![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk hebben ze nog andere bronnen van inkomsten. Af en toe mag een kunstenaar eens een opiniestuk in een krant schrijven , veel meer dan wat gebash op de N-VA en het VB stelt het gewoonlijk niet voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 mei 2013 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik heb daarvoor geen definitie. Maar ik kan wel zeggen dat alles wat beestachtig, ziek en smeerlapperij is, géén kunst is. In mijn ogen toch niet. En zich wat uitleven op het kadaver van een hond vind ik tot die beestachtige, en zieke smeerlapperij behoren. En moest iemand voor zoiets subsidies krijgen, dan is het helemaal te gek. Kan je evengoed iemand een subsidie geven voor in een viool te kotsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Had ze een stapel oude rommel (lege verfblikken?) opgeruimd die in een hoek lagen. Bleek namelijk een "onbetaalbaar" kunstvoorwerp te zijn. De curator de wanhoop nabij... Heb eens smakelijk gelachen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb ooit eens gehoord over een kunstenaar die niets anders deed dan zich zat zuipen, en dan op koperen platen ter zeiken. Dat gaf dan van die rare vormen en kleurtjes, die pis op dat koperwerk. Hij kaderde ze nadien in en verkocht ze voor veel geld. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 1 juni 2013 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |