Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst?
Ja 22 32,35%
Nee 46 67,65%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2011, 19:19   #81
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik mis de optie "Val dood !!"
jij bedoeld dus : Go and blow yourself ?

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:20   #82
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Moslims Val dood!! ?????????????

Ben je zo hard tegen de moslims?
Werd die poll opgestart door een moslim ?? Ik dacht van niet.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:21   #83
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mis de optie "Val dood !!"
Ik mis de optie:
"StrikeForce", ga ergens anders provoceren.
Oud 17 december 2011, 19:22   #84
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werd die poll opgestart door een moslim ?? Ik dacht van niet.
De poll gaat over moslims, je hebt duidelijk gesteld dat je de keuze "valt dood" erbij wilde.

Nu niet ontkennen, je bent een moslimhater.
Oud 17 december 2011, 19:22   #85
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
jij bedoeld dus : Go and blow yourself ?
Voor zover de topicstarter het zal begrijpen.
Oud 17 december 2011, 19:23   #86
StrikeForce
Burger

StrikeForce's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Voor wie?

EDIT: ik zie dat de stand gelijk is. Natuurlijk zullen de 'nee' stemmers de meerderheid behalen, omdat ze enkel achter de computer hun mening durven te uiten, i.p.v. in het gezicht van degene die ze beoordelen. Ik neem de 'nee' stemmers niets kwalijk, maar hebben zij zelf voldoende ervaring en kennissen om echt te weten waarom je kunt overeenkomen met allochtonen?

Alsof het niet mogelijk is voor hen om politiek en religie te vergeten wanneer ze een allochtoon op straat zien.
Mooie verdraaiingen van de realiteit. De realiteit echter is dat de Vlaming het geprobeert heeft, met goede wil, maar in zijn gezicht gespuwd wordt. Je geeft ze een vinger en ze scheuren je arm eraf.

Flikker toch op met de Vlaming als racist te verwijten wanneer die voor zichzelf opkomt.

De Vlaming is het beu. Dat is wat zich manifesteerd. Hier en in de samenleving.
StrikeForce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:23   #87
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
De poll gaat over moslims, je hebt duidelijk gesteld dat je de keuze "valt dood" erbij wilde.

Nu niet ontkennen, je bent een moslimhater.
Niet "valt dood", maar "val dood".
Oud 17 december 2011, 19:26   #88
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik mis de optie:
"StrikeForce", ga ergens anders provoceren.
Ok, dit is beschaafder uitgedrukt, maar dat wou ik ook onderstrepen.
Oud 17 december 2011, 19:29   #89
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet "valt dood", maar "val dood".
da's hetzelfde, ik vraag me af of we hier niet voor op 't driehoekje moeten duwen... Zo'n blinde haat!
Oud 17 december 2011, 19:30   #90
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce Bekijk bericht
Mooie verdraaiingen van de realiteit. De realiteit echter is dat de Vlaming het geprobeert heeft, met goede wil, maar in zijn gezicht gespuwd wordt. Je geeft ze een vinger en ze scheuren je arm eraf.

Flikker toch op met de Vlaming als racist te verwijten wanneer die voor zichzelf opkomt.

De Vlaming is het beu. Dat is wat zich manifesteerd. Hier en in de samenleving.
Leg me eens even uit dat ik de realiteit aan het verdraaien ben, terwijl jij dat niet aan het doen bent door ferm en veralgemeniserend te overdrijven en te denken namens alle Vlamingen te spreken met een radicale, racistische, hypocriete, paradoxale, ondemocratische extreem-rechtse ondertoon.

Jij bent degene die de realiteit verdraait. Maar ik verwacht ook niet anders van verbitterde, verziekte mensen als jij die geen sociale vaardigheden hebben.

Ik vind het ook erg zielig van jou dat je zegt dat jij met de realiteit afkomt, terwijl je dan opeens ferm overdrijft, denk namens de Vlaming te spreken en als klap op de vuurpijl vanuit een ivoren toren je mening te roepen die toch nooit meer zal veranderen, aangezien jij daar, vermoedelijk, het vermogen niet voor hebt.

Helaas moet dit forum op meningen en mensen als jij kauwen, die hier eigenlijk spammen: ze zetten hier hun mening en klaar is kees, en fuck degene die het niet aanstaat.

EDIT: ik ga niet meer op jou reageren. Je bent als Quorn en Malik: onfatsoenlijk racistisch en discriminerend zijn om dan uiteindelijk geband te worden voor de rest van je tijd dat je verdoet op het internet.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:32.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:31   #91
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
da's hetzelfde, ik vraag me af of we hier niet voor op 't driehoekje moeten duwen... Zo'n blinde haat!
duw maar, ik twijfel er niet aan, dat de moderatie beter begrijpend kan lezen dan jij.
Oud 17 december 2011, 19:32   #92
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Diegenen die verstand hebben, reageren niet op dergelijke topics, zodat het betreffende topic snel en in alle anonimiteit naar de onderste regionen van het forum verzinkt.

Waarbij ik door te reageren mezelf in een slecht daglicht stel...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:33   #93
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Diegenen die verstand hebben, reageren niet op dergelijke topics, zodat het betreffende topic snel en in alle anonimiteit naar de onderste regionen van het forum verzinkt.

Waarbij ik door te reageren mezelf in een slecht daglicht stel...
Helaas is dit een onvervulbare wens die we allemaal koesteren. Maar ik steun dit voorstel.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:38   #94
StrikeForce
Burger

Standaard

Citaat:
Leg me eens even uit dat ik de realiteit aan het verdraaien ben, terwijl jij dat niet aan het doen bent door ferm en veralgemeniserend te overdrijven en te denken namens alle Vlamingen te spreken met een radicale, racistische, hypocriete, paradoxale, ondemocratische extreem-rechtse ondertoon.

Jij bent degene die de realiteit verdraait. Maar ik verwacht ook niet anders van verbitterde, verziekte mensen als jij die geen sociale vaardigheden hebben.

Ik vind het ook erg zielig van jou dat je zegt dat jij met de realiteit afkomt, terwijl je dan opeens ferm overdrijft, denk namens de Vlaming te spreken en als klap op de vuurpijl vanuit een ivoren toren je mening te roepen die toch nooit meer zal veranderen, aangezien jij daar, vermoedelijk, het vermogen niet voor hebt.

Helaas moet dit forum op meningen en mensen als jij kauwen, die hier eigenlijk spammen: ze zetten hier hun mening en klaar is kees, en fuck degene die het niet aanstaat.

EDIT: ik ga niet meer op jou reageren. Je bent als Quorn en Malik: onfatsoenlijk racistisch en discriminerend zijn om dan uiteindelijk geband te worden voor de rest van je tijd dat je verdoet op het internet.
De meerderheid is duidelijk en zegt expliciet dat moslims NIET gewenst zijn. Je kan daar om heen lullen, maar veel indruk zal het niet maken.
Oud 17 december 2011, 19:42   #95
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Acht u de moslims gewenst in onze Vlaamse en Belgische contreien?
Ik heb de indruk dat je gerechtvaardigde islam kritiek op deze manier in een slecht daglicht wil plaatsen.
Dubbelnick?
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:43   #96
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
De meerderheid is duidelijk en zegt expliciet dat moslims NIET gewenst zijn. Je kan daar om heen lullen, maar veel indruk zal het niet maken.
Het is nu 10 tegen 10. Dus welke meerderheid? Mjah, jij denkt ook dat moest de poll een meerderheid van 'nee' stemmen krijgen, dat dat ook de mening weerspiegelt van gans Vlaanderen. Tot dan blijf je zoals je nu bent, een kortzichtige marginaal die niemand nodig heeft of niemand die zijn mening vraagt.

Back to your cave, troll!
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 19:45   #97
StrikeForce
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Het is nu 10 tegen 10. Dus welke meerderheid? Mjah, jij denkt ook dat moest de poll een meerderheid van 'nee' stemmen krijgen, dat dat ook de mening weerspiegelt van gans Vlaanderen. Tot dan blijf je zoals je nu bent, een kortzichtige marginaal die niemand nodig heeft of niemand die zijn mening vraagt.

Back to your cave, troll!
Die 8 Ja stemmen van Suqar haar dubbelaccounts tellen niet mee.
Oud 17 december 2011, 19:46   #98
StrikeForce
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat je gerechtvaardigde islam kritiek op deze manier in een slecht daglicht wil plaatsen.
Dubbelnick?
Ik stel een simpele vraag.
Oud 17 december 2011, 19:46   #99
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
D�*t zou ik niet zomaar durven zeggen hoor. Het vervelende voor de moslims is net dat zovele kaffers het wèl weten waar ze het over hebben;

Waarom dacht je dat in het pact van Omar staat dat niet-moslims geen koran mogen lezen?
Het Pact (Verdrag) van Omar (c. 717 n.Chr.) is een verdrag dat volgens de traditie is opgesteld door de tweede kalief, Umar ibn al-Khattab voor de Mensen van het Boek die woonden in gebieden die kort daarvoor door de moslims waren veroverd. Deze niet-moslims, die dhimmi's genoemd werden, moesten zich onderwerpen aan enkele discriminerende regels als ze zich niet wilden bekeren tot de islam. Het Pact van Omar somt in detail vele voorwaarden voor hun onderwerping op en diende als blauwdruk voor de uitwerking van de wettelijke status van dhimmi's in de klassieke periode van de islamitische rechtswetenschap.

Artikelen van het pact van Omar

Wij christenen, atheïsten, boeddhisten:
  1. Wij zullen niet bouwen, in onze steden noch in de buurt daarvan, nieuwe mannenkloosters,
  2. kerken,
  3. vrouwenkloosters,
  4. of kluizenaarshutten;
  5. noch zullen wij ze repareren, bij dag of bij nacht, mocht een van hen instorten
  6. of gelegen zijn in een moslimwijk. . . .
  7. Wij zullen noch in onze kerken noch in onze woonhuizen enige spion onderdak geven,
  8. noch hem voor de moslims verbergen. Wij zullen de Koran niet aan onze kinderen onderwijzen.
  9. Wij zullen onze godsdienst niet openlijk beoefenen
  10. noch iemand ertoe bekeren.
  11. Wij zullen niemand van onze familie verhinderen tot de islam over te gaan als zij dat wensen.
  12. Wij zullen de moslims respect tonen, en
  13. wij zullen van onze zitplaats opstaan als zij wensen te zitten.
  14. Wij zullen niet proberen op de moslims te lijken door het imiteren van een van hun kledingstukken, hoofdsieraden, tulband, schoeisel, of de scheiding van hun haar.
  15. Wij zullen niet spreken wanneer zij spreken,
  16. noch zullen wij hun eervolle namen dragen.
  17. Wij zullen niet rijden op een zadel,
  18. noch zullen wij zwaarden aangorden, noch enig wapen in de hand houden of op ons lichaam dragen.
  19. Wij zullen geen Arabische tekens in onze zegels graveren.
  20. Wij zullen geen gefermenteerde dranken verkopen.
  21. Wij zullen onze kruizen en boeken niet tonen op de straten of markten van de moslims.
  22. Wij zullen in onze kerken alleen heel zachtjes klappen.
  23. Wij zullen niet hard praten in onze kerkdiensten of in de nabijheid van moslims,
  24. noch zullen wij onze stem verheffen wanneer wij in een rouwstoet lopen.
  25. Wij zullen geen verlichting voeren op enige straat van de moslims of op hun markten.
  26. Wij zullen onze doden niet dichtbij de moslims begraven.
  27. Wij zullen geen slaven nemen die aan de moslims zijn toegewezen.
  28. Wij zullen onze huizen niet hoger maken dan die van de moslims.
  29. Moslims zijn vrijgewaard van rechtspraak als het een conflict tussen een moslim en 'dhimmi' betreft.
  30. Wij zullen geen aanspraak kunnen maken op erfenis mocht er een moslim in de familie zitten.
bron
Oud 17 december 2011, 19:46   #100
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Maar dat met die 72 hoeren werd verzonnen door Osama om makkelijker terroristen te rekruteren. Ik heb ook eens gehoord dat het zou gaan om 72 bonen zelfs! Het is hoe je het interpreteert.

tss tss toch.

Obama vond niks uit.
De koran in de huidige arabische versie heeft het over 72 maagden (hoeries/ hoeren in het nederlands) die dagelijks hernieuwd vers worden bla bla..

In realiteit staat in de ORIGINELE versie van de oude teksten dat het over schalen met heerlijke witte druiven gaat, iets wat meer dan waarschijnlijk de ware betekenis is, want het wordt vernoemd tussen allerlei andere schalen met voedsel die door knappe JONGELINGEN (!!!) worden rondgedragen.

Alleen: degene die het aramees heeft bestudeer en dus die juist vertaling heeft gemaakt is Professor Luxenberg (pseudoniem voor zijn eigen veiligheid) en geen moslim die dat wil geloven.

Citaat:
Aanhangers van de Islam kun je opdelen tussen vroom en losser. De vrome moslims zijn degene die hun vrouw hardhandig onderdrukken, ze boerka's laten aandoen enz. Dan de losse moslims: de zogezegd goed geïntegreerde moslims. Dit kan wel waar zijn, en deze hebben hun kwaliteiten en goedheden. Maar feit is dat beiden een gefaald systeem van opvoeden hebben gekweekt waardoor ze criminele allochtonen kweekten.

Moslims zijn zwak. Allochtone criminelen begeven zich in groep omdat ze dan niet enkel moeten overleven door goed geïntegreerd te zijn
.

Ooit al eens gedacht aan de combinatie van eeuwenlange inteelthuwelijken met de nodige genetische gefaalden en verhoogde schizofrene toestanden als gevolg?
Dat in combinatie met een gebrek aan opvoeding (moeder moet onderdanig zwijgen voor haar zonen)
eens goed klutsen, gooi er een halal kippenboutje bij : et voil�* de Europese multiculturele cocktail, eindig met een snuifje cocaine en het is af.
Serveer in de verrijkte buurten.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be