![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vind het een zeer walgelijk idee dat sommige mensen nog steeds willen dat er een grote loonkloof is tussen verschillende diploma's. Je hebt nu eenmaal een wereld waarin zowel denkers als uitvoerders nodig zijn. Zonder vakkundigheid in beide jobs kom je nergens. Dus vind ik het zeer goed dat mensen die een kundigheid bezitten die veel in vraag is een hoog loon kunnen onderhandelen, terwijl anderen die een kundigheid bezitten waarvan er overaanbod is moeten uitkijken naar iets anders, zonder daarbij de 'meerwaarde' van hun overbodig diploma aan te proberen wenden. Wil je veel verdienen, moet je maar omscholen naar een sector waar meer vraag dan aanbod is. (heb ik ook gedaan en dat lukt bijzonder goed) Ik heb trouwens tijdens mijn studies altijd de indruk gehad dat die proffen er prat op gaan om hun studenten in te prenten dat ze beter zijn dan een loodgieter of een bouwvakker. Ik blijf me afvragen waarom dat zo zou moeten zijn? (misschien schuilt er dan toch een filosoof in mij) Citaat:
En , btw, wat doet jou denken dat de regering niks in de pap heeft bij mazout??
![]() |