![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Groot gelijk dat ze die buitengesjot hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Tsja wat kan ik zeggen dan de waarheid... mijn vriendin neemt zo vaak mijn kont vast door haar handen in mijn broek te steken. Nooit iets van gehoord. Nooit in elkaar geslagen daarvoor.
Men kan niet om respect vragen wanneer je zelf niet eens respect hebt.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 23 december 2011 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uw vriendin u zit af te trekken op een openbare gelegenheid waar mijn kinderen rondlopen, smijt ik jullie persoonlijk buiten. Er is voor zulke zaken genoeg plaats ergens anders. En wie d�*t niet begrijpt, wel, die moet maar voelen dan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u dan door de zinnen mee gesleept word, en iemand u uit uw roes komt schudden moet je niet verwonderd zijn. Kruip toch lekker in bed om elkaars huid te betasten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is echt helemaal niets mis met naakt of met liefde of zelfs met seks. Dit zijn doodnormale dingen die door sommige mensen gezien worden als vies of raar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb een beter : je kan altijd , net voor het vertrek van de trein, met je vriendin een potje neuken in de toiletten van het station. Daar ziet niemand jullie, en dat gaat dan niemand iets aan. Snap je ? ![]() En ik gun jullie een lekkere beurt, van ganser harte... ![]() Enkel, ik heb geen goesting om er op te staan kijken. Laatst gewijzigd door den dinges : 24 december 2011 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |