Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2011, 23:37   #81
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nog nooit een kussend koppeltje gezien op straat? Of op een kerstmarkt, de kermis of festivals? Homo's mogen gewoon niet wat wel verdragen wordt van hetero's. Zelfs hand in hand lopen wordt al raar bekeken.
Citaat:
Bij Winterland worden die feiten ontkent. ““Ze zaten mekaar echt af te likken en één zat met zijn handen in de broek van de andere. Daarop heeft een man verzocht om wat respect. Hij kreeg meteen ‘Waar moeit ge u mee’ naar zijn hoofd geslingerd", zegt organisator Maurice Schoenmaeckers in Het Belang van Limburg
Dit is wel iets anders als kuske geven en handje vasthouden, hé ?!
Groot gelijk dat ze die buitengesjot hebben.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 00:31   #82
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dit is wel iets anders als kuske geven en handje vasthouden, hé ?!
Groot gelijk dat ze die buitengesjot hebben.
Wanneer dit zo is geef ik u gelijk.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 10:06   #83
Effect
Minister-President

Standaard

Tsja wat kan ik zeggen dan de waarheid... mijn vriendin neemt zo vaak mijn kont vast door haar handen in mijn broek te steken. Nooit iets van gehoord. Nooit in elkaar geslagen daarvoor.

Men kan niet om respect vragen wanneer je zelf niet eens respect hebt.

Laatst gewijzigd door Effect : 23 december 2011 om 10:06.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 17:49   #84
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Tsja wat kan ik zeggen dan de waarheid... mijn vriendin neemt zo vaak mijn kont vast door haar handen in mijn broek te steken. Nooit iets van gehoord. Nooit in elkaar geslagen daarvoor.

Men kan niet om respect vragen wanneer je zelf niet eens respect hebt.
Koppels die in mekaars broek zitten hebben niets verloren op gezinsevenementen, of het nu hetero's of homo's zijn.
Als uw vriendin u zit af te trekken op een openbare gelegenheid waar mijn kinderen rondlopen, smijt ik jullie persoonlijk buiten.
Er is voor zulke zaken genoeg plaats ergens anders. En wie d�*t niet begrijpt, wel, die moet maar voelen dan...
Oud 23 december 2011, 18:08   #85
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Koppels die in mekaars broek zitten hebben niets verloren op gezinsevenementen, of het nu hetero's of homo's zijn.
Als uw vriendin u zit af te trekken op een openbare gelegenheid waar mijn kinderen rondlopen, smijt ik jullie persoonlijk buiten.
Er is voor zulke zaken genoeg plaats ergens anders. En wie d�*t niet begrijpt, wel, die moet maar voelen dan...
Mja, sommige mensen missen ook maar enig spoor van gêne, tact en schaamtegevoel.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2011, 20:38   #86
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ze trekt me helemaal niet af, maar voelt liever mijn huid dan mijn kleren, en bij een omarming kan je nu eenmaal gemakkelijk een kont vastnemen. Wat is er in godsnaam mis met een koppel dat elkaar graag ziet???
Oud 24 december 2011, 01:32   #87
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze trekt me helemaal niet af, maar voelt liever mijn huid dan mijn kleren, en bij een omarming kan je nu eenmaal gemakkelijk een kont vastnemen. Wat is er in godsnaam mis met een koppel dat elkaar graag ziet???
Daar is niets mis mee, maar het is niet altijd gewenst uw liefde physiek te demonstreren in het openbaar.
Als u dan door de zinnen mee gesleept word, en iemand u uit uw roes komt schudden moet je niet verwonderd zijn.
Kruip toch lekker in bed om elkaars huid te betasten...
Oud 24 december 2011, 10:47   #88
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daar is niets mis mee, maar het is niet altijd gewenst uw liefde physiek te demonstreren in het openbaar.
Als u dan door de zinnen mee gesleept word, en iemand u uit uw roes komt schudden moet je niet verwonderd zijn.
Kruip toch lekker in bed om elkaars huid te betasten...
Ahja slim idee. Ik zal een vouwbed op het perron zetten, wat vaak het laatste moment is dat ik haar zie voor een week. Zullen ze al helemaal blij mee zijn..... Gun een mens toch dat hij/zij verliefd is. Heb je zelf zoveel te kort? Mocht je zelf een relatie hebben dan weet je goed genoeg dat ik gelijk heb.

Er is echt helemaal niets mis met naakt of met liefde of zelfs met seks. Dit zijn doodnormale dingen die door sommige mensen gezien worden als vies of raar.
Oud 24 december 2011, 19:25   #89
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ahja slim idee. Ik zal een vouwbed op het perron zetten, wat vaak het laatste moment is dat ik haar zie voor een week. Zullen ze al helemaal blij mee zijn..... Gun een mens toch dat hij/zij verliefd is. Heb je zelf zoveel te kort? Mocht je zelf een relatie hebben dan weet je goed genoeg dat ik gelijk heb.

Er is echt helemaal niets mis met naakt of met liefde of zelfs met seks. Dit zijn doodnormale dingen die door sommige mensen gezien worden als vies of raar.
Goed idee.
Maar ik heb een beter : je kan altijd , net voor het vertrek van de trein, met je vriendin een potje neuken in de toiletten van het station. Daar ziet niemand jullie, en dat gaat dan niemand iets aan. Snap je ?
En ik gun jullie een lekkere beurt, van ganser harte...
Enkel, ik heb geen goesting om er op te staan kijken.

Laatst gewijzigd door den dinges : 24 december 2011 om 19:26.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be