![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat over het feit dat die jood een keppeltje draagt! Beetje moeite met volgen Rudy?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(toch al gehoord dat ze weer joodse kinderen met ijzeren staven in mekaar hebben geklopt inLyon neem ik aan?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslima mag NIET met een niet-moslim huwen. In Marokko staat dat zelfs in de wet. Dan moeten de bruidegommen zich eerst bekeren (zie Moureaux).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De vraag blijft waar ze willen stoppen met hun karnavalskledij. Ik neem aan dat de bovenste "modieuze" hoofddoeken binnenkort ook zullen te zien zijn? Ik zie er in Antwerpen hoe langer hoe meer op die manier bijlopen. Het "sjalleke" rechtsboven is voor de Marokkaanse bejaardenverzorgster die zijn pamper zal komen verversen. Of zouden ze enkel het onderste rechterplaatje mogen dragen, de hijab? Linksonder is dus al verboden door de wet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met een dame achter de kassa die om welke reden dan ook een hoofddoek omhoudt.
Ik heb wel een probleem met het feit dat mijn productkeuze die dame met hoofddoek zou beledigen.
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk in de ogen van die hoofddoekdraagster een best te verkrachten ongelovige kaffer, en neen ik word niet graag op die manier behandeld en bekeken. In de tijd dat Brigitte Bardot en Grace Kelly of Audrey Hepburn hoofddoekjes droegen (ik heb het indertijd zèlf nog gedaan), was dat niet omdat we wilden aantonen dat we o zo vroom waren en bijgevolg niet te verkrachten! Buiten dat vers dat stelt dat ze herkenbaar moesten zijn als moslima zodanig dat ze niet door hun eigen geloofsbroeders worden lastiggevallen staat er trouwens niks in de koran waarop ze zich kunnen baseren. Dat is een fabeltje dat ze zelf hebben uitgevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in ieder geval al meegemaakt dat in een Marokkaans restaurant, mijn Marokkaanse mannelijke tafelgenoot geen wijn kreeg van de dienster. Ik moest toen twee glazen voor mezelf bestellen (waarbij ik dan één aan hem gaf) en dat lukte wel.
Gezien het een marokkaans restaurant was, maakte ik er niks van. Maar moest het een normaal Belgisch restaurant geweest zijn was ik opgestapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een onnozel keppeltje of een kruisje met een heel opzichtige en schreeuwlelijke hoofddoek vergelijken, dat is iets wat op andere plaatsen in dit forum reeds gezegd is, nl. dat die vergelijking niet opgaat. Begin dus weer niet met appelen met peren te vergelijken. Als je met mijn antwoord niet tevreden bent kan ik er ook niets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon het feit ik een Moslima aankijk vanuit een "klant-verkoper relatie" is eigenlijk al een belediging.
En langs de andere kant, door een gebrek aan werkende gehoofddoekten is me het nog niet overkomen. (mijn winkel-bezoeken zijn meestal metaal/machine gerelateerd) En als ik het eens zie, zal mijn eerste reactie redelijk provocatief zijn. Bergen varkensvlees en liters alcohol...
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Nu even serieus als dat nog mogelijk is met jullie. Is een hoofddoek zoals ze door een moslima gedragen word wel of niet een uitdrukking van haar geloof, de islam ? Ja of neen ? Wel ik heb het al gezegd en anderen ook, dat interesseert mij niet. Ik hoef dat niet te weten dat dat een moslima is. Dat moet mij niet onder mijn neus geduwd worden. Evenzeer hoef ik het niet te weten dat iemand een neo-nazi is achter de kassa in het geval hij een neo-nazi kruis op zijn trui zou dragen. Moest een afbeelding van de Profeet mogen en had die dame een klein kettinkje met de kop van Mohamed zou me dat ook niet kunnen schelen. Op dezelfde wijze dat mij een klein kruisbeeld ook niet kan schelen. Is dat nu zo moeilijk te verstaan. Het zijn zij die uitdagen want de echte achtergrond en de bedoeling van die hoofddoek weten ze al lang niet meer. Heb ik jullie in een andere draad niet gezegd dat er moslima's in de zomer rondlopen met een doorzichtig kleed, maar toch met een hoofddoek ? Mohammed zou zich in zijn graf omkeren. Nogmaals: het heet visueel terrorisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet dat tegenwoordig echt voor argumentatie doorgaan, ja? Want dan is het bijzonder erg gesteld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je bent dus voor de invoering van een 'fashion police' als ik het goed begrepen heb: Citaat:
Ja, da's natuurlijk een argumentatie waar je geen speld kan tussenkrijgen... Citaat:
Citaat:
Zielig. Laatst gewijzigd door Scorpio : 6 juni 2012 om 12:39. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() In het 'gematigde' Maleisië kan je in de supermarkt borden aantreffen: 'deze kassa alleen voor halal '.
Dat voorkomt een hoop problemen voor gelovigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() In het seculiere europa zijn er twee kassa's: eentje voor iedereen, en een snelkassa voor minder dan 4 producten. Welke producten zijn irrelevant, wij vallen anderen doorgaans niet lastig met ons geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in de Antwerpse Driekoningenstraat, niet in het Kruitvat in schoppingcenter op Groenplaats..niet op de Meir...dus waar dan wel volgens jou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat versta jij onder "niet lastig worden gevallen"? En waarom zouden ze zich anders moeten onderscheiden? Ik begrijp hieruit toch wel duidelijk dat ze degenen die zich niet als moslima "onderscheiden" wèl mogen lastig vallen. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 12:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|