![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() jij bedoeld dus : Go and blow yourself ?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd die poll opgestart door een moslim ?? Ik dacht van niet.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie:
"StrikeForce", ga ergens anders provoceren.
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu niet ontkennen, je bent een moslimhater. ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover de topicstarter het zal begrijpen.
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Flikker toch op met de Vlaming als racist te verwijten wanneer die voor zichzelf opkomt. De Vlaming is het beu. Dat is wat zich manifesteerd. Hier en in de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet "valt dood", maar "val dood".
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() da's hetzelfde, ik vraag me af of we hier niet voor op 't driehoekje moeten duwen... Zo'n blinde haat!
![]()
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent degene die de realiteit verdraait. Maar ik verwacht ook niet anders van verbitterde, verziekte mensen als jij die geen sociale vaardigheden hebben. Ik vind het ook erg zielig van jou dat je zegt dat jij met de realiteit afkomt, terwijl je dan opeens ferm overdrijft, denk namens de Vlaming te spreken en als klap op de vuurpijl vanuit een ivoren toren je mening te roepen die toch nooit meer zal veranderen, aangezien jij daar, vermoedelijk, het vermogen niet voor hebt. Helaas moet dit forum op meningen en mensen als jij kauwen, die hier eigenlijk spammen: ze zetten hier hun mening en klaar is kees, en fuck degene die het niet aanstaat. ![]() EDIT: ik ga niet meer op jou reageren. Je bent als Quorn en Malik: onfatsoenlijk racistisch en discriminerend zijn om dan uiteindelijk geband te worden voor de rest van je tijd dat je verdoet op het internet. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 december 2011 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duw maar, ik twijfel er niet aan, dat de moderatie beter begrijpend kan lezen dan jij.
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Diegenen die verstand hebben, reageren niet op dergelijke topics, zodat het betreffende topic snel en in alle anonimiteit naar de onderste regionen van het forum verzinkt.
Waarbij ik door te reageren mezelf in een slecht daglicht stel... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Helaas is dit een onvervulbare wens die we allemaal koesteren. Maar ik steun dit voorstel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Back to your cave, troll! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Pact (Verdrag) van Omar (c. 717 n.Chr.) is een verdrag dat volgens de traditie is opgesteld door de tweede kalief, Umar ibn al-Khattab voor de Mensen van het Boek die woonden in gebieden die kort daarvoor door de moslims waren veroverd. Deze niet-moslims, die dhimmi's genoemd werden, moesten zich onderwerpen aan enkele discriminerende regels als ze zich niet wilden bekeren tot de islam. Het Pact van Omar somt in detail vele voorwaarden voor hun onderwerping op en diende als blauwdruk voor de uitwerking van de wettelijke status van dhimmi's in de klassieke periode van de islamitische rechtswetenschap.bron
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() tss tss toch. Obama vond niks uit. De koran in de huidige arabische versie heeft het over 72 maagden (hoeries/ hoeren in het nederlands) die dagelijks hernieuwd vers worden bla bla.. In realiteit staat in de ORIGINELE versie van de oude teksten dat het over schalen met heerlijke witte druiven gaat, iets wat meer dan waarschijnlijk de ware betekenis is, want het wordt vernoemd tussen allerlei andere schalen met voedsel die door knappe JONGELINGEN (!!!) worden rondgedragen. Alleen: degene die het aramees heeft bestudeer en dus die juist vertaling heeft gemaakt is Professor Luxenberg (pseudoniem voor zijn eigen veiligheid) en geen moslim die dat wil geloven. Citaat:
Ooit al eens gedacht aan de combinatie van eeuwenlange inteelthuwelijken met de nodige genetische gefaalden en verhoogde schizofrene toestanden als gevolg? Dat in combinatie met een gebrek aan opvoeding (moeder moet onderdanig zwijgen voor haar zonen) eens goed klutsen, gooi er een halal kippenboutje bij : et voil�* de Europese multiculturele cocktail, eindig met een snuifje cocaine en het is af. Serveer in de verrijkte buurten. |
||
![]() |
![]() |