Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2013, 21:53   #81
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik kots daar ook van .

en toegegeven , pedofilie is een veel ergere vorm van sexuele onbeheersbaarheid ,
Een vrouw in haar anus willen nemen is daar een lichtere vorm van onbeheersbaarheid .

Als je haar ertoe dwingt is dat een ergere vorm , en als je niet aan je trekken komt om een anus te berijden van een vrouw en je verlgt die pervesiteit , naar een andere man dan wordt het zo stilaan ziekelijk vind ik .

want dat is een zuiver teken dat er een zieke geest zonder weerstand uw lichaam zaken laat doen die niet humaan zijn .
En daar is de vergelijking met pedofilie, man oh man, wat ben jij toch voor een ziekelijk mannetje.

Moeten we u nog maar eens het verschil tussen de 2 uitleggen? Of is de schedel daar toch te dik voor?
Oud 6 februari 2013, 21:55   #82
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Want iedere homo steekt bij iedere erectie direct zijn penis in een anus, net zoals iedere lesbiënne op het gezicht van een vrouw gaat zitten bij de eerste tekenen van nattigheid.

Of hoe Klarekijk blijkbaar geen enkele ervaring heeft met homoseksuelen.
Hoe moet dat dan ? ben ik een abnormale mens omdat ik geen homosexuele ervaring heb ?

Als je 12 tot 15, 16 jaar bent en je gaat wat experimenteren met eens te masturberen , dat kan zich voordoen , maar daar houd dat toch op .

Ik heb heel heel goede vrienden , en nen dikke knuffel en echte vriendschap zit er zeker in , maar om opgewonden te raken van die knuffel , oei , daar gaat mijn gezonder tegenreactie in werking .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 21:57   #83
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik moet kotsen van u.
Ik moet kotsen van de pedofielen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 21:57   #84
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hoe moet dat dan ? ben ik een abnormale mens omdat ik geen homosexuele ervaring heb ?

Als je 12 tot 15, 16 jaar bent en je gaat wat experimenteren met eens te masturberen , dat kan zich voordoen , maar daar houd dat toch op .

Ik heb heel heel goede vrienden , en nen dikke knuffel en echte vriendschap zit er zeker in , maar om opgewonden te raken van die knuffel , oei , daar gaat mijn gezonder tegenreactie in werking .
Want de enige ervaring die je kan hebben met holebi's is natuurlijk een seksuele ervaring.
Oud 6 februari 2013, 21:58   #85
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
En daar is de vergelijking met pedofilie, man oh man, wat ben jij toch voor een ziekelijk mannetje.

Moeten we u nog maar eens het verschil tussen de 2 uitleggen? Of is de schedel daar toch te dik voor?
U kan zoveel wetenschappelijke nonsens aanhalen van zotgestudeerde electoralen aanhalen als U wil .

maar beiden zijn zware afwijkingen , morele zwakten om binnen je lichaam met sexuele gevoelens om te gaan en uzelf onder controle te houden .

Het ene verschil is , dat het ene veel misdadiger is , en het andere men per see opgedrongen wil aanvaardbaar doen maken .

Dat is alles .
Oud 6 februari 2013, 22:01   #86
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Want de enige ervaring die je kan hebben met holebi's is natuurlijk een seksuele ervaring.
Waar heb ik dat nu gezegt ?

U mixt alles door elkaar .

Denk je nu dat ik niet perfect met een homo kameraad kan zijn en zelf goede vriend .

Waarom zou een homo niet een perfect en warm goedhartig mens kunnen zijn .
Oud 6 februari 2013, 22:01   #87
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want iedere homo steekt bij iedere erectie direct zijn penis in een anus
Inderdaad, als je zo eens kijkt naar de SOA's en de HIV problematiek onder homofielen. Bugchasing, barebacking, serosorting. Elkaar injecteren met besmet bloed.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 22:04   #88
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U kan zoveel wetenschappelijke nonsens aanhalen van zotgestudeerde electoralen aanhalen als U wil .

maar beiden zijn zware afwijkingen , morele zwakten om binnen je lichaam met sexuele gevoelens om te gaan en uzelf onder controle te houden .

Het ene verschil is , dat het ene veel misdadiger is , en het andere men per see opgedrongen wil aanvaardbaar doen maken .

Dat is alles .
En dit is natuurlijk waarom discussiëren met u zo onmogelijk is: Fuck alle wetenschap, Klarekijk met zijn 40 jaar tooghangen weet het beter dan 40 jaar onderzoek.

Wat u hier komt vertellen is dan ook onzin van de grootste orde. Ik denk dat het tijd wordt om de raad in uw posts zelf op te volgen:

Citaat:
Het niet voorkomen van ...... is gelijk aan medeplichtigheid . Dat geldt ook voor oorlog en geweld. Dus ben ik tegen het opleggen van het samenleven met mensen wie niet de zelfde levensvatting hebben.
Het grote merendeel van de bevolking aanvaardt holebi's, het wordt daarom tijd om te vertrekken naar Afrika of het Midden-Oosten, daar delen ze uw gedachtengang.
Oud 6 februari 2013, 22:05   #89
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Inderdaad, als je zo eens kijkt naar de SOA's en de HIV problematiek onder homofielen. Bugchasing, barebacking, serosorting. Elkaar injecteren met besmet bloed.
Demper, plz we hebben deze discussie al eens gedaan, u projecteert het gedrag van een minderheid op een meerderheid.

Ga eens betere argumenten zoeken.
Oud 6 februari 2013, 22:09   #90
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Demper, plz we hebben deze discussie al eens gedaan, u projecteert het gedrag van een minderheid op een meerderheid.

Ga eens betere argumenten zoeken.
"Iedere homo kent een andere homo met HIV"

Dat is wel een grote "minderheid"...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 22:26   #91
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
En dit is natuurlijk waarom discussiëren met u zo onmogelijk is: Fuck alle wetenschap, Klarekijk met zijn 40 jaar tooghangen weet het beter dan 40 jaar onderzoek.

Hahahaahhaaa 40 jaar onderzoek n hoe naif kan je zijn .

denk je nu dat er één hetero zat te wachten op een onderzoek waarom er ne afwijkeling zonodig de perversiteit had om in een anus te neuken, terwijl hij zo aangetrokken is sex te hebben met een vrouw.

We planten ons al miljoenen jaar voort tussen man en vrouw , en tot noch toe is dat ook enkel en alleen gelukt tussen man en vrouw , en nu ga pervesiteit in 40 jaar kost wat kost willen promoten en uw onderzoek daarop afstemmen .

OM TE LACHEN

Wat u hier komt vertellen is dan ook onzin van de grootste orde. Ik denk dat het tijd wordt om de raad in uw posts zelf op te volgen:

Het grote merendeel van de bevolking aanvaardt holebi's, het wordt daarom tijd om te vertrekken naar Afrika of het Midden-Oosten, daar delen ze uw gedachtengang.
Oei ga je zover gaan , dat je mensen die uw perversiteit en abnormaal sexueel gedrag niet aanvaarden , gaat verbannen . Uw anaal libido zit wel heel hoog
Oud 6 februari 2013, 22:39   #92
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Tegenreactie, Klarekijk???
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 22:39   #93
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Tegenreactie, Klarekijk???
Oud 6 februari 2013, 22:39   #94
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

edit

Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 februari 2013 om 22:39.
Oud 6 februari 2013, 22:45   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het grote merendeel van de bevolking aanvaardt holebi's, ...
O ja, zolang het maar een ver-van-hun-bed-show is. Zodra het zich voordoet in eigen gezin, wordt het plotseling een bijzonder zware hap om te verteren. Mensen willen het liefst dat hun kinderen normaal zijn. In alle aspecten. Ook op dat vlak.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2013, 22:49   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Bekijk het zo eens: de homo sapiens evolueert heel snel, meer nog door wat hij produceert dan lichamelijk. Het menselijk brein speelt hier een hoofdrol, zou ik zeggen.
De mens evolueert niet. Hij is nog altijd diezelfde mens zoals in de Oudheid, zoals in de Middeleeuwen. Hij is en blijft eenzelfde mens met gevoelens ten goede en ten kwade.

Zijn technisch kunnen gaat erop vooruit, maar niet in wat hij is.
Oud 6 februari 2013, 23:49   #97
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De mens evolueert niet. Hij is nog altijd diezelfde mens zoals in de Oudheid, zoals in de Middeleeuwen. Hij is en blijft eenzelfde mens met gevoelens ten goede en ten kwade.

Zijn technisch kunnen gaat erop vooruit, maar niet in wat hij is.
Bent u kleiner dan 1m50?
Oud 6 februari 2013, 23:52   #98
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bent u kleiner dan 1m50?
Wat, zoals iedereen wel weet, met uitzondering van u schijnbaar, te maken heeft met een ander voedingspatroon en minder belastend werk vanaf de jeugd. Laat de mens vandaag evenwel weer in hetzelfde patroon leven als weleer en na verloop van tijd, herhaalt zich de geschiedenis.
Oud 7 februari 2013, 00:02   #99
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat, zoals iedereen wel weet, met uitzondering van u schijnbaar, te maken heeft met een ander voedingspatroon en minder belastend werk vanaf de jeugd. Laat de mens vandaag evenwel weer in hetzelfde patroon leven als weleer en na verloop van tijd, herhaalt zich de geschiedenis.
De mens is dus geëvolueerd.
Net als de werklast en het voedingspatroon.
Oud 7 februari 2013, 00:38   #100
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
O ja, zolang het maar een ver-van-hun-bed-show is. Zodra het zich voordoet in eigen gezin, wordt het plotseling een bijzonder zware hap om te verteren. Mensen willen het liefst dat hun kinderen normaal zijn. In alle aspecten. Ook op dat vlak.
Voila , tussen laten sudderen , niet op ageren , en er voor zijn is een hemels breed verschil .
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be