![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Holebi's mogen trouwen! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 60,87% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
36 | 39,13% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Btw, ik weet niet of het duidelijk is dat ik met die ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laten we het fictief persoon Jan ter leve brengen, Jan is homo en heeft een vriend - Hij wordt niet aanvaard door zijn ouders en is buitengesmeten - Hij vindt geen appartement waar hij samen kan wonen met zijn vriend - Als Jan op straat loopt met zijn vriend word hij uitgelachen en uitgescholden - Jan is in elkaar geslagen door homofooben - Jan ontmoet in zijn leven nog verdere vormen van discriminatie Om het kort te maken: als je niet aanvaard wordt door de maatschappij is het moeilijk om gelukkig te zijn. En voor iedereen die denkt dat het zo makkelijk is een homo-koppel te zijn: loop eens in een drukke straat met een man hand in hand. Cliché's, vooroordelen, discriminatie nog lang de wereld niet uit Metrosexueel is in de mode Homosexueel niet
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En voor de mensen die denken dat homo zijn "besmettelijk" is, of "aangepraat" kan worden, of gelijk wat.
- Als jij hoort op televisie dat homo zijn in de mode is: ga jij een man kussen, of er mee in bed kruipen, als het je totaal niet aantrekt? - Als jij een poster ziet van 2 mannen die elkaar kussen, ga jij ook een andere man kussen, als het je totaal niet aantrekt? - Als jij in de les hoort over homosexualiteit, ga jij daarom een andere man kussen, als het je totaal niet aantrekt? Beeld jezelf in in deze 3 situaties, en zeg eerlijk, zou jij hiervan homo worden? (of ben je al homo geworden?) 'k denk dat we allebei weten dat het antwoord neen is ... En zo is de hele hetero bevolking, en iedereen die een beetje nadenkt weet dat iemand die niet homosexueel geboren is dit niet kan worden. & Als extraatje: Mensen lopen zo rond op gay pride, of uiten zichzelf zo fel, omdat ze het gediscrimineerd worden beu zijn. Er is geen wens om op te vallen (natuurlijk, bij sommige individuen wel, net zoals bij hetero's), er is alleen de wens om aanvaard te worden zoals we zijn, net zoals iedereen. Nuja: ik vraag me af waarom ik dit post: de mensen op dit forum hebben hun mening toch allang vastgezet en zullen door mijn post niet van mening veranderen. Gezond verstand is soms ver te zoeken.
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als 2 mannen/vrouwen samen gelukkig zijn, heb jij daar last van?
Als een interracciaal koppel samen gelukkig is, heb jij daar last van? Als ... gelukkig is, heb jij daar last van? Voor mij persoonlijk moet trouwen niet, maar als er holebi's zijn die gelukkiger zijn als ze kunnen trouwen, heb jij daar last van?
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb die eindeloze discussies over homo's nooit begrepen. Waarom toch in hemelsnaam zo lang doorlullen over zoiets banaals, eigenlijk?
Waarom hebben we geen discussies over linkshandigen? Ook een minderheid bij mijn weten. Er zijn nu eenmaal meisjes die op meisjes en jongens die op jongens verliefd worden. So what? BIG DEAL! Een beetje verdraagzaamheid kan zoveel oplossen.... ![]() Peace on earth...and enjoy the summer 8) |
![]() |