal de Islam steeds blijven achterop hinken op de Westerse maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Inderdaad, goed opgemerkt, religie is geen ras.
Welk woord wens je te gebruiken voor een racistische discours waarbij het criterium niet "ras" is maar "religie"? Religiïsme? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedenk wel dat je dan moet aantonen dat iedere moslim eremoorden tolereert en normaal vindt, en dat er buiten de islam er geen eremoorden bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Same difference dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is waarom een marginale minderheid figuren (van extreem-linkse signatuur) ontkennen dat de eremoord deel uitmaakt van de islamitische cultuur en dat die eremoord in wezen een racistische grondslag heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Meelopen met de massa is inderdaad een gevaarlijk en te mijden zaak, maar soms kan de massa wel eens gelijk hebben. En wat het hart betreft, mijn hart en medeleven gaan 100 procent uit naar de slachtoffers, en de rest kan me gestolen worden, ongeacht het motief, achtergrond of religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |